LSK - Molde FK, Åråsen stadion lørdag 25.09.2010

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

    Vi har en stall treneren tydeligvis ikke klarer å hente det beste ut av. Fortsetter det i denna retningen vil dem få problemer i adecco. Follo er viser jo reine knallspillet i forhold.

    Klarer ikke spillera og spille som Henning ønsker får Henning isteden legge opp til noe som spillera mestrer.
    Fugla mot nye høyder

    Kommentar

    • dollyholly
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2007
      • 965

      Nå for dere f... slutte å skylde på Henning, han kan vel ikke noe får at spillerene er uduglige. Her går man ut før kampen å sier at Molde skal slåes og så presterer de en så slett innsats! Spillerene dasser rundt uten noen form for innsats, feilpasningene florerer, Mats Dahm var en katastrofe. Litt suralistisk at Staberg annulerer det siste målet som ville ha gitt oss seieren. Han tillot det meste der men 2-1 målet måtte han annulere. Frode Kippe er matchvinner i mine øyne, sammen med Logi og Ujah kan du gå rakrygget ut av stadion, resten bør gjemme seg!

      Kommentar

      • maxpayne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 1224

        Opprinnelig skrevet av nebbjævel
        Uten at jeg har tilgang til harde statistiske fakta er det mitt inntrykk at laget bare blir verre og verre. I dag var det et foreløpig lavmål.
        Statistikken ser jo bedre ut enn på lenge. Få tap, marginale tap, best i de fleste uavgjorte kamper og langt unna nedrykk.

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          Utrolig dårlig dømming på slutten. Det var riktig å annullere scoringa til Kippe, men det skulle vært offside, ikke frispark. Offsiden var klar, det var absolutt ikke frisparket.

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Opprinnelig skrevet av maxpayne
            Statistikken ser jo bedre ut enn på lenge. Få tap, marginale tap, best i de fleste uavgjorte kamper og langt unna nedrykk.
            Ja, statistikk kan brukes på alle tenkelig og utenkelige måter. Få tap sa du, vel kun ett tap mindre enn antall seire. Og vi har fortsatt fire poeng opp for å tangere fjoråret. På fem resterende kamper. Det kan holde hardt med kampprogrammet som står igjen. Sandefjord er ingen walkover. Jeg håper virkelig styret ser på prestasjonene, ikke på tabell, når de evaluerer.

            Men uansett vil Berg sitte trygt, sånn er det bare. Og det er greit for meg også, man gjorde et valg man trodde på. Så får vi se hva som er igjen av klubben når kontrakten er fullført.

            Kommentar

            • sparwasser
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3185

              Opprinnelig skrevet av maxpayne
              Statistikken ser jo bedre ut enn på lenge. Få tap, marginale tap, best i de fleste uavgjorte kamper og langt unna nedrykk.
              Med dagens poengdeling satte vi ny klubbrekord i antall uavgjorte seriekamper i løpet av en sesong: 12 (foreløpig).

              Den gamle på 11 kamper var fra 2004-sesongen.

              Kommentar

              • dollyholly
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2007
                • 965

                Fall la seg over på venstre i 2.omg fordi han ikke hadde nubbesjans mot Kippe, på 1-1 scoringen er det Mats Dahm som har Fall men slipper ham slik at han får headet uforstyret. I 1 omg. var det store spenningsmomentet om Dahm skulle treffe med en pasning, makan til slett spill. Før kampen, i pausen og etter kampen runget en Sundgotsang på stadion, han ble tydeligvis ikke inspirert. Muehli er forsåvidt grei, Søgaard gjør fortsatt masse rare ting. MIDTBANEN HOLDER IKKE MÅL. Styret i LSK må se dette å få tak i en midtbanespiller som kan sentre,skyte, takle og lede de andre. Erling er til tider positiv, men som de andre minus Kippe og Ujah noen j.. sveklinger som ikke vinner dueller! Takk

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                  Men uansett vil Berg sitte trygt, sånn er det bare. Og det er greit for meg også, man gjorde et valg man trodde på. Så får vi se hva som er igjen av klubben når kontrakten er fullført.
                  Du har nok rett her. Fotballinteressen min er allerede sviktende. Redd for hvordan tilskuertallene vil utvikle seg fremover.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Jeg husker et engelsk lag som tapte to av 38 seriekamper i 08/09, og som endte opp med nada. Laget som vant serien tapte dobbelt så mange kamper. Trepoengsserien straffer uavgjort. Og den har tross alt eksistert så lenge at man skulle tro trenere hadde tatt hintet.

