Hjemmekamp mot eks LSK trenere Uwe Rösler som skal trene Molde FK ut året. Må forvente tøff motstand fra Molde som spiller med kniven mot strupen for å unngå kvalik. LSK spiller for å avansere opp på tabellen og ligger etter runde 24 på 10 plass med 32 poeng, men det er kun 4 poeng opp til 4 plass. Det er 6 runder og 18 poeng igjen å spille om og de tre første skal fortæres mot Molde på førstkommende lørdag!
Ut fra kampen mot Haugesund, fornventer jeg følgende startoppstilling:
Logi
Karim - Dahm - Kippe - Pedersen
Erling - Kiko - Søgård - Edwin
Arlid Gilbert - Ujah
Drister meg frempå med ønske om Lasse Eriksen på kanten. Erling har gjort gode fremskritt de siste kampene, men jeg ønsker meg først og fremst Lasse Eriksen på kanten sammen med Karim. Tror også Ålesunds gutten kan være ekstra trigga når det er Molde som skal møtes. Skal Nosa inn, så er det som venstre kant. Edwin overbeviste ingen i dag, men det gjorde heller ikke Nosa...
Hva møter vi? I hvertfall ett lag som er i litt medgang og nok forsøker å få det tredje punktet for å tegne kruve rett opp. Dem gjorde ingen overbevisende kamp mot Hønefoss i helga, men vant alikevel borte. En ganske sterk seier.
Laget kan man anta vil se slik ut:
Espen Bugge Pettersen
Magne Simonsen - Marcus Andreason - Vegard Forren - Emil Johanson
Magne Hoseth - El-Hadji Makhtar Thioune - Daniel Berg Hestad
Mattias Mostrøm - Pape Pate Diouf - Baye Djiby Fall
(jeg har ikke inngående kjennskap til Molde, men dette er mitt tips ut fra historikk. Mye mulig Uwe har andre planer - se på dette som et tips!)
Spillera har begynt å vise tæl og innsatsvilje igjen. Nå må også vi suporterene kjenne vår besøkstid og møte opp på Åråsen for å gi vår støtte til laget og glede oss over god fotball!
La Molde få føle hvor jævlig det skal være å komme til Åråsen - kom igjen alle man alle med spillere, trenere og oss tilskuerene. Her gis det ikke ved dørene - smerte kom meld deg på, her skal du f*** meg møte motstand du ikke har sett maken til :mrgreen:
Ut fra kampen mot Haugesund, fornventer jeg følgende startoppstilling:
Logi
Karim - Dahm - Kippe - Pedersen
Erling - Kiko - Søgård - Edwin
Arlid Gilbert - Ujah
Drister meg frempå med ønske om Lasse Eriksen på kanten. Erling har gjort gode fremskritt de siste kampene, men jeg ønsker meg først og fremst Lasse Eriksen på kanten sammen med Karim. Tror også Ålesunds gutten kan være ekstra trigga når det er Molde som skal møtes. Skal Nosa inn, så er det som venstre kant. Edwin overbeviste ingen i dag, men det gjorde heller ikke Nosa...
Hva møter vi? I hvertfall ett lag som er i litt medgang og nok forsøker å få det tredje punktet for å tegne kruve rett opp. Dem gjorde ingen overbevisende kamp mot Hønefoss i helga, men vant alikevel borte. En ganske sterk seier.
Laget kan man anta vil se slik ut:
Espen Bugge Pettersen
Magne Simonsen - Marcus Andreason - Vegard Forren - Emil Johanson
Magne Hoseth - El-Hadji Makhtar Thioune - Daniel Berg Hestad
Mattias Mostrøm - Pape Pate Diouf - Baye Djiby Fall
(jeg har ikke inngående kjennskap til Molde, men dette er mitt tips ut fra historikk. Mye mulig Uwe har andre planer - se på dette som et tips!)
Spillera har begynt å vise tæl og innsatsvilje igjen. Nå må også vi suporterene kjenne vår besøkstid og møte opp på Åråsen for å gi vår støtte til laget og glede oss over god fotball!
La Molde få føle hvor jævlig det skal være å komme til Åråsen - kom igjen alle man alle med spillere, trenere og oss tilskuerene. Her gis det ikke ved dørene - smerte kom meld deg på, her skal du f*** meg møte motstand du ikke har sett maken til :mrgreen:
Kommentar