FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb Haugesund Stadion 20.09 kl 19:00
Collapse
X
-
-
Mulig Nosa har vært litt slapp i noen kamper men han har fortsatt vært en av våre beste spillere i alle kampene han har spilt denne sesongen. Vi har ikke råd til å ha han på benken.Kommentar
-
Ja! Spesielt når vi ser hvor lite poeng vi har fått utav de matchene vi har spilt bra.Kommentar
-
sorry, men det blir litt for dumt for meg at du skal få en plass på laget fordi du prøver men ikke får det til. Jeg mener det er Berg sin oppgave å motivere spillerne til å gjøre en innsats, om han må vrake sin beste spiller for å få han til å gjøre en innsats så begynner jeg å tvile på berg sine evner som trener.
Det er Berg sin rolle å motivere spillerne til å gjøre en innsats, ja. Dette er hans måte å gjøre det på. Får jeg en øl av deg hvis det funker?Kommentar
-
Kommentar
-
Er vi virkelig så dårlig at vi må spille med 8 forsvarsspillere mot FK Haugesund? Dersom vi starter med samme spillere som mot Start har vi tre spillere som har evner offensivt. Med unntak av Ujah, Edwin og Legenden er det forsvarsspillere og spillere som har sin styrke i det defensive som spiller. Feigt, Berg!Kommentar
-
Jeg har også delte meninger om vrakinga. Men jeg ser definitivt nytten av det. Selv om man er "best på laget", skal man ikke tro at man kan holde på som man vil. I hvert fall ikke i LSK, en klubb som er tufta på innsats og engasjement.
Det er Berg sin rolle å motivere spillerne til å gjøre en innsats, ja. Dette er hans måte å gjøre det på. Får jeg en øl av deg hvis det funker?
Jeg forstår poenget men klarer ikke å være enigKommentar
-
2. Dette laget scora tre mål i forrige kamp - og da hadde vi visstnok en dårlig dag.Kommentar
-
fra dagens RB:
Trener Berg mener også at Nosa-vrakingen forteller noe om situasjonen han er i som LSK-trener nå.
– Etter en periode med noen spillere ute i sommer, ser det bedre ut for oss nå. Nå har vi flere spillere å velge i, akkurat som vi hadde i vårsesongen, sier Berg.Kommentar
-
hmm...
fra dagens RB:
Trener Berg mener også at Nosa-vrakingen forteller noe om situasjonen han er i som LSK-trener nå.
– Etter en periode med noen spillere ute i sommer, ser det bedre ut for oss nå. Nå har vi flere spillere å velge i, akkurat som vi hadde i vårsesongen, sier Berg.Kommentar
-
Kommentar
-
Synes uansett at vår antatte lagoppstilling virker fryktelig defensivt, og at det legges opp til at vi skal forsvare oss kampen igjennom. Hvis det er vår filosofi at vi skal være livredde nyopprykkede lag som er gode hjemme, så sier det litt om trenerens innstilling.
Husk at vi snakker om FK Haugesund, ikke Barcelona, eller RævBK for den saks skyld. Til og med borte mot RævBK i vår startet vi med flere offensive spillere.
Selv om vi er i måkebyen trenger vi ikke å legge opp en strategi hvor måkene skal ha de beste plassene på stadion når vi måker ballen høyest og lengst mulig.Kommentar
-
Hvorfor starte med Nosa borte mot Stabæk, et lag som står svært dårlig til oss og som vi lett blir baktunge mot, men ikke mot FKH - Norges beste hjemmelag? Når man i tillegg fikk vite at Nosa var mer eller mindre sjuk i den kampen synes jeg det virker merkelig om han er satt ut på seinere prestasjoner. Er det slik man statuerer eksempler nå til dags?
Det er greit å gå til kamp med sikte på å tenke forsvar først, men fotball handler også mye om det mentale. Når vi nå gang på gang går ut på banen for å la andre stå for fotballen kommer vi oss aldri dit vi vil.Kommentar
-
Er vi virkelig så dårlig at vi må spille med 8 forsvarsspillere mot FK Haugesund? Dersom vi starter med samme spillere som mot Start har vi tre spillere som har evner offensivt. Med unntak av Ujah, Edwin og Legenden er det forsvarsspillere og spillere som har sin styrke i det defensive som spiller. Feigt, Berg!03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Å sette ut vår beste spiller (Kippe, Ujah og Nosa er han lagets viktigste spillere) i en kamp det blir lagt opp til defensiv krig er vel døden.. Hvem skal holde på kula mens de andre jogger i angrep?! Hvem skal de andre gi ballen til når ingen gjør seg spillbare?! Hvem skal skape noe når Haugesund er etablert med 11 mann bak kula?!
Gi han en lærepenge for unødvendige gule kort og slapp innsats, men sett han for pokker ikke ut av laget før eliteseriespill 2011 er sikkert!Kommentar
-
Det så vidt meg bekjent ingen som har sagt at Nosa ikke spiller i dag. Det som er klart er at han ikke stiller fra start. Håper inderlig vi ser ham tidlig i 2. omgang i "Jeg har tatt poenget"-humør.
Men jeg kjenner virkelig at magen knyter seg med tanke på denne kampen.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar