FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb Haugesund Stadion 20.09 kl 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av andersmm
    Jeg synes det er mye bra i dag. Problemet er dog at vi lider av kollektiv defensiv hjerneslepp for ofte. Vi skaper mer enn nok til å vinne kamper, men vi slepper jo inn så mye tullball der forsvaret står som påler. Hvor vanskelig kan det väre? Vis litt tenner innenfor egen 16 meter! Det blir for mye dill og ballwatching. Vi putter bra med mål og skaper sjansene. Det er heller ikke slik at måla i mot kommer etter massivt press. De kommer etter hårreisende passiv oppförsel.
    Men å si at vi tidvis kjører kampen blir jo rosenrødt, for da kjører i så fall Haugesund kampen enda oftere! Mange ting er bedre i dag enn i andre kamper, men jaggu meg er det ting i dag som får håra til å reise seg også.. Som f.eks. dødballer i mot, dårlig press på ballfører og enkelte som tydligvis lider av klareringsskrekk, samt en keeper som sjeldent går ut i feltet på dødballer. Men sant som det sies, bra med 1 poeng borte mot ett av de beste hjemmelagene i eliteserien. Bare synd vi nok en gang taper 2 poeng på slurv!

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13272

      Han var ræva. Bra han ikke starta,

      Kommentar

      • lskgogo
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 633

        Fy faen! Dette begynner og bli latterlig. Har mistet mye av min tro på Berg.
        I våres syns jeg man kunne se noe lignende av ett planlagt angrepsspill. Nå er det nada! INGENTING!

        Det er helt tilfeldig hva vi gjør fremover på banen, ingen plan. Det er liksom "Spill ballen til en medspiller og håp på det beste". Bare synd det slutter ved; "Til en medspiller".

        Er det virkelig sånn man skal trekke folk til Åråsen?
        Jeg forventer ikke Barcelona, Real, Man U osv. Jeg vil ha en PLAN med det offensive spillet. Det virker fraverende.

        Når man ser lagoppstillinga i dag kan man med stor sikkerhet si at det ikke blir blendende fotball akuratt.



        Nei jeg er lei. Lei av at vi faktisk har fått flere poeng enn vi fortjener i år..
        Tar seg en pause til mars 2012..

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
          Nå har jeg bare fulgt kampen via LSK-live, reka, men hva lærte Nosa? Hvordan var han etter at han kom inn?
          TV2 kommentatorene melder at Nosa hadde ett dårlig innhopp.. Henger meg på den!

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            Men kjempe skryt til den som har skjønt at Kippe bør ta frispark, det er noe vi har nevnt på forumet mange ganger... Kjempe skryt til Kippe for mange viktige mål til nå i sesongen, det var NYDELIG å se den ballen suse i mål!

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Jeg gir opp Berg. Jeg fatter og begriper ikka hva filosofien hans er. Den finnes ingen plan fremover og forsvaret har blitt en skygge av seg selv.
              Finnes heller ingen taktiske grep på slutten av kamper som denne.
              Sitter iallefall to stykk på benken som kunne gjort en forskjell.
              Men neida, mr. B bruker ikke byttet i det hele tatt. Så han ikke at Legenden var sliten?

              Jeg er dritt lei og som andre sier over her, det er ikke så farlig om jeg går glipp av kamper lenger. Neste år vet jeg rett og slett ikke om jeg gidder å kjøpe meg sesongkort. Jeg kjeder meg og blir kun forbanna når jeg ser kamp.

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                Opprinnelig skrevet av reka
                Man setter seg ikke i en posisjon hvor man må avslutte med ti mann eller må ha en utespiller i mål når man har ett poeng i lomma.
                Kødder du med meg??
                Skal man spare det siste byttet i tilfelle Logi blir utvist?

                Dette er faen meg det dumeste jeg har hørt. Man skal tørre å vinne kamper. Ikke safe inn i tilfelle hvis om atte!!!!

                Kommentar

                • Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3499

                  Opprinnelig skrevet av bjarmann
                  hvorfor Berg ikke bytter ut en sliten Sundgot på slutten er en skandale. Hvor var Bergmann eller Guldbrandsen? Vi kunne faen meg pressa på for å vinne kampen på slutten der Berg
                  Sundgot var veldig viktig på topp der mot slutten. Hver gang forsvaret våres bare pumpa ballen ut av eget felt, så stod Sundgot der, tok ned ballen og la den fint ned i beina på en av midtbanespillerne våres slik at vi kunne komme oss opp i banen.
                  BBS har desverre ikke de kvalitetene, og har en tendens til å bare løpe ifra synes jeg. Jeg synes laget fungerer best når Sundgot er på banen, selvom BBS og Fredrik G helt sikkert klarer å trikse flere med en banan enn Sundgot gjør med en ball.

                  Kommentar

                  • *46*

                    Jeg har vært veldig negativ til innsatsen jevnt over den siste tida, men denne kampen er faktisk ganske bra fra LSK sin side. Ingen, absolutt ingen andre lag har putta tre mål mot Haugesund på hjemmebane i år. Kun Brann har gått i ledelse i Haugesund i år. LSK var to ganger i ledelse, fikk dem ut av stilen sin flere ganger og er det laget som har gitt dem hardest kamp hjemme i år når man ser på antall må.

                    Hvis noen klager på dette, har man faktisk mistet kontakten med bakken og virkligheten! Taktiske disponeringer og laguttak gir jeg Berg og Belsvik en stor dose kred for.

