LSK - Molde FK, Åråsen stadion lørdag 25.09.2010

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    Opprinnelig skrevet av maxpayne
    Årets målsetning om en plass blant de 6 er klart innen rekkevidde og da synes jeg det blir patetisk med dette hylekoret. Mange spillere er dessuten ennå unge og fortjener ikke denne hundsingen kamp etter kamp.
    Det er ikke spillerne som blir hengt ut. Det er Mr. Berg. Noe som er fullt fortjent.
    Alle her inne kan med 2 min pluss/minus si når og hvordan byttene blir i neste kamp allerede nå. Han eier ikke taktiske egenskaper og er utrolig forutsigbar.

    Kommentar

    • Kanariz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 2507

      Nå er det påtide å si ifra. Andre sessongen på rad nede i sumpen!

      Henning Berg har bevist at han ikke klarer å få resultater med LSK. Han nekter i tillegg for at vi spiller dårlig. Savner Uwe, tidenes tabbe og sparke han.

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Opprinnelig skrevet av HSft
        Er det så sikkert at folk i systemet ikke ville endra spillersystemet?

        Ellers tror jeg vi har andre store problemer også. MOtivasjon, valg av spillere. osv. Spillere osm er i flytsona blir valgt bort og vi er ute av stand til å gjøre små justeringer under kamper.
        Det er jo også dominerende nakkeslengspasninger i junioravdelinga, til tross for flere balltalenter, der Powell og Bergdølmo styrer. Spilleglede, i ordets rette forstand, mangler helt i LSK. Hvor mange ganger endte ikke enten Sundgot eller Ujah hver for seg opp fullstendig aleine i Moldes sekstenmeter i dag? Resten sto omtrent i midtsirkelen!! På hjemmebane!

        Det er jo helt vanvittig!

        Kommentar

        • Hexaphim
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 2784

          Opprinnelig skrevet av maxpayne
          Årets målsetning om en plass blant de 6 er klart innen rekkevidde og da synes jeg det blir patetisk med dette hylekoret. Mange spillere er dessuten ennå unge og fortjener ikke denne hundsingen kamp etter kamp.
          Beklager, du mistet alle rettigheter til å klage på hundsing etter dine korstog mot Uwe og Fjørtoft. Hvor mye hundsing mot spillerne har du sett i denne tråden, egentlig? Er det spillerne sin skyld at vi ikke har noe som helst mønster i angreps- eller forsvarsspillet vårt gjennom to sesonger? I så fall er trenerne utrolig dårlige til å innprente disse mønstrene i spillergruppen. Dersom det ikke ER noe mønster, er det også trenerne som gjør en dårlig jobb. Det smerter meg å si det, men jeg tror rett og slett BennyLem hadde rett. Igjen.

          Kommentar

          • Odinster
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Aug 2008
            • 160

            Jeg må innrømme at jeg har vært den som har forfektet at problemet har vært for dårlig spillere blandet med unge spillere som ikke evner å utføre den fotballen Berg ønsker å spille. Det står jeg også for så vidt fortsatt ved.

            Sannheten ligger nok imidlertid et sted midt imellom. For det blir tydeligere og tydeligere for meg at Bergs disposisjoner heller ikke holder til å kjempe om en plass på toppen av tabellen.

            Det er liten tvil om at han er flink med mennesker, og kanskje spesielt unge spillere. Han ser også ut til å ha et godt øye for talenter, og hva som karakteriserer en potensiell toppspiller. I sum kan det kanskje virke som at Bergs kapasitet ikke rekker lenger en til et lag som middelhavsfarer. Det skal også nevnes at ikke har allverden av resurser å benytte seg av, men det handler også om å gjøre det beste ut av hva man har.

            Kanskje han heller bør ta over jobben til Erland, eller fungere som assistenttrener til en med større taktisk sans. Dessverre er vel det rimelig utenkelig at han er villlig til å gå nedover i gradene etter å ha fungert som hovedtrener så pass lenge.

            Per Mathisen har lovet en ny evaluering av treneren ved sesongslutt dersom LSK ikke når målet om en plassering blant de seks beste (og det ser ikke lyst ut). La oss håpe han holder ord, og så får vi se hva de kommer frem til.
            Last edited by Odinster; 25.09.2010, 19:12.

