Hvem bør starte mot Viking? Powell eller Sundgot?
Powell vs. Sundgot
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Et jævelig vanskelig spørsmål, ergo et godt et også. Her er forslag til startoppstilling:
Reitmeier
Shane--------- Andresen---------Chris
-----------------Wehrman---------------
------Strand------------------Riise------
----------------Kiko-Koren--------------
-------------Powell----Sundgot---------
Her er poenget at vi skal bruke kantene sinnsykt mye, og hvis vi klarer å strekke Vikinglaget kan vi forsøke å spille gjennom midten av banen med Sundgot som oppspillspunkt. Powell skal ligge på offsidelinja og gå på løp samt gå på hodeballer. Aner ikke hvordan formen til Kiko er, men regner ikke med at han er med i troppen mot Viking. Synes uansett det kan være lurt å hvile spillere i det tette kampprogrammet. Wehrman tar seg av det defensive mens Kiko jobber litt bak Koren.ULTRAS FELT C -
Jeg vil se Powell fra start i neste kamp! Han viser stå på vilje og jobber som aldri før.....:-) Sundgot har ikke putta på 4 kamper og kampen hans mot Lyn viser at han er uten noen god form.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HSftden bakerste rekka di skal få slite med spissene til Viking. Ikke mye luftstyrke bak der, bare andresen som er en relativt bra hodesspiller.Kommentar
-
Jeg er vel litt forarga for tida. Med tanke på denne rundens resultater ønsker jeg at vi setter Vikin skikkelig på plass, og da mener jeg at vi må skåre flere enn ett mål, gjerne fem, og da kan vi godt la Egil Johann skåre to på huet.ULTRAS FELT CKommentar
-
La Powell få sjansen fra start for en gangs skyld!
Han har vist god innsats og moral i hele vår og sommer.
Uwe kommer aldri til å starte med 3 bak, og det er nok fornuftig spesielt mot Viking.
Khaled startet for LSK 2 mot Ull/Kisa i siste kamp, og er nok klar for minst benken.
Etter den svake innsatsen mot Lyn (ja, jeg forventer mye mer av de spillerne!), kan det vaere duka for flere bytter. Viktig at vi stiller mannesterke på onsdag for å ta nok 3-poenger på Fortet!!Fugla 4 Life!Kommentar
-
Jeg synes også forslaget med 3 mann bak virket spennende, men tror kanskje det passer bedre mot litt dårligere lag enn Viking. Her er mitt forslag:
Claus
Shane-Psa-Rambekk-Stoffe
Påsan-Koren-Wehrman-Riise
Powell-MifsudUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Skal vi starte en kamp med tre mann bak bør minst to (helst tre) av dem være stoppere, så det er nok helt uaktuelt med Shane og Stoffe i en sånn tre'er. En backfirer med Stoffe, PSA, Rambekk og Shane mot Viking er nok ganske selvskreven. Mer spent på hvem som foretrekkes framover etter skuffende innsats/spill mot Liin.TS05 - Felt CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av andeeMer spent på hvem som foretrekkes framover etter skuffende innsats/spill mot Liin.
Shane som det er bestemt at skal inn på venstreback, ble byttet ut like etter pause for å få litt ekstra hvile før onsdagen.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Sundgot virker utrolig lat for tiden..
I intervju sier han at han er fornøyd med scoringene så langt.. Mifsud sier at han ikke er fornøyd og at han skal score mer...
Hvem virker mest målhungrig?Kommentar
Kommentar