Sportsklubbtrollet som spiste små barn og myten Strømsgodset

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3501

Opprinnelig skrevet av krogen
    Mot Aalesund kommer Fredrik inn for Erling i 62. I 63. scorer Ed. Mot Start setter vi seieren i fare ved å spille defensivt. Mot Haugesund mister vi ledelsen twice. Mot Molde gikk det som det måtte gå. I tillegg har Fredrik et innhopp mot Stabæk som nesten bidrar til å snu kampen. Forskjellsbehandlingen Fredrik vs Erling er grov. Det er ingen kritikk av Erling i dette utsagnet.
    Jeg er overhodet ikke ute etter å si at Fredrik G ikke har hatt gode innhopp, men påpekte at å sette inn LKE på kant ikke automatisk gir svakere resultater som BennyLem hevdet. Jeg har stor tro på Fredrik G, men tror også at Henning Berg er mannen som vil få han og de andre talentene våres til å blomstre.
    Jeg tenker fortsatt tilbake på dagene under Erlandsen der Frode Birkeland kom inn når vi ledet 3-0, istedenfor de unge spillerne. Han flyttet heller ned Powell som midtstopper enn å gi PSA sjansen i midtforsvaret når vi fikk skader osv...
    Henning Berg setter i det minste inn unggutten når den etablerte spilleren er ute av en eller annen grunn.

Kommentar

• krogen
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Aug 2009
      • 228

Opprinnelig skrevet av Totti21
      Nå har vel LSK vunnet mot Aafk og Start hjemme, og spillt uavgjort borte mot Haugesund (som har 7 seiere, 5 uavgjort og 0 tap hjemme), i tillegg til uavgjort mot Molde i de kampene man har gjort akkurat dette byttet.

Så at man automatisk får ræva resultater mener jeg er veldig feil når det faktisk er sånn at vi har 2,00 poeng i snitt i de 4 kampene vi har gjennomført dette byttet, mens vi har 1,19 poeng i de resterende 21 kampene.
      Du hopper som nevnt over Stabæk-kampen. Siste fem har gitt oss åtte poeng (2-2-1). Siste tre har gitt oss fem. Mønsteret for poengsanking følger mer Nosa sentralt eller ikke:

Nosa sentralt: 3-7-6
      Resten: 4-5-0

Kritikken mot Moelhi/Søgård sentralt bør stilne. 4-2-3-1 er imidlertid et opplagt valg, spør du meg.

Kommentar

• Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3501

Opprinnelig skrevet av krogen
        Du hopper som nevnt over Stabæk-kampen.
        Du har selvfølgelig helt rett. Stabæk kampen må jeg ha slettet fra minnet. :-)
        Men nå var uansett ikke LKE involvert i den kampen, slik at tallene mine holder fortsatt ift uttalelsen om at å benytte han som kantspiller=færre poeng.
        Men er forøvrig enig med deg angående Nosa på kant vs sentralt.

Kommentar

• Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

Jeg har stor tro på Fredrik G, men tror også at Henning Berg er mannen som vil få han og de andre talentene våres til å blomstre.
          Jeg håper virkelig det, men akkurat nå ser det ut som om han er langt fra laget og det ser jeg ikke grunnlaget for. Vi får krysse fingrene for at Fredrik får flere sjanser og tar de...

Jeg tenker fortsatt tilbake på dagene under Erlandsen der Frode Birkeland kom inn når vi ledet 3-0, istedenfor de unge spillerne. Han flyttet heller ned Powell som midtstopper enn å gi PSA sjansen i midtforsvaret når vi fikk skader osv...
          Skal få lov til å arrestere deg litt her. Det var Erlandsen som plukket opp PSA fra rekruttlaget etter å ha blitt forslått omskolert fra midtbane/spiss til midtstopper. Husker også Erlandsen fikk noe kritikk for å bruke PSA i begynnelsen og da svarte han no a la "når jeg tar ut unge spillere får de også lov til å feile i enkelte kamper uten at jeg skal bytte dem ut. Vi må la dem få spille på seg litt erfaring også."

