FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb Haugesund Stadion 20.09 kl 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Opprinnelig skrevet av Oddis
    Er naturligvis skuffa over å få uavgjort når vi leder 3-2, men som mange andre har poengtert her: Det kunne endt mye værre, og vi møter et veldig bra hjemmelag.
    Til forskjell til flere her mener jeg Eriksen gjorde et veldig bra innhopp der han var frisk og virkelig prøvde å komme seg og andre til sjanser. Skorter noen ganger på evne, men det gjør det med de fleste i dagens stall.

    Det jeg er mest imponert over ved Lillestrøm i dag er innsatsnivået. Spesielt den første timen. Er lenge siden jeg har sett ett LSK-lag med sånn innstilling, innsats og guts. Moro! Kan vi videreføre dette til matchen mot Molde er jeg sikker på seier! Klarer vi å stramme opp litt i forsvar og, noe jeg ikke vil snakke noe mer om, så kan det fort gå mot kalasseier mot de største klysene på vestlandet!
    Helt enig! Ikke minst Lasse. Han er direkte grunnen til at Karim kommer til flere innlegg etter han kom inn. Eneste ankepunktet, er at han selv skulle gått på skudd ett par ganger - må våge å prøve.

    Ellers er jeg overraska over at så mange er negative etter å ha gitt Haugesund den hardeste motstanden de har hatt på hjemmebane hittil i år....

    Kommentar

    • Hexaphim
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 2784

      Grunnen til at jeg er skuffet er i hvert fall på grunn av måten målene mot kom på. Vi kunne lett ha stoppet ett, kanskje to av dem med litt innsats.

      I rettferdighetens navn må jeg også føye til at jeg var negativ da LKE ble byttet inn, men han gjorde seg på ingen måte bort og hadde noen fine offensive involveringer. Han gjorde en mye bedre figur enn slampen Nosa.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        Opprinnelig skrevet av Hexaphim
        Grunnen til at jeg er skuffet er i hvert fall på grunn av måten målene mot kom på. Vi kunne lett ha stoppet ett, kanskje to av dem med litt innsats.
        Helt enig her. Resultatet er ok, og mye stemte, men vi kan ikke regne med at Kippe scorer på frispark og at Kiko scorer fra utenfor 16-meteren.

        Vi kunne, og burde vunnet kampen ut i fra sjansene i går. Grunnen til at det "kun" ble 1 poeng er dårlig og ukonsentrert forsvarspill. Skal vi vinne kamper fremover må dette rettes opp i.

        Så alt i alt er jeg fornøyd med fremgangen, men missfornøyd med forsvarsspillet som var så bra i starten av sesongen.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • El Caco
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2009
          • 2286

          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          Grunnen til at det "kun" ble 1 poeng er dårlig og ukonsentrert forsvarspill.
          Interessant å se på 1-1 målet til Haugesund. Det er __5__ LSK-spillere som står på 8 meter uten å følge/markere noen!!
          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            Opprinnelig skrevet av El Caco
            Interessant å se på 1-1 målet til Haugesund. Det er __5__ LSK-spillere som står på 8 meter uten å følge/markere noen!!
            akkurat det har vi slitt med i flere år nå, markeringene våre er til tider ikke elendig, men FRAVÆRENDE
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Jeg ser at Kippe si at han ikke kan forklare alle uavgjortresultatene. Det er vel greit å være diplomatisk, men han vet nok innerst inne at det mangler kvalitet i alle ledd. På TV2s nachspiel var Frode Olsen direkte nådeløs mot Viking, en annen uavgjortkonge i TL, og sa rett ut at laget manglet både sidebacker og en slagkraftig midtbane. Vi er i samme båt som Viking, men sliter enda mer med samhandling og en plan i det offensive spillet.

              Det var mye bra i går, men det går likevel mest på at man så en vilje og tæl blant spillerne igjen, noe som i utgangspunktet skal være en selvfølge. Kiko var LSKs beste og viste endelig nivået som rettferdiggjør lønna hans, nå får han pokker meg vise at han kan prestere over tid! Da skal jeg kanskje til og med velsigne et nytt kontraktsforslag.

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6082

                Svakhet i alle ledd er en bra forklaring på mange tap. Mange uavgjort kan forklares med at man ikek er offensive og prøver å avgjøre kampene. Om dette hadde ført til flere tap eller flere seire (trolig begge deler) er uvist, men det hadde garantert ført til færre uavgjort.