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6082

              Opprinnelig skrevet av Odinster
              Det er liten tvil om at han er flink med mennesker, og kanskje spesielt unge spillere. Han ser også ut til å ha et godt øye for talenter, og hva som karakteriserer en potensiell toppspiller.
              Jeg ser for meg at Bjarman har vel så mye med utplukking av talenter å gjøre som Berg. Den av dem som har henta Ujah, Nosa og Bergmann fortjener mye skryt.

              Når man snakker om hvor god han er med unge spillere så synes jeg det er fryktelig skremmende å se utviklingen til talentene våre på a-laget. Jeg skrattlo også av de som kalte lyn talentutvikler under berg. De hadde vel tilgang til ekstremt mange store talenter og utvikla ingen til noe som helst. De som utvikla seg best var de som forlot klubben(parr og Hamod).

              Kommentar

              • lskgogo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2010
                • 633

                Hvorfor skal Bergmann inn når Gulbrandsen sitter på benken? Gulbrandsen er da MYE mere vandt til en kantrolle?

                Pluss at Gulbrandsen har levert HVER gang han har fått mulighet. Sikkert veldig motiverende og sitte på benken som ung spiller under Berg.

                Latterlig
                Tar seg en pause til mars 2012..

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1261

                  Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                  Det er ikke spillerne som blir hengt ut. Det er Mr. Berg. Noe som er fullt fortjent.
                  Alle her inne kan med 2 min pluss/minus si når og hvordan byttene blir i neste kamp allerede nå. Han eier ikke taktiske egenskaper og er utrolig forutsigbar.
                  Du kan klage på HB så mye du vil men sparket blir han aldri.
                  Du elsker Uwe, jeg hater Uwe. Uansett så befinner jeg meg stort sett på Åråsen når LSK spiller hjemme om treneren heter Henning, Tom eller Uwe.

                  Kommentar

                  • Håkon Henriksen
                    Administrator
                    • Nov 2003
                    • 6411

                    Nå begyner selv jeg å bli skeptisk til Henning.
                    Ikke nok med at han ikke klarer å forholde seg til fakta, han er GRÅ og KJEDELIG!!

                    Hvorfor bytter han ikke ut Dahm? Dahm er direkte dårlig, og roter det til 4 av 5 ganger. Det hadde vært smart å bytte ut Dahm, flytte Steinar inn, og sette inn Becken Eriksen.

                    Hvor lenge skal Kiko "feilpasning" Mouelhi få rote på midtbanen vår? Man burde byttet ut Kiko, flyttet Nosa inn på midten, og latt Fredrik fått herje på kanten.

                    Fortsatt hadde vi hatt et bytte som man måttet brukt på Erling, som fikk en smell i ankelen, inn med Bergman.


                    Er det bare jeg som ser dette?
                    Last edited by Håkon Henriksen; 25.09.2010, 19:36.
                    Håkon Henriksen
                    -
                    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                    -
                    ALT FOR FUGLA

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      Du kan klage på HB så mye du vil men sparket blir han aldri.
                      Du elsker Uwe, jeg hater Uwe. Uansett så befinner jeg meg stort sett på Åråsen når LSK spiller hjemme om treneren heter Henning, Tom eller Uwe.
                      Jeg frøs meg gjennom kampen selv, på Åråsen!

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Det er jo også dominerende nakkeslengspasninger i junioravdelinga, til tross for flere balltalenter, der Powell og Bergdølmo styrer. Spilleglede, i ordets rette forstand, mangler helt i LSK. Hvor mange ganger endte ikke enten Sundgot eller Ujah hver for seg opp fullstendig aleine i Moldes sekstenmeter i dag? Resten sto omtrent i midtsirkelen!! På hjemmebane!

                        Det er jo helt vanvittig!
                        Helt, helt enig. På offensiv midtbane- og sideback er denne klubben fullstendig nakne. Skjønner ikke at spillere som Mouelhi og Knutzon får fortsette.

                        Idag er jeg glad for at vi har ekstreme ferdigheter i Kippe, Logi og Ujah, og forbanna for at en jævla kuk fra Harstad får lov å dømme "søringer".

                        Situasjonen på overtid vitner om NULL fotballforståelse og/eller manglende objektivitet når du annulerer, Staberg. Ta deg en pause, du hører ikke hjemme i eliteserien.
                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • Odinster
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Aug 2008
                          • 160

                          Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                          Hvor lenge skal Kiko "feilpasning" Moueli få rote på midtbanen vår? Man burde byttet ut Kiko, flyttet Nosa inn på midten, og latt Fredrik fått herje på kanten.
                          Moueli?

