FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb Haugesund Stadion 20.09 kl 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • brisbane-kanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2006
    • 595

    Opprinnelig skrevet av Leif A
    Hvor mange kilometer løper Ujah i løpet av kampen, tro?
    samme antall som sundgot løper i løpet av sesongen

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6082

      Bedrøvelig å se på om dagen. Stort potensiale i laget og med ordentlig offensiv ledelse fra benken og riktig bruk av spillere så tror jeg vi kunne vært med helt i toppen i år.

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        Her var det mye positivt å ta med seg videre. Og så må det være lov å si at det grunn til å jobbe mer med forsvarsarbeidet, dere!
        Knurr...

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Jippi, nok en uavgjort! Vi er blakke, men ligger likevel blant de dårligste når det gjelder å gi unge spillere spilletid. Det skjønner man når man ser kampen i dag. Berg har en liten Benitez i magen.

          Nytter ikke med få tap når man ikke har lyst til å satse for å vinne!

          Kommentar

          • Stan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 1082

            Hadde vi ikke et bytte til? Det var jo null offensiv kraft mot slutten..

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              Meningsløst å sutre etter det her. Kjørte kampen til tider og var mye bedre enn sist. oldt på å gruse en av seirens desidert beste hjemmelag. Må være bra kravstor for å forlange seier her. Positiv utvikling, er ikke mange andre lag midt på tabellen som kan si det samme.

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Umulig å vite om resultatet hadde blitt anderledes om vi hadde byttet inn en spiller til, samt satt inn på en offensiv spiller fremfor LKE.. Men er helt sikker på at innsatsen og trøkket i kampen hadde tatt seg opp dersom vi hadde satt innpå f.eks. Fredrik og BBS.
                Når LKE først kommer inn, så burde han jo blitt satt på back, for er det en ting som faktisk Karim gjør dårlig så er det press på ballfører og akkurat det tror jeg en forsvarspiller som LKE hadde gjort bedre enn en omskolert ving!

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  Det er et godt tegn at folk sutrer over ett poeng, når den store majoriteten forutså tap med tildels stygge siffre før kampen.
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5916

                    Er det noen som i det minste kan prøve å forklare meg tankegangen til Henning? Det er fullstendig ubegripelig at han ikke foretar det siste byttet. Og hvilken oppmuntring er det for de som har gjort gode kamper og hatt gode innhopp (Bolly, Fredrik) at de ikke skal få sjansen, når behovet åpenbart er tilstede. Vi kommer til å miste dem på sånt. Jeg fatter ikke den mannen!
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Meningsløst å sutre etter det her. Kjørte kampen til tider og var mye bedre enn sist. oldt på å gruse en av seirens desidert beste hjemmelag. Må være bra kravstor for å forlange seier her. Positiv utvikling, er ikke mange andre lag midt på tabellen som kan si det samme.
                      Hæ? Jeg ser liksom ikke helt når vi kjørte kampen.. Som Mini sier på tv nå, Haugesund var tidvis veldig gode med godt angrepsspill.

                      Kommentar

                      • KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

                        Jeg syntes at Eriksen funker bedre enn Knudtzon på høyre kant.

                        Kommentar

                        • El Caco
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2009
                          • 2286

                          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                          Er det noen som i det minste kan prøve å forklare meg tankegangen til Henning? Det er fullstendig ubegripelig at han ikke foretar det siste byttet. Og hvilken oppmuntring er det for de som har gjort gode kamper og hatt gode innhopp (Bolly, Fredrik) at de ikke skal få sjansen, når behovet åpenbart er tilstede. Vi kommer til å miste dem på sånt. Jeg fatter ikke den mannen!
                          Dette er en kamp hvor hvis vi ikke har kantspillere uten en del defensive fibre ville blitt overkjørt på kantene!!!
                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            Jeg synes det er mye bra i dag. Problemet er dog at vi lider av kollektiv defensiv hjerneslepp for ofte. Vi skaper mer enn nok til å vinne kamper, men vi slepper jo inn så mye tullball der forsvaret står som påler. Hvor vanskelig kan det väre? Vis litt tenner innenfor egen 16 meter! Det blir for mye dill og ballwatching. Vi putter bra med mål og skaper sjansene. Det er heller ikke slik at måla i mot kommer etter massivt press. De kommer etter hårreisende passiv oppförsel.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • holmiz
                              The kjøkken-kanariz
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6064

                              Arild og Frode skal ihvertfall ha cred for sin opptreden på tv etter kampen. Rolige, avbalanserte og sympatiske. Veldig bra!
                              Hilsen Anders

                              Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                              Kommentar

                              • Gjest

                                Enig !!
                                Opprinnelig skrevet av KFL41
                                Jeg syntes at Eriksen funker bedre enn Knudtzon på høyre kant.