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Helt enig her. Resultatet er ok, og mye stemte, men vi kan ikke regne med at Kippe scorer på frispark og at Kiko scorer fra utenfor 16-meteren.
                  Rett skal være rett: Kiko scoret fra ca 15 meter. Han stod på ca 16 da legget kom, og (unaturlig for en LSK-spiller) møtte ballen.
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    Klarer ikke å glemme Kippes kanon i går. Har til gode å se hardere skudd. Håper Kippe tar alle frispark fra 25 og inn fremover. Det holder med å sikte på muren, da blir det enten mål eller et bytte for motstanderne.

                    Kommentar

                    • Petter Ø
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3008

                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Klarer ikke å glemme Kippes kanon i går. Har til gode å se hardere skudd. Håper Kippe tar alle frispark fra 25 og inn fremover. Det holder med å sikte på muren, da blir det enten mål eller et bytte for motstanderne.
                      Får håpe han treffer like bra neste gang. Vi ska huske at han har sikkert tatt 1/3 av alle frispark fra 25 og inn de siste 6 åra og dette er den andre gangen den sitter. Den første gangen putta han før keepern var klar.
                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                        Får håpe han treffer like bra neste gang. Vi ska huske at han har sikkert tatt 1/3 av alle frispark fra 25 og inn de siste 6 åra og dette er den andre gangen den sitter. Den første gangen putta han før keepern var klar.
                        Han suksessrate er himmelhøyt over våre andre skytteres, med andre ord? Tidligere har det jo mest vært markkrypere fra Kippe. Åpenbart at han må gå for ballehøyde som i går.

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          Hadde vært gøy å få vite hastigheten på skuddet til Kjeppen i går. Faen for en trøkk det var i kula.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • *46*

                            Opprinnelig skrevet av reka
                            Klarer ikke å glemme Kippes kanon i går. Har til gode å se hardere skudd. Håper Kippe tar alle frispark fra 25 og inn fremover. Det holder med å sikte på muren, da blir det enten mål eller et bytte for motstanderne.
                            Jeg for heller ikke den ut av hode.... Sagt det før og sier det igjen, mæling/beinharde skudd er alt for undervurdert! Men jeg sier ikke at man skal gjøre det hver gang, en variasjon er ok. Synes noen skal ta med seg noen pappfigurer på stadion og en haug med baller. Stelle seg å terpe og terpe på frispark, gjerne etter trening. Øving er eneste som gjør at man blir bedre!

                            Kommentar

                            • Mauer
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2007
                              • 270

                              Blir det lagt ut tribunelivsfilm av Kanarifansen fra kampen??

                              Kommentar

                              • ChriZza
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 4265

                                Opprinnelig skrevet av Mauer
                                Blir det lagt ut tribunelivsfilm av Kanarifansen fra kampen??

                                Kommentar

                                • Yellow-not-jella
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2009
                                  • 1606

                                  faan

                                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                  Hadde vært gøy å få vite hastigheten på skuddet til Kjeppen i går. Faen for en trøkk det var i kula.
                                  Aftenposten har seks kandidater til rundens mål. Kiko er med, IKKE Kjeppe.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Synes noen skal ta med seg noen pappfigurer på stadion og en haug med baller.
                                    Pappfigurer? Forsvaret bruker griseskrotter når de prøveskyter. Dessuten vil spillerne venne seg til den kvalme lyden av kjøtt som sprekker og ben som knuses.

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9475

                                      Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                      Aftenposten har seks kandidater til rundens mål. Kiko er med, IKKE Kjeppe.
                                      Knallhardt skudd som keeper'n hadde tatt om han "ved en tilfeldighet" hadde stått mer midt i mål?? Kiko sitt var iaff basert på skills.

                                      Uansett var Fellah sitt bedre enn de nevnte. Høhø

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        Opprinnelig skrevet av knut
                                        Uansett var Fellah sitt bedre enn de nevnte. Høhø
                                        Du er sååå kul.

                                        Kommentar

                                        • El Caco
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2009
                                          • 2286

                                          Opprinnelig skrevet av knut
                                          Uansett var Fellah sitt bedre enn de nevnte. Høhø
                                          Etter min mening er Kiko sitt mål bedre enn Fellah sitt. Fellah kælker til mot hjørnet og ballen får en høyde som gjør at den går klistra i vinkelen. Teknikken til Kiko på det skuddet er herlig, og han plasserer den akkurat der han vil ha den.

                                          Klasse!
                                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                          Kommentar

                                          Working...