Får du ikke ståpikk av de to måla til Tommy har du ikke pikk. Å se han er alltid en spille på disse gamle klippene er alltid en nytelse. Men hvordan vi skal skåre 7 mål med det offansive spillet vårt er ikke mulig. Da er det mer sannsynlig med 4 i sekken. Men jeg er optimist og tipper 2-1 til oss
LSK - Molde FK, Åråsen stadion lørdag 25.09.2010
Collapse
X
-
Får du ikke ståpikk av de to måla til Tommy har du ikke pikk. Å se han er alltid en spille på disse gamle klippene er alltid en nytelse. Men hvordan vi skal skåre 7 mål med det offansive spillet vårt er ikke mulig. Da er det mer sannsynlig med 4 i sekken. Men jeg er optimist og tipper 2-1 til ossKommentar
-
I tillegg lurer jeg på hva RB driver med om dagen? Flommer det over av dyrehistorier i redaksjonen der? Uwe tilbake på Åråsen med nytt lag. Selv en lærling klarer vel å lage en bra story ut av det, helt på høyde med det beste av "Forsvunnet katt" ?
Edit: Jeg ser nå at levende dyr kanskje ble litt for utfordrende for RB i lengden:
Last edited by reka; 24.09.2010, 15:23.Kommentar
-
Generelt sett mener jeg at det aldri bør være under 8-9 000 stk på Åråsen når LSK spiller kamp, men det er vel bare fattislige drømmer fra en forumist...Kommentar
-
-
Jeg kommer ihvertfall på kampenog tar med min far og datter. Håper det blir bedre underholdning en kampen ifjor som var en lidelse, og attpåtil scoring av Molde på over overtid. Blir en tøff kamp, Molde har hatt taket på oss de siste åra og kan mønstre sitt beste lag. I tillegg har de snudd trenden med Uwe. Lukter litt U i denne kampen, men håper våre goalgettere Ujah,Sundgot og Kippe skal levere igjen, samt at forsvaret skjerper seg! Håper på et nytt frisparkmål av Frode, at Kiko forsøker seg på flere skudd og at Ujah plager midtstopperene til Molde som ikke er spesielt gode Håper også at Nosa bretter opp ermene og viser hvilken eminent spiller han kan være.Kommentar
-
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Pokkers dag dette.
I dag tidlig skulle jeg bytte taklampe i gangen her. Den nye var mindre enn den gamle. Ble ikke pent, kjærringa sur.
Av med lampa igjen... så maskering, pussing & sparkling. Varmluft blåser for å få den fa**s sparkelen til å tørke fort nok. Mer pussing. avtørking og maling av 1. strøk.
Tar 2. strøk imorra og henger opp nye lampa da. Drar mot Åråsen nå, rakk akkurat å ble ferdig i tide, pent!. Dårlig vær og dårlig følelse for kampen. Kjærringa i det minste blid nå... ja, ja skulle det bli så ille så er jo trøstesex litt moro, selv om en gråtende Mascara egentlig slår det meste.
Pokker, må stikke...Fugla mot nye høyderKommentar
-
Kommentar
Kommentar