FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb Haugesund Stadion 20.09 kl 19:00
Collapse
X
-
-
Jippi, nok en uavgjort! Vi er blakke, men ligger likevel blant de dårligste når det gjelder å gi unge spillere spilletid. Det skjønner man når man ser kampen i dag. Berg har en liten Benitez i magen.
Nytter ikke med få tap når man ikke har lyst til å satse for å vinne!Kommentar
-
Meningsløst å sutre etter det her. Kjørte kampen til tider og var mye bedre enn sist. oldt på å gruse en av seirens desidert beste hjemmelag. Må være bra kravstor for å forlange seier her. Positiv utvikling, er ikke mange andre lag midt på tabellen som kan si det samme.Kommentar
-
Umulig å vite om resultatet hadde blitt anderledes om vi hadde byttet inn en spiller til, samt satt inn på en offensiv spiller fremfor LKE.. Men er helt sikker på at innsatsen og trøkket i kampen hadde tatt seg opp dersom vi hadde satt innpå f.eks. Fredrik og BBS.
Når LKE først kommer inn, så burde han jo blitt satt på back, for er det en ting som faktisk Karim gjør dårlig så er det press på ballfører og akkurat det tror jeg en forsvarspiller som LKE hadde gjort bedre enn en omskolert ving!Kommentar
-
Er det noen som i det minste kan prøve å forklare meg tankegangen til Henning? Det er fullstendig ubegripelig at han ikke foretar det siste byttet. Og hvilken oppmuntring er det for de som har gjort gode kamper og hatt gode innhopp (Bolly, Fredrik) at de ikke skal få sjansen, når behovet åpenbart er tilstede. Vi kommer til å miste dem på sånt. Jeg fatter ikke den mannen!For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Hæ? Jeg ser liksom ikke helt når vi kjørte kampen.. Som Mini sier på tv nå, Haugesund var tidvis veldig gode med godt angrepsspill.Kommentar
-
Er det noen som i det minste kan prøve å forklare meg tankegangen til Henning? Det er fullstendig ubegripelig at han ikke foretar det siste byttet. Og hvilken oppmuntring er det for de som har gjort gode kamper og hatt gode innhopp (Bolly, Fredrik) at de ikke skal få sjansen, når behovet åpenbart er tilstede. Vi kommer til å miste dem på sånt. Jeg fatter ikke den mannen!Kommentar
-
Jeg synes det er mye bra i dag. Problemet er dog at vi lider av kollektiv defensiv hjerneslepp for ofte. Vi skaper mer enn nok til å vinne kamper, men vi slepper jo inn så mye tullball der forsvaret står som påler. Hvor vanskelig kan det väre? Vis litt tenner innenfor egen 16 meter! Det blir for mye dill og ballwatching. Vi putter bra med mål og skaper sjansene. Det er heller ikke slik at måla i mot kommer etter massivt press. De kommer etter hårreisende passiv oppförsel."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Arild og Frode skal ihvertfall ha cred for sin opptreden på tv etter kampen. Rolige, avbalanserte og sympatiske. Veldig bra!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Bortsett fra på farta så er LKE bedre enn Erling i alle spillets faser! Samme gjelder Fredrik. Tror til og med utskjelte Bolly er bedre enn Erling i det meste. Erling spiller mye bedre sist og i dag enn han gjorde tidligere i seseongen, da sier det litt når en back kommer inn og overgår han..Kommentar
-
Her var det jammen mye tull! For det første: Edwin er 22, Ujah er 19, Erling er 21, Dahm er 21. Det var ungdom på banen i dag. Nosa kom inn og er også 19. Jeg vil også veldig gjerne se mer av Killingen, men LKE gjorde et veldig, veldig godt innhopp og var tilnærmet feilfri. Vi spiller ikke sambafotball, men vi klarte uavgjort mot et veldig bra hjemmelag som har herjet verre med antatt bedre lag enn oss. 3-3 mot Haugesund borte er ikke dårlig, spesielt med tanke på at vi har vært ræva siden søplakampen.
Så til det negative. Vi må ha få mye bedre bevegelse. Kantene trenger ikke bo på kantene, de kan gjerne trekke inn i det oppbyggende spillet for så å skape bredde når vi er etablerte i angrep. Da får vi flere samtidige bevegelser og skaper mer rom. Vi må være mer aggressive på første stang på dødballer, de stanges altfor ut. Vi MÅ følge mann på dødballer! Lillestrøm skal ikke slippe inn mål på dødballer, det er totalt utilgivelig! Neste uke bør brukes på å terpe både defensive og offensive dødballer, for vi skal gjøre det bedre enn dette. En LSK-kamp uten at vi scorer på dødball er ikke bra nok, og om vi slipper inn et mål på det samme er ikke det godt nok heller. Det burde være nedfelt i klubbstatuttene.
Men alt i alt: Vi skal ikke klage mer enn vi skryter i dag. Det var mye positivt som utligner det negative.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Er det noen som i det minste kan prøve å forklare meg tankegangen til Henning? Det er fullstendig ubegripelig at han ikke foretar det siste byttet. Og hvilken oppmuntring er det for de som har gjort gode kamper og hatt gode innhopp (Bolly, Fredrik) at de ikke skal få sjansen, når behovet åpenbart er tilstede. Vi kommer til å miste dem på sånt. Jeg fatter ikke den mannen!
Om lillebukken reiser fordi han er "for god" til å sitte på benken - Hasta la vista! Om han ikke kan sette laget først har vi ikke brukt for ham. Lær av Nosa.Kommentar
-
Skal være fornøyd med U i Haugesund egentlig, men det er latterlig hvordan vi gir bort måla. Tre spillere er umarkerte på første, Karim driter skikkelig på leggen på det andre, og det tredje er det kollektiv svikt av hele laget. Nok en gang er vi totalt planløse framover på banen og hvorfor Berg ikke bytter ut en sliten Sundgot på slutten er en skandale. Hvor var Bergmann eller Guldbrandsen? Vi kunne faen meg pressa på for å vinne kampen på slutten der BergI år så tar vi altKommentar
Kommentar