I følga fjøra på dagens trening!
Kasey klar til 2008
Collapse
X
-
Såvidt jeg har notert meg har Robbie kontrakt ut neste år, og er en av de vi snart bør forlenge med, nå som de viktigste av årets eventuelle bosmenn er signa for lange perioder. De andre to nøkkelspillerne med 2006 er Sundgot og Andersson.
Her er lista etter siste år i kontrakten etter at Wehrman skal ha skrevet under (til og med 2008 ?):
2005: Jansen (?), Radulovic, Müller, Reitmaier, Hauge
2006: Misund, Andersson, Korén, Grubisic, Sundgot, Powell (1. juli)
2007: Stefanutto, Rambekk, Winsnes, Mifsud, Myklebust
2008: Andresen, Riise, Trond Olsen, Mouelhi, Wehrman
2009: Kippe, Strand, Søgård
gilbertKommentar
-
Regner med at du mener ut/til og med 2008?
mvh
pertaMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gilbert2005: Jansen (?), Radulovic, Müller, Reitmaier, Hauge
2006: Misund, Andersson, Korén, Grubisic, Sundgot, Powell (1. juli)
2007: Stefanutto, Rambekk, Winsnes, Mifsud, Myklebust
2008: Andresen, Riise, Trond Olsen, Mouelhi, Wehrman
2009: Kippe, Strand, SøgårdFugla 4 Life!Kommentar
-
Veldig bra jobbet av gutta, Kasey blir bare bedre og bedre. Koren skriver nok ikke under med det første - den neste bør være Andersson med en 5 år`s kontrakt?!Kommentar
-
Nok en gang bra jobbet av folka på fortet. Håper dem klarer å få signet ny kontrakt med Gilbert og Stoffe også. Tror ikke Koren har planer om å forlenge sin kontrakt, han har nok veldig lyst til å komme seg til en bedre liga.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av gilbertSåvidt jeg har notert meg har Robbie kontrakt ut neste år, og er en av de vi snart bør forlenge med, nå som de viktigste av årets eventuelle bosmenn er signa for lange perioder. De andre to nøkkelspillerne med 2006 er Sundgot og Andersson.
Da kan vi gå løs på neste sesong uten å tenke på at vi må selge spillere for å unngå at de går gratis som bosmenn.
Men, at LSK klarte å forlenge med Kasey i et par år er meget bra og jeg vil tro Uwe er meget fornøyd med akkurat det!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
håper stoffe skiver ny kontrakt, han er en av de viktigste spillerene vi har.
Arild derimot har jeg aldri vært spesielt imponert over. Greit nok at han scorer noen mål, men han bommer på for mange 100% sjanser, samt han han fomler for mye med ballen når han har den i bena, noe som er viktig i overgangs situasjoner. jeg er tilhenger av mer fart og teknikk på topp ikke bare kraft og hodestyrke.
bare se på mifsud, han kommer seg til egenskapte sjanser hele tiden.
det er lenge siden jeg har sett arild gjøre det samme.Kommentar
-
Av de som har kontrakter som går ut neste år, bør prioriteten etter min mening være:
1) Stoffe
2) Sundgot
3) Robbie
4) Mato
Men hva med de som er inne i sin siste seong? Bør ikke minst én av dem beholdes? Müller, f.eks? Reitmaier er vel så godt som utelukket er jeg redd?
Og hva med Jansen/Hauge, holder de mål?Knurr...Kommentar
Kommentar