                    Benitez Berg lever dessverre i topoengsserien.

                    Kommentar

                    • Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

                      Uten logi hadde vi nok tapt fortjent.
                      Daukjøtt Felt C

                      Kommentar

                      • *46*

                        Litt tungt å gå på kamp, når høydepunktet den første timen du et på stadion faktisk et Sony-tuppen!

                        Kommentar

                        • Dole
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 1557

                          Opprinnelig skrevet av reka
                          Heldigvis har vi en rutinert stall av messier og Xavier som kommer til å ta seriegull bare vi får et trenerskifte.
                          Berg har vel forsåvidt hatt en finger med i spillet når enkelte at disse "storspillerne" har blitt hentet? Det er vel han som valgte å satse på for eksempel Knutzon fremfor en annen kantspiller?

                          Heldigvis satset han også på å låne Tarik i vårsesongen. Uten poengene vi fikk med ham på laget, hadde vi muligens rykket ned i år.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Opprinnelig skrevet av HSft
                            Du har nok rett her. Fotballinteressen min er allerede sviktende. Redd for hvordan tilskuertallene vil utvikle seg fremover.
                            Det som kommer til å svi aller mest er alle de svarte høla som vil komme i årene fremover mot søpla, laget som helhjerta tok oppgjøret med sin mosegrodde stil og kom helskinnet fra det. Vi har kun gjort det halvveis og famler i blinde.

                            Og det til og med i en situasjon der vi ikke har, eller har hatt, noe annet valg.

                            Kommentar

                            • Gjest

                              Det er vel for f... HB som tar ut laget !!!
                              Jeg er helt enig i at Dahm i dag sugde lut, hva Knutsson har sugd vet jeg ikke,(men HB prioriterer alltid den møkkaspilleren??)
                              Mats Dahm spilte etter min mening bare litt bedre enn Knutsson har gjort i ca 15 kamper i år. Møkkaprestasjoner over tid SKAL belønnes med tribuneplass, og der er det etterhvert god plass til både Dahm og Knutsson.



                              Opprinnelig skrevet av dollyholly
                              Nå for dere f... slutte å skylde på Henning, han kan vel ikke noe får at spillerene er uduglige. Her går man ut før kampen å sier at Molde skal slåes og så presterer de en så slett innsats! Spillerene dasser rundt uten noen form for innsats, feilpasningene florerer, Mats Dahm var en katastrofe. Litt suralistisk at Staberg annulerer det siste målet som ville ha gitt oss seieren. Han tillot det meste der men 2-1 målet måtte han annulere. Frode Kippe er matchvinner i mine øyne, sammen med Logi og Ujah kan du gå rakrygget ut av stadion, resten bør gjemme seg!

                              Kommentar

                              • TheFugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2006
                                • 346

                                Opprinnelig skrevet av HSft
                                Sundgot har vel ikke vært så ille, men manglende hans blir veldig tydelige i kamper der vi blir overkjørt på midten.
                                Sundgot var helt forferdelig i dag, jeg mener han er alt for dårlig, hvordan han tok fra Bergmann spissplassen er et under, Bergmann i dårlig form er bedre for laget enn Sundgot uansett form. Faktisk ganske latterlig. Han prioriteres faktisk også foran Gulbrandsen.

                                Midtbanen vår ble overkjørt til de grader i dag. Til tider så spilte Mouehli defensiv og Søgård offensiv midtbane, hvor er kreativiteten? Det er ikke rart det blir mange langpasninger når den sentrale midtbanen ikke evner annet enn å spille støttepasninger. Nosa må inn sentralt, Edwin på venstre, Bergmann inn for Sundgot. Noe må skje.

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  Opprinnelig skrevet av TheFugl
                                  Sundgot var helt forferdelig i dag, jeg mener han er alt for dårlig, hvordan han tok fra Bergmann spissplassen er et under, Bergmann i dårlig form er bedre for laget enn Sundgot uansett form. Faktisk ganske latterlig. Han prioriteres faktisk også foran Gulbrandsen.