                    I mine øyne, på tross av bare ett poeng, er dette faktisk beste kampen på lang tid. Forsetter man dette spillet, kommer Der Uwe til å reise hjem med null poeng i bagasjen til helga. Til helga må vi LSK tilhengere kjenne vår besøkstid på Åråsen. Gutta har virkelig bedra seg og snudd seg rundt på banen - nå må vi også vise at vi er med oppover på tabellen! Den negative høsten skal vi faen meg vinke farvell til!

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Sundgot subba rundt som en full sjømann de siste femten, til og med Myhre etterlyste jo ny sprut i LSKs offensiv, forskjellen i tempoet i overgangene på de to lagene var som dag og natt! Greit nok at det kun var ett bytte igjen for Berg, men man kan i det minste bruke de siste fem på noe som ligner et forsøk på seier i en kamp der vi helt fra start hadde alle muligheter.

                      Og Eriksen gjør mange fine initaitiv igjen, men som vanlig fører det jo ikke til noe å slå i bordet med. Nettopp det som er problemet hans, en rein middelmaådighet som stjeler spilletid fra noe på benken som kan bli noe mye mer.

                      Kommentar

                      • lskgogo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2010
                        • 633

                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                        Sundgot var veldig viktig på topp der mot slutten. Hver gang forsvaret våres bare pumpa ballen ut av eget felt, så stod Sundgot der, tok ned ballen og la den fint ned i beina på en av midtbanespillerne våres slik at vi kunne komme oss opp i banen.
                        Håper virkelig dette var ironi?
                        Tar seg en pause til mars 2012..

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1224

                          Utrolig mye ubegrunnel klaging. 3 -3 borte mot Haugesund er helt greit.
                          Herlige mål av KM og FK. Selvsagt er det mulig å plukke på noe men det er f...
                          ikke ofte vi i Norge møter spisser som Djurdjic og Sørum. Etter min mening to av de klokeste fotballhodene i landet.
                          Ellers så fortjener Svein-Erik Edvartsen ros for en prikkfri kamp.

                          Kommentar

                          • *46*

                            Opprinnelig skrevet av reka
                            Han var ræva. Bra han ikke starta,
                            Helt enig! Han må mest sannsynlig gjøre litt magi på trening denne uka hvis han ikke starter på benken. Hva han presterte? Null og niks. Lukta ikke lunta når de andre foretok seg noe, mista ballen når han hadde den en rekke ganger.

                            Dessuten vil jeg slå er stort slag for LKE på kant sammen med Karim! Ikke pga prestasjonene til EK da han gjorde en ok kamp, men pga han og Karim tydligvis trivdes veldig godt i lag og fikk til en del etter LKE kom inn.

                            (Synes LKE skal ta seg en pils til lunsjen denne uka også, han har ikke blitt varig skada av det )

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13272

                              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                              Kødder du med meg??
                              Skal man spare det siste byttet i tilfelle Logi blir utvist?

                              Dette er faen meg det dumeste jeg har hørt. Man skal tørre å vinne kamper. Ikke safe inn i tilfelle hvis om atte!!!!
                              Tror du trenger en pause fra FM.

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                Opprinnelig skrevet av reka
                                Tror du trenger en pause fra FM.
                                FM har jeg ikke spilt på 15 år.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Og Eriksen gjør mange fine initaitiv igjen, men som vanlig fører det jo ikke til noe å slå i bordet med. Nettopp det som er problemet hans, en rein middelmaådighet som stjeler spilletid fra noe på benken som kan bli noe mye mer.
                                  Sorry... Dette er rent viss-vass!

                                  Kommentar

                                  • mooph
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 1496

                                    Bra spill ...?
                                    Planløst på topp og ute av stand til å plukke opp løp bak der. Tur som fikk uavgjort.
                                    Fugla mot nye høyder

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      Opprinnelig skrevet av mooph
                                      Bra spill ...?
                                      Planløst på topp og ute av stand til å plukke opp løp bak der. Tur som fikk uavgjort.
                                      0-0 og 1-1 kan være tur.... 3-3, da har man ikke bare "tur"!

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Sorry... Dette er rent viss-vass!
                                        Det var noen halvpene kombinasjoner med Karim, men førte det til noen verdens ting av sjanser? Ble det et eneste innlegg av det? Nei, vi fikk vel en liten corner på dette "fantastiske" innhoppet. Giftigheten på dette området var en helt annen hos hjemmelaget.

                                        Men det er vel her lista og forventingene ligger hos mange supportere, treffer en LSK'er med med en pasning eller to blir man nesten satt ut.

                                        Kommentar

                                        • Mingus
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Mar 2004
                                          • 193

                                          Utrolig mye negativitet i denne tråden. Er ikke mange lagene som har tatt med seg poeng fra haugesund i år. Vi spilte en grei kamp og skapte tidvis et bra press på hjemmelaget. På bortebane er det ikke ofte man greier å styre spillet hele tiden.

                                          Vi taper seieren på sløve feil i forsvaret. Her må det terpes aggresivitet og konsentrasjon!!

                                          Ellers gjorde Kiko en overraskende bra jobb selv om han ikke var fantastisk offensivt. Deilig å se at hans langskudd endelig gikk i mål. Fortsetter han slik kan det bli vanskelig å se han gå ut av portene på Åråsen senere i høst...

                                          At ikke Kippe er på landslaget er forøvrig en skandale. Hadde han spilt på rbk eller engen ville noen ha pratet han inn for lenge siden.

                                          Slutt også å klage over Berg`s disposisjon av Nosa. Helt riktig å benke han i dag. Svakere enn Erling den tiden han spilte. Gutten trenger å se seg selv i speilet og innse at han må jobbe mye hardere på banen enn det han har gjort i år. Benken bør vente også neste i kamp.

                                          Kommentar

                                          Working...