Det var PSA og var det noe Erlandsen var meget flink med til og med 2001-sesongen, så var det å la unge spillere få sjansen. Var først etter seriesølvet at han ble litt feigere.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Kimito
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 2602

Drømmen om Bolly

Opprinnelig skrevet av Mynten
            Dessverre har HB vært med på å ødelegge dette engasjementet. Vi vet at Dahm kommer til å spille, vi vet at EK spiller og vi vet at vi kommer til å spille med Norges minst kreative midtbane. Forsvaret til f.eks. Molde fremstår som kloninger av Messi i forhold til vår midtbane!

HBs motto er "Never change a boring team". Om du aldri spiller så dårlig, så får det ikke konsekevenser for spillerne. Neste søndag får man spille igjen, og lønna kommer i samme størrelse som forrige måned.

Vi kan drømme om Bolly, FG, Ruben, Tokstad og gud veit hva, men når drømmene blir fjernere og fjernere fra uke til uke blir de borte sammen med engasjementet, og apatien inntar oss.
            Ble fristet til å starte en ny tråd, men temaet hører for så vidt hjemme i denne tråden. Jeg synes partiet “Vi kan drømme om Bolly, FG, Ruben, Tokstad og gud veit hva” sier tilstrekkelig om supporterstemningen blant mange akkurat nå. Folk er så frustrerte at de griper etter halmstråd.

Spørsmålet er om man er skinnsjuke hypokondere eller om diagnosen stilles riktig. Det kommer neppe som en overraskelse på mange at jeg heller mot det første. Jeg har også tidligere prøvd å peke på noe jeg mener er klassisk supporteradferd, nemlig å peke til ungdommen som undertrykte frelsere i motgang (nei, jeg sier ikke at Mynten har sagt dette. Jeg er retorisk i flere av innleggene mine og prøver å ta temperaturen slik jeg selv oppfatter den. Frihet for spissformuleringen!). Dette blir kanskje mening mot mening, men jeg føler jeg har ordene i behold når jeg sier at det er underlig hvordan man aldri har klaget så mye over den manglende bruken av ungdommen i en periode som kanskje er Sportsklubbens beste på nettopp det området. At man i alle fall fikk ungdommer på førstelaget var også noe av det som betrygget folk med Berg, og som vist tidligere i tråden, kan man argumentere at vi er like gode som Strømsgodset på dette området. Den eneste vesentlige forskjellen er vel at de har solgt en ung norsk spiller.

Likevel holder det tydligvis ikke at unge spillere skal være norske. De må heller ikke komme fra Lyn. I det siste ser jeg flere innlegg som hudfletter Dahm og til og med Sadeh (!). Disse har vært i klubben i to små måneder og Sadeh er 19! EK har vært en hakkedukke lenge til tross for at han, mer enn publikumsvennlige Edwin, står for det mange etterlyser; innsats. Disse står visstnok i veien for de virkelige talentene. Dere må ha meg unnskyldt for at jeg synes det virker absurd, bortimot idiotisk, å forestille seg at Henning Berg bevisst holder tilbake spillere med større talent enn noen “favoritter” fra Lyn-tiden. Hva har han å tjene på dette? Goodwill hos Bastionen? Fine ord fra “kompisene” han har trukket inn i troppen? Nei, det stemmer! Han ønsker å spille kjedeligst mulig og frata supporterne muligheten til å få oppfylt drømmene sine (se sitat).

Det er ingenting galt med å drømme, men det er også lov å minne på at vi har sett Bolly, Gabrielsen og Tokstad på banen før. Uten å kikke nøye nok i statistikken, blir jeg overrasket dersom noen kan peke på at det har blitt mange poeng i kampene de har spilt. Bolly har rett og slett vært veik omtrent alle kampene han har fått prøve seg. Gabrielsen gjør flotte ting med ballen, men var håpløst posisjonert ved ett av Rosenborgs mål. Han er uredd, men veldig ung til å være forsvarsspiller (er det noen som husker det gamle credoet om at forsvarsspillere og keepere trenger mer tid enn angrepsspillere for å bli gode?). Tokstad er moden for alderen, men mer en jack-of-all-trades som neppe vil revolusjonere noe for øyeblikket. Dersom man ønsker spisskompetanse bør valget være EK på kant før Tokstad 99.9 av 100 ganger.