                                  Midtbanen vår ble overkjørt til de grader i dag. Til tider så spilte Mouehli defensiv og Søgård offensiv midtbane, hvor er kreativiteten? Det er ikke rart det blir mange langpasninger når den sentrale midtbanen ikke evner annet enn å spille støttepasninger. Nosa må inn sentralt, Edwin på venstre, Bergmann inn for Sundgot. Noe må skje.
                                  Personlig foretrekker jeg alltid Bergmann før Sundgot.

                                  I dagens kamp var det mange muligheter for å snu kampbildet. Det er fordelen med å ha en benk med flere spennende spillere som har bevist at de holder tippeliganivå. Hvor mange tippeligaklubber har en benk med spillere som Bergmann og Gulbrandsen?

                                  Personlig ville jeg nok trukket Nosa inn sentralt i et forsøk på å få litt mer kontroll på midten. Gjerne tatt ut Sundgot og satt inn Gulbrandsen og spilt med 5 på midten. MEn det er mange muligheter som jeg hadde hatt mye mer tiltro til enn det Berg foretok seg i dag.

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                    Så du kampen? Erling var sammen med Ujah den med flest positive involveringer offensivt i dag.
                                    Jeg så hele kampen, og du kan ikke være ved dine fulle fem hvis du synes at Knutzon er på et slikt nivå at han kan vippe kamper i vår favør. Jeg ønsker i alle fall at LSK skal fremstå anderledes, det blir altfor mye ballwatching og altfor få spillere som virkelig kjemper for 3 poeng
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      Er det så forbanna vanskelig og fatte at Steinar må inn i midten igjen og at LKE må på venstre back så vi får litt overlapping på venstre siden også. Vi har en av landets beste sentrale midbane spillere(Nosa) han plasseres på kanten(HVORFOR) Vi spiller med 2 spillere på sentral midt som er defangsive i utgangspunktet (HVORFOR) Vi spiller uten venstrekant (Hvorfor) HVORFOR brukes ikke Bukken jr???Nå synes jeg det er på tide at vi arrangerer et supporter møte på Martins snart hvor Henning og Torgeir kan svare for seg.Nå er jeg dritt lei all denne bortforklaringa til trenerne våres NOE MÅ GJØRES OG DET MÅ GJØRES NÅÅÅÅÅÅÅ.

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                        Jeg så hele kampen, og du kan ikke være ved dine fulle fem hvis du synes at Knutzon er på et slikt nivå at han kan vippe kamper i vår favør. Jeg ønsker i alle fall at LSK skal fremstå anderledes, det blir altfor mye ballwatching og altfor få spillere som virkelig kjemper for 3 poeng
                                        Den eneste LSK-spilleren som leverte bra i dag var Logi. Det var likevel Erling som sto for de to største sjansene vi hadde i første omgang. Først da han ble spilt fri av Nosa og kom til et farlig innlegg, deretter da han spilte pent opp Arild som vendte opp og skøyt utenfor fra 16 meter. Erling er ikke typen som gjør det ekstraordinære, men offensivt leverte han bedre enn hva Nosa, Kiko og Søgård gjorde i dag. Jeg er selvsagt enig med deg i at LSK helst skulle fremstått på en annen måte, vi spiller bedriten fotball for tia og det er en sann lidelse å se hvor planløst og dårlig vi spiller. Det er likevel moro at vi endelig har blitt vassere i avslutningene enn hva vi var tidligere. Mens vi i starten av sesongen skapte et hav av sjanser og brant mye, skaper vi nå lite sjanser, men scorer på de få vi har.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          Opprinnelig skrevet av *46*
                                          Dommer blir: Per Ivar Staberg.

                                          Han er stødig. En av de mest stabilt gode dommerene i Tippeligaen.
                                          Jeg trekker tilbake alt jeg har sagt av positive ting om deg Stadberg. Er ikke sint, bare veldig skuffa...

                                          (måtte bare få det ut... Har mine klare meninger om kampen, men jeg skal først la ting synke litt inn først.....)

                                          Kommentar

                                          Working...