Vi taper 5-0.
FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb Haugesund Stadion 20.09 kl 19:00
Collapse
X
-
Fælt til negativitet her da. Trodde det var min jobb jeg.
Denne kampen er selvsagt helt åpen. Haugesund ligger hele tre poeng foran oss, med to plussmål mer. Her kan det tippe begge veier. Husk at Eliteserien fra 4. til 14. plass er svært jevn. Jevnt dårlig riktignok, men det inkluderer også Haugesund. Ingen Kjell Sture Jensen som kan herje.
Angående Nosa, så skal jeg faktisk la tvilen komme Berg til gode her. Jeg er generelt tilhenger av oppstrammere. Nosa skal være glad det ikke er hans landsmann Goodluck Jonathan som styrer på Åråsen. Da hadde gutta, Nosa inkludert, fått beskjed om å komme tilbake om et par år når de har skjerpet seg. Det er stil.
Ulempen er at vi må spille med våre to forvirrede sittende sentrale spillere, Pompel og Pilt. To reparatører er bedre enn ingen reparatører. Her forventes ingen skudd, assists eller lekre avdriblinger. Må si jeg misunner RBK som har unge norske spillere som kan skyte fra distanse.
Men, vi kan rask vinne en typisk drittkamp på at Søgård scorer 0-1 etter mølje i feltet.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
LSKs startellever (4-4-2): Stefan Logi Magnusson - Karim Essediri, Mads Dahm, Frode Kippe, Steinar Pedersen - Erling Knudtzon, Espen Søgård, Khaled Mouelhi, Edwin Eziyodawe - Arild Sundgot, Anthony Ujah
Benken: André Hansen, Lars-Kristian Eriksen, Björn Bergmann Sigurdarson, Nosa Igiebor, Fredrik Gulbrandsen, Pål Steffen Andresen, Mathis Bolly
For første gang på lenge har vi faktisk en brukbar benk. Det syntes jeg har vært mangelvare tidligere i sesongen. Vi har spillere på benken som kan utgjøre en forskjell først og fremst BBS, FG og Nosa.Kommentar
-
Han har jo en del år på seg før han trenger å sammenlignes med han da.. Koren var ikke super god han heller første tiden!Kommentar
-
Kommentar
-
Tipper 3-0 til pause, også scorer ujah et i andreomgang, dermed 3-1 til Fkh.
Blir ekstremt overrasket om det blir poeng i denne...CustodesI med og motgangKommentar
-
At det er så mange som tipper tap i dag gjør at jeg ser ett lys i tunelen.. (Selv om jeg personlig også er skeptisk når vi stiller uten de beste)! Men med Ujah på banen kan alt skje, håper han får selskap i andre av Nosa og Fredrik, kanskje Bolly også om han er i like bra slag som han var i sist kamp for b-laget!Kommentar
-
Håper Logi ser at dommeren dømmer frispark, for det gjennomspillet der skal han være først på hvis det gis fordel.Dette er en ballKommentar
Kommentar