Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Når det som regel kun står en eneste LSK-spiller i motstanderens seksten på alt annnet enn dødballler så er det jævla forklarende for LSKs måte å spille fotball på. Og det er drepen for ambisjonene klubber mener å inneha.
Denne fotballen sikrer klubben en nobody-status med stormskritt.
Forhåpentligvis er det en rekke spillere i denne startoppstillingen som spiller i andre klubber neste sesong. Etter min mening har vi maksimalt 4-5 spillere som holder noenlunde bra eliteserienivå.
Det her må jo værra grunn til trekk i lønn. De er ikke der. Forsovet seg. Få ut Dahm og Kiko, og erstatt dem med Edwin og Lasse.. Rokkeringene sier seg selv!
Fy faen for en sinnsykt dårlig omgang, fugla SUGER utpå der!
Markeringer i eget felt er fraværende, 2 passninger i 1 omgang som kommer dit dem skal, slurvespill, RÆVVA innsats, elendig teknikk etc etc etc etc. FY FAEN så dårlig!
Godeste Dahm har så dårlige passninger at jeg tror faen meg det bare er et skalkeskjul at han er fotballspiller!
Laget fremstår som en Vits! EN DÅRLIG VITS!
skal det skje noe i vår favør må laget heve seg 800-900% etter pause
Skulle nesten ønske jeg var like sint som dere andre, men neida. Jeg er lykkelig som bare faen. Hahahaha! Flash cunts!!!
Men ærlig talt. Her er det bare å gi en skyllebøtte av de sjeldne, for dette er pinlig, tafatt og kjipt. Dæ æ så ein kæn eta graut! Essediri, Espen og Arild bør ut. Bergmann, Lasse og Killingen inn. Her må det gis konsekvenser på elendige prestasjoner, og om ikke HB hever stemma etter dette blir jeg rett og slett lei meg.
Kommentar