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av KFL41
                                  Jeg syntes at Eriksen funker bedre enn Knudtzon på høyre kant.
                                  Bortsett fra på farta så er LKE bedre enn Erling i alle spillets faser! Samme gjelder Fredrik. Tror til og med utskjelte Bolly er bedre enn Erling i det meste. Erling spiller mye bedre sist og i dag enn han gjorde tidligere i seseongen, da sier det litt når en back kommer inn og overgår han..

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    Her var det jammen mye tull! For det første: Edwin er 22, Ujah er 19, Erling er 21, Dahm er 21. Det var ungdom på banen i dag. Nosa kom inn og er også 19. Jeg vil også veldig gjerne se mer av Killingen, men LKE gjorde et veldig, veldig godt innhopp og var tilnærmet feilfri. Vi spiller ikke sambafotball, men vi klarte uavgjort mot et veldig bra hjemmelag som har herjet verre med antatt bedre lag enn oss. 3-3 mot Haugesund borte er ikke dårlig, spesielt med tanke på at vi har vært ræva siden søplakampen.

                                    Så til det negative. Vi må ha få mye bedre bevegelse. Kantene trenger ikke bo på kantene, de kan gjerne trekke inn i det oppbyggende spillet for så å skape bredde når vi er etablerte i angrep. Da får vi flere samtidige bevegelser og skaper mer rom. Vi må være mer aggressive på første stang på dødballer, de stanges altfor ut. Vi MÅ følge mann på dødballer! Lillestrøm skal ikke slippe inn mål på dødballer, det er totalt utilgivelig! Neste uke bør brukes på å terpe både defensive og offensive dødballer, for vi skal gjøre det bedre enn dette. En LSK-kamp uten at vi scorer på dødball er ikke bra nok, og om vi slipper inn et mål på det samme er ikke det godt nok heller. Det burde være nedfelt i klubbstatuttene.

                                    Men alt i alt: Vi skal ikke klage mer enn vi skryter i dag. Det var mye positivt som utligner det negative.
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                      Er det noen som i det minste kan prøve å forklare meg tankegangen til Henning? Det er fullstendig ubegripelig at han ikke foretar det siste byttet. Og hvilken oppmuntring er det for de som har gjort gode kamper og hatt gode innhopp (Bolly, Fredrik) at de ikke skal få sjansen, når behovet åpenbart er tilstede. Vi kommer til å miste dem på sånt. Jeg fatter ikke den mannen!
                                      Det siste byttet ville nok kommet om vi hadde havna under. Vi spiller i noe som heter eliteserien, hvor hvert poeng er gull verdt. Man setter seg ikke i en posisjon hvor man må avslutte med ti mann eller må ha en utespiller i mål når man har ett poeng i lomma.

                                      Om lillebukken reiser fordi han er "for god" til å sitte på benken - Hasta la vista! Om han ikke kan sette laget først har vi ikke brukt for ham. Lær av Nosa.

                                      Kommentar

                                      • bjarmann
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 2936

                                        Skal være fornøyd med U i Haugesund egentlig, men det er latterlig hvordan vi gir bort måla. Tre spillere er umarkerte på første, Karim driter skikkelig på leggen på det andre, og det tredje er det kollektiv svikt av hele laget. Nok en gang er vi totalt planløse framover på banen og hvorfor Berg ikke bytter ut en sliten Sundgot på slutten er en skandale. Hvor var Bergmann eller Guldbrandsen? Vi kunne faen meg pressa på for å vinne kampen på slutten der Berg
                                        I år så tar vi alt

                                        Kommentar

                                        • Stray Cat
                                          Moderator
                                          • Aug 2008
                                          • 5916

                                          Nå har jeg bare fulgt kampen via LSK-live, reka, men hva lærte Nosa? Hvordan var han etter at han kom inn?
                                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                          Kommentar

                                          Working...