                          Hva med Espen "løpe-rundt-som-ei-huggern-høne/vandrene-frispark-rett-utenfor-sekstenmeteren" Søgård?

                          Kommentar

                          • Hexaphim
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 2784

                            Opprinnelig skrevet av Odinster
                            Moueli?

                            Hva med Espen "løpe-rundt-som-ei-huggern-høne/vandrene-frispark-rett-utenfor-sekstenmeteren" Søgård?
                            Det kunne vært interessant å se en statistikk over hvor mange frispark vi pådrar oss rett utenfor 16-meteren, og hvor mange av disse som blir forårsaket av Søgård.

                            Kommentar

                            • maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1261

                              Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                              Beklager, du mistet alle rettigheter til å klage på hundsing etter dine korstog mot Uwe og Fjørtoft. Hvor mye hundsing mot spillerne har du sett i denne tråden, egentlig? Er det spillerne sin skyld at vi ikke har noe som helst mønster i angreps- eller forsvarsspillet vårt gjennom to sesonger? I så fall er trenerne utrolig dårlige til å innprente disse mønstrene i spillergruppen. Dersom det ikke ER noe mønster, er det også trenerne som gjør en dårlig jobb. Det smerter meg å si det, men jeg tror rett og slett BennyLem hadde rett. Igjen.
                              Det er en viss forskjell på LSK anno 2004 - 06 og dagens mannskap. Under de to siste årene med Rösler hadde vi et mannskap som lett burde tatt medalje. Til og med gull var innen rekkevidde. Nå har vi et mannskap som er mer talentfulle og tekniske men unge og urutinerte, men slapp av folkens vi er i ferd med å reise oss igjen men det tar tid.
                              Jeg tenker med grøss og gru på hvordan det ville sett ut med hensyn til unge spillere hvis Rösler og Fjørtoft hadde fortsatt.

                              Kommentar

                              • mooph
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 1496

                                Når jeg sitter på Åråsen og midt under førsteomgang tar meg selv i å se frem mot sonytuppen er det noe alvorlig galt på ferde.

                                Detta er dårlig Henning. Du har hatt tid nå og dette stinker virkelig. Jeg tviler på om dette er det beste disse gutta klarer, du gjør således en svært dårlig jobb med å bringe frem det beste i dem.

                                Feilaktig annulering glir glatt inn i elendigheta, det sto liksom i stil til resten: Helt ræva.
                                Fugla mot nye høyder

                                Kommentar

                                • Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528

                                  Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                  Helt, helt enig. På offensiv midtbane- og sideback er denne klubben fullstendig nakne. Skjønner ikke at spillere som Mouelhi og Knutzon får fortsette.
                                  Så du kampen? Erling var sammen med Ujah den med flest positive involveringer offensivt i dag.
                                  Lauken er vår venn!

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                    Det er en viss forskjell på LSK anno 2004 - 06 og dagens mannskap. Under de to siste årene med Rösler hadde vi et mannskap som lett burde tatt medalje. Til og med gull var innen rekkevidde. Nå har vi et mannskap som er mer talentfulle og tekniske men unge og urutinerte, men slapp av folkens vi er i ferd med å reise oss igjen men det tar tid.
                                    Jeg tenker med grøss og gru på hvordan det ville sett ut med hensyn til unge spillere hvis Rösler og Fjørtoft hadde fortsatt.
                                    Da lurer jeg på, hva mener du HB har tilført LSK som tilsier at vi vil reise oss med det første?
                                    Jeg mener de unge har stagnert under han.

                                    Kommentar

                                    • nebbjævel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2009
                                      • 511

                                      Uten at jeg har tilgang til harde statistiske fakta er det mitt inntrykk at laget bare blir verre og verre. I dag var det et foreløpig lavmål.

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                        Jeg frøs meg gjennom kampen selv, på Åråsen!
                                        Jeg var god og svett da jeg kom hjem etter kampen i dag
                                        Last edited by Rønnern; 25.09.2010, 19:29. Begrunnelse: den gang da, hver gang når
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13277

                                          Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                          Henning Berg har bevist at han ikke klarer å få resultater med LSK. Han nekter i tillegg for at vi spiller dårlig.
                                          Når og hvor nektet han for det? Mannen sa jo nettopp det klart og tydelig i intervjuet etter kampen.

                                          La oss ikke se på tabellen eller fakta, men sparke Berg så fort som faen. Heldigvis har vi en rutinert stall av messier og Xavier som kommer til å ta seriegull bare vi får et trenerskifte.

                                          Kommentar

                                          Working...