Tribuneplass og sanger

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • marcusse
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • May 2004
    • 5

    Tribuneplass og sanger

    Er enig i at plasseringen av kanari-fansen er dårlig. vi står bortgjemt i et hjørne, selv om veggen kom opp så er det fortsatt andre plasser å stå på som er bra. Det som er viktig er at det er tett rundt oss, så lyden kommer ut mot banen og ikke mot lillestrøm sentrum.... men dette er jo ikke så stort problem lenger etter ombyggingen.

    Satt å så Lillestrøm-Vålerængen idrætsforæning på tv (studerer for tiden i bartebyen), og synes faktisk at vi knuste dem på tribunen i første omgang (bare så synd at de skal score på noe som ikke er en sjanse en gang). naturlig nok dabbet det av, men jeg synes 1. omgang var bra.

    Jeg ble veldig imponert over sangen "lillestrøm er de beste, heia heia heia kanaris". Men det blir for dumt å starte med den hvis man ligger under mot kjedelige lag som f. eks sogndal o.l. Sangen startet da lillestrøm var i drivet, og dette girer publikum. jeg mener derfor det er viktig å starte denne sangen når lillestrøm spiller bra, eller har scora, da resten av publikumet er helt med, og IKKE når det har vært dueller på midtbanen et kvarter og halvparten av åråsen-publikumet har sovna.....

    fri som....
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #2
    Drit i å start ny tråd om det samme hele tiden a...
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

      #3
      reprisetråd dette eller ?
      finnes allerede en tråd eller 5 om dette emnet
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

      Kommentar

      • marcusse
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • May 2004
        • 5

        #4
        bomma..

        bomma litt på hvor innlegget skulle være. la det gå a!

        Kommentar

        Working...