LSK - Molde FK, Åråsen stadion lørdag 25.09.2010

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
    Jeg klarer ikke bli rasende på grunn av dommerfeilen mot slutten. Vi fortjente på ingen verdens måte å vinne i dag, og det er synd at Berg får mulighet til å legge skylda på dommer for at vi ikke får 3 poeng.
    forball handler ikke om å FORTJENE å vinne, det handler om å vinne!
    jeg gir svarte helvete i om vi hadde "fortjent" det eller ikke, Hoseth skulle hatt 2 gule og vi et mål til. Om så molde hadde hatt 200 sjanser og vi vant fordi vi scora på en så er det greit for meg. fotball handler om å få flere mål en motstanderen, ikke om å fortjene flere mål
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Opprinnelig skrevet av Rovfugl
      forball handler ikke om å FORTJENE å vinne, det handler om å vinne!
      jeg gir svarte helvete i om vi hadde "fortjent" det eller ikke, Hoseth skulle hatt 2 gule og vi et mål til. Om så molde hadde hatt 200 sjanser og vi vant fordi vi scora på en så er det greit for meg. fotball handler om å få flere mål en motstanderen, ikke om å fortjene flere mål

      Heldigvis er vi ikke alle roboter. Hva faen skulle man diskutert i fotball om alt handla om å vinne? Gjør det ikke det minste vondt å bli pissa på på hjemmebane og dra i land et heldig resultat?

      Kommentar

      • Jan Banan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 809

        Pardon my French, men det laget fortjener en skikkelig svett tea-bagging. Blir kvalm av å se den elendige innsatsen. ÆSJ!
        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

        Stuart Baxter har forstått det.

        Kommentar

        • Vicarious
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 391

          Enig i dette. Så jævlig mange ganger i år vi har styrt kamper men allikevel tapt poeng på grunn av marginer eller dommeravgjørelser i mot, hadde det ikke gjort en dritt om vi hadde vunnet kampen i dag. Molde er da faen ikke SÅ gode i dag heller.

          Men for all del... jeg støtter ikke laguttaket, taktikken eller bruk av spillerne i denne kampen. Dette kunne vi vunnet!

          Opprinnelig skrevet av Rovfugl
          forball handler ikke om å FORTJENE å vinne, det handler om å vinne!
          jeg gir svarte helvete i om vi hadde "fortjent" det eller ikke, Hoseth skulle hatt 2 gule og vi et mål til. Om så molde hadde hatt 200 sjanser og vi vant fordi vi scora på en så er det greit for meg. fotball handler om å få flere mål en motstanderen, ikke om å fortjene flere mål

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Opprinnelig skrevet av Vicarious
            Enig i dette. Så jævlig mange ganger i år vi har styrt kamper men allikevel tapt poeng på grunn av marginer eller dommeravgjørelser i mot, hadde det ikke gjort en dritt om vi hadde vunnet kampen i dag. Molde er da faen ikke SÅ gode i dag heller.

            Men for all del... jeg støtter ikke laguttaket, taktikken eller bruk av spillerne i denne kampen. Dette kunne vi vunnet!
            Kom gjerne med eksempler på alle de kampene LSK har styrt. Vi var veldig gode mot Godset i en halvtime, vi styrte hele andre omgang mot Start borte. Vi kontrollerte TIL og Sandefjord hjemme. Hjemmekampen mot Hønefoss var spillemessig jevn, vi ble forært reine gavepakker. Å styre kamper krever en vesentlig føring i ballinnehav, og der dominerer vi omtrent aldri.

            Og det er mye av problemet vårt.

            Kommentar

            • Ola
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1651

              Om ikke styret diskuterer trenerspørsmålet etter dette så skjønner jeg ingenting.

              Kommentar

              • lskgogo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2010
                • 633

                Totalt planløst.

                Trener vi i det heletatt offensive trekk på trening?
                Tar seg en pause til mars 2012..

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Opprinnelig skrevet av Ola
                  Om ikke styret diskuterer trenerspørsmålet etter dette så skjønner jeg ingenting.
                  Man har bokstavelig talt ikke råd til å diskutere Bergs fremtid.

                  Kommentar

                  • lskgogo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2010
                    • 633

                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Man har bokstavelig talt ikke råd til å diskutere Bergs fremtid.

                    Vi har ikke råd til og ikke gjøre det heller..
                    Tar seg en pause til mars 2012..

                    Kommentar

                    • sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      Man har bokstavelig talt ikke råd til å diskutere Bergs fremtid.

                      Da får Berg trekke seg da. Er vel noen som bør hviske han et par ord om dette emnet.

