FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb Haugesund Stadion 20.09 kl 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Kiko gjør en mye bedre kamp i dag enn sist, men Søgård syntes jeg nok en gang gjør mye rart..
    Kippe er norges beste midtstopper etter Hangeland, det kan vel ikke være tvil om det? Han står frem som vår aller viktigste spiller med sine 6 mål. Skulle ønske han fikk frem litt mer faenskap i de som spiller rundt han, skulle gjerne sett aggresiviteten han viser smitte over på de andre (her begynte jeg å nevne ett par navn, men fant fort ut at det gjaldt nesten alle så omformulerte meg ;-)!

    Kommentar

    • Jan Banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 809

      Håper inderlig vi ikke har et begynnende disiplinærproblem i Nosa. Han responderte ikke på noen måte positivt på å bli benket. Svært skuffende.
      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

      Stuart Baxter har forstått det.

      Kommentar

      • merch
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2007
        • 938

        Syns vi viste mye bra i denne kampen, det som skremmer mest er tidspunktene vi slipper inn målene på, like før og etter pause! Skulle tro det var mye i hodet og mentaliteten som vi taper for her! Krige enda litt tøffere, trykke til enda litt hardere og vi kan hevde oss i toppsjiktet!

        Og en ting til: Kippe for frispark, HVER GANG!!
        lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
        sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          Mye av frustrasjonen er at det er mye drittmål i denne kampen. Både de vi scorer og de vi slepper inn. Sjelden vi skaper noe utenom dødballer og tilfeldigheter. De fleste er selvsagt greit nok fornøyd med ett poeng, men det er veldig sjelden det er noe flyt i spillet vårt. Det er skremmende å se på ballferdighetene til enkelte spillere som trener hver dag.

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Kiko gjorde en flott kamp i dag. Om han skal fortsette i den stilen så ser jeg ikke helt hvordan vi skal rettferdiggjöre å la ham gå. Om han spiller slik hver kamp, så er han mer enn god nok. Det var litt verre med makkeren hans, selv om det var langt fra årsverste. Sögård får litt tröbbel når vi möter aggressive lag som presser bra. Blir for lite tid og rom for ham. Neste uke möter vi Uwebassen igjen. Da forventer jeg denne gjengen:

            -------------Logi---------------
            Karim-Dahm-Kippe-Peders1/Eriks1
            -----------Kiko-----------------
            ---Erling---------Nosa--Edwin---
            -----------Arild-----------------
            ---------------Ujah-------------

            På tide med et nytt innhopp til Fredrik også, samt at BBS bör få en omgang dersom en av de to på topp ikke har dagen. Espen kan ta seg en hvil nå.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7100

              Opprinnelig skrevet av andersmm
              -------------Logi---------------
              Karim-Dahm-Kippe-Peders1/Eriks1
              -----------Kiko-----------------
              ---Erling---------Nosa--Edwin---
              -----------Arild-----------------
              ---------------Ujah-------------
              Enig i det du skriver, med ett unntak: Nosa spilte seg ut av laget i dag.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Spillerbørs

                Dagbladet (TV2 har vel samme):
                Logi - 6
                Karim - 5
                Dahm - 5
                Kippe - 7
                Pedersen - 5
                Erling - 4
                Søgård - 5
                Kiko - 6
                Edwin - 5
                Sundgot - 6
                Ujah - 5

                Nosa - 4

                Kommentar

                • Smukken
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2004
                  • 720