                      Kommentar

                      • antikris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2005
                        • 520

                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Man har bokstavelig talt ikke råd til å diskutere Bergs fremtid.
                        Stemmer det, men når går kontrakten ut?

                        Har lenge vært usikker ang Berg, men tror jeg nå anser meg selv om motstander av HB som trener og hans fotballfilosofi, hva enn den er.

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6075

                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          Man har bokstavelig talt ikke råd til å diskutere Bergs fremtid.
                          KAnskje vi kan omrokkere litt. Powell som trener med Berg og Belsvik som assistenter?

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Opprinnelig skrevet av antikris
                            Stemmer det, men når går kontrakten ut?

                            Har lenge vært usikker ang Berg, men tror jeg nå anser meg selv om motstander av HB som trener og hans fotballfilosofi, hva enn den er.
                            Var det ikke en femårskontrakt? Mao tre år igjen etter sesongen.

                            Kommentar

                            • antikris
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2005
                              • 520

                              Å fy... Men tenk hvor mange herlige uavgjortkamper vi har å se frem til!

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                Kjære Henning Berg. Nå er tiden inne for å vise at du har selvinnsikt og følelser for klubben. Det viser du ved å trekke deg med umiddelbar virkning.

                                Du har ikke tilført dette laget noe som helst. Det finnes virkelig ingen plan over spillet. I først omgang ble vi total overkjørt av et middelmådig Molde, vi hadde vel noe slikt som 10% ballinnehav.

                                Dagens situasjon: 15 trekk på egen banehalvdel, for så og bruke keeper. Dette var totalt upresset. Hvor mange pasninger gikk tilbake til Logi mens vi hadde mulighet for å sette fart? Svaret må telles på to hender!!!
                                Jeg har ALDRI sett mitt kjære LSK mer defensivt..

                                Kommentar

                                • Hexaphim
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 2756


                                  Henning Berg er ansatt som hovedtrener for LSKs a-lag fra og med 01.01.2009. Avtalen har en varighet på fem år.
                                  Han har kontrakt til 31.12.2013, altså. Deppa nå.
                                  "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    KAnskje vi kan omrokkere litt. Powell som trener med Berg og Belsvik som assistenter?
                                    Problemet til LSK ligger i spillestilen, ingen av de som er i systemet nå vil gjøre noe for å rokke ved den. Jeg trodde Berg hadde ballene, eller kanskje mest håpet, men tok feil. Vi må kanskje bite i oss den siste vi har av stolthet for å bli en klubb å regne med igjen, rekken av år i toppen av norsk fotball, men det skjer ikke med denne gjengen.

                                    Og når det ikke skjer med en freda mann med fem år på seg, når skal det da skje?

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Problemet til LSK ligger i spillestilen, ingen av de som er i systemet nå vil gjøre noe for å rokke ved den.
                                      Er det så sikkert at folk i systemet ikke ville endra spillerstilen?

                                      Ellers tror jeg vi har andre store problemer også. MOtivasjon, valg av spillere. osv. Spillere osm er i flytsona blir valgt bort og vi er ute av stand til å gjøre små justeringer under kamper.

                                      Kommentar

                                      • Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

                                        Hva i helvete er poenget med å skrive 5-årskontrakter med trenere?? Det hører til den ytterste sjeldenhet at trenere selges eller "går som bosman". Trenere sparkes, eller går ut kontrakten. Å sparke koster som kjent penger.

                                        Mulig noe i styret også bør gå på neste generalforamling.

                                        Daglig ledelse er diskutert tidligere...

                                        Kommentar

                                        • maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1224

                                          Årets dårligste kamp, mer er det ikke å si om den.

                                          Det som derimot er mer sjokkerende er at folk her på forumet sitter å klager på tilskuerantallet under kampen. Jeg ser dere ikke på tribunen med iphonen deres derfor så går jeg ut i fra at dere sitter HJEMME. Likeså er det personer som har skrevet tusentalls innlegg på forumet som klager mest.
                                          Er det sånn at dere sjeldent eller aldri befinner dere på Åråsen. Jeg bare spør?

                                          Jeg har selv klagd min arme råd her inne, men uansett ville jeg aldri funnet på å klage på tilskuerantallet på Åråsen midt under kampen mens jeg selv satt i sofaen.

                                          Årets målsetning om en plass blant de 6 er klart innen rekkevidde og da synes jeg det blir patetisk med dette hylekoret. Mange spillere er dessuten ennå unge og fortjener ikke denne hundsingen kamp etter kamp.

                                          Kommentar

                                          Working...