                  Opprinnelig skrevet av lskgogo
                  Det er helt tilfeldig hva vi gjør fremover på banen, ingen plan. Det er liksom "Spill ballen til en medspiller og håp på det beste". Bare synd det slutter ved; "Til en medspiller"...
                  Helt enig - prøv å spill sjakk på den måten og se hva hva som skjer.
                  Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    Relativt svak kamp, andre omgang noe bedre enn første. Særdeles positivt at vi er såpass effektive som vi er i dag, 3 mål på antall sjanser vi hadde var en god uttelling. Haugesund hadde ikke særlig mange fler, synes også de gjorde en svak kamp. Utrolig svakt å slippe inn to mål på defensiv dødball med så gode hodespillere som vi har i backrekka. Spillemessig ingen ting å skrive hjem om, 3 mål på bortebane er bra, 3 i sekken er svakt og 1 poeng helt greit i en dårlig match med mange mål. Forøvrig pinlig filming av Eriksen.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      Forövrig; Uwe er en fin fyr, men vi må faen skjäre meg nekte den mannen poeng på Lördag. 3 poeng til oss der, og 3 til mot fortapte SF, og vi har et bra utgangspunkt for resten av sesongen. Da kan vi fort krype opp rundt 4-6 plass, og har Brann og Viking hjemme samt Godset og söpla borte. söpla borte skal väre 3 poeng, uavhengig av hvor bra dem har spillt i år. De andre tre burde väre höyst overkommelig motstand, om vi bare klarer å holde 100% fokus i det defensive arbeidet.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Enig i det du skriver, med ett unntak: Nosa spilte seg ut av laget i dag.
                        I og for seg. Dog; vi har ikke all verden å skilte med i den posisjonen. Og Sögård kan vel heller ikke anklages for å ha spilt seg inn de siste månedene...
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Opprinnelig skrevet av andersmm
                          Forövrig; Uwe er en fin fyr, men vi må faen skjäre meg nekte den mannen poeng på Lördag. 3 poeng til oss der, og 3 til mot fortapte SF, og vi har et bra utgangspunkt for resten av sesongen. Da kan vi fort krype opp rundt 4-6 plass, og har Brann og Viking hjemme samt Godset og söpla borte. söpla borte skal väre 3 poeng, uavhengig av hvor bra dem har spillt i år. De andre tre burde väre höyst overkommelig motstand, om vi bare klarer å holde 100% fokus i det defensive arbeidet.
                          Molde er høyt oppe, normalt er det farlig med lag i medgang, men når dårlige lag er høyt opp så faller de som regel hardt ned igjen.. før eller siden! Håper det blir mot LSK og at laget i våre hjerter skaper en god opplevelse for resten av sesongen, det hadde laget, klubben og alle supporterne trengt og ikke minst fortjent!

                          Kommentar

                          • dollyholly
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2007
                            • 965

                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            0-0 og 1-1 kan være tur.... 3-3, da har man ikke bare "tur"!
                            Vil si at 3-3 i Molde var litt tur, særlig ettersom det stod 0-3 etter 90

                            Kommentar

                            • Ketil Cantona
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6813

                              Dette var for meg en opptur selvom vi slipper inn noen enkle mål(Karim - neste gang feies den lang ut i havet). Vi spiller mot det beste hjemmelaget og jeg forventet stryk.

                              Sundgot hadde noen sjanser utenom målet deriblant den som skrudde utenfor stolpen med 5 cm. Edwin klinte til rett over tverlegger blant annet.

                              Nei dette var positivt

                              Kommentar

                              • *46*

                                Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                Vil si at 3-3 i Molde var litt tur, særlig ettersom det stod 0-3 etter 90
                                Det var ikke tur, det var karma. Årets øyeblikk med en Magne Hoseth med gråt i stemmen på riksdekkende tv. For en kamp, for ett øyeblikk!

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Dagens høydare: frisparkmål på direkten av den stiveste av de stive - Frode Kippe! Mæling og kraft er sinnsykt undervurdert! Mer av dette takk

                                  Kommentar

                                  • Seb.R
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 4159

                                    Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Dagens høydare: frisparkmål på direkten av den stiveste av de stive - Frode Kippe! Mæling og kraft er sinnsykt undervurdert! Mer av dette takk
                                    Det var dagens mest bisarre øyeblikk for min del.

                                    LSK scorer et direkte frisparkmål, og det til en stillhet i etterkant selv døve ikke er bekjente av.
                                    www.sebastianramsland.com
                                    www.twitter.com/sebramsland

                                    Kommentar

                                    • Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

                                      Hvor mange kamper / år går det til Kippe putter ¨på frispark igjen?!

                                      Kommentar

                                      • Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

                                        Nosa fikk 5 i VG. Utrulig men sant.

                                        Kommentar

                                        • dollyholly
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2007
                                          • 965

                                          Opprinnelig skrevet av Paddis
                                          Hvor mange kamper / år går det til Kippe putter ¨på frispark igjen?!
                                          Trenger ikke å være så lenge, spesielt siden han er den mestscorende forsvarsspilleren i tippeligaen i år, og har 11 mål på under to sesonger! Forøvrig ikke bare Frodes mål i dag, sjekk Lskspillerene i muren.

                                          Kommentar

                                          Working...