Så er det Killingen. Ja, han er lovende, og ja, jeg er nysgjerrig nok til å ønske å se han mer på banen. Likevel er det for mye å vente av en (fersk) 18-åring at han skal komme inn og endre sesongen. Jeg regner med at det foreligger en plan for utviklingen hans og synes ikke det er problematisk at han ikke starter. Hvordan vil dere reagere dersom han spiller fast ut sesongen, uten å levere? Hva skjer om han blir skyld i et par baklengsmål?

Likevel kan jeg ikke argumentere noe særlig sterkere på dette punktet enn å si at jeg tror herrene som bestemmer i klubben vet mer enn meg om talentutvikling, trening og tenåringskropper. Også om hvordan Killingen presterer på trening og hva han er klar for.

Som konklusjon: Jeg er litt åpen for at vi kanskje er for konservative i bruken av Killingen, men resten av retorikken som slynges ut foran klagemuren synes jeg er full av hull. Vi har ingen ung og umiddelbar revolusjon ventende på benken. Det er bare drømmer. Det vi har er talenter som forhåpentligvis blir bedre med tiden.
            Ferdigskåra

Kommentar

• KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

Som en i RB skriver idag, det som presteres, bør få flere konsekvenser. Etter kamper under pari, bør man på benken. Ellers vil man komme inn i en ond sirkel der prestasjon ikke betyr noe. Det er lov å ha en dårlig dag, men da må prestasjonen neste helg være tilbake til normalen. Videre bør gode prestasjoner/inhopp premieres. FG har gjort tre gode innhopp, men ikke fått et minutt siden. Hva gjør det med motivasjonen og utviklingen? Gode innhopp bør i det minste føre til flere og lengre innhopp!

Kommentar

• holmiz
                The kjøkken-kanariz
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6064

Opprinnelig skrevet av Kimito
                Så er det Killingen. Ja, han er lovende, og ja, jeg er nysgjerrig nok til å ønske å se han mer på banen. Likevel er det for mye å vente av en (fersk) 18-åring at han skal komme inn og endre sesongen. Jeg regner med at det foreligger en plan for utviklingen hans og synes ikke det er problematisk at han ikke starter. Hvordan vil dere reagere dersom han spiller fast ut sesongen, uten å levere? Hva skjer om han blir skyld i et par baklengsmål?

...

Som konklusjon: Jeg er litt åpen for at vi kanskje er for konservative i bruken av Killingen, men resten av retorikken som slynges ut foran klagemuren synes jeg er full av hull. Vi har ingen ung og umiddelbar revolusjon ventende på benken. Det er bare drømmer. Det vi har er talenter som forhåpentligvis blir bedre med tiden.
                For det første, obligatorisk tommel opp til et særdeles velskrevet og gjennomtenkt innlegg Kimito! Meget bra!

Jeg ser ikke på Fredrik (jeg foretrekker å bruke hans riktige navn) som en frelser, men det lille jeg har sett av gutten viser at det bor veldig mye bra fotball i han! Ikke bare teknikk og fart, men også fotballforståelse og en unik evne til å gi gass uten å reservere seg!

Med tanke på hvordan noen andre har fått en rar og keitete skamklipt 18-åring oppe i Trondheim til å prestere både i Tippeligaen og ute i Europa, jepp tenker her på sønnen til "Rambo" - Henriksen, så mener jeg at det er på høy tid å matche Fredrik skikkelig på TL-nivå.

Dessuten må vi huske at Fredrik er i en vanskelig alder, hvor unge idrettsutøvere faller fra som fluer bikker under for en bil nordover på E6. Forsåvidt en liten digresjon, men like fult, det skulle tatt seg ut at at slikt talent gikk lei fotballen og trening grunnet overbeskyttelse og manglende matching på høyt nok nivå. Utfordringen er å holde han sulten nok, få han til å forstå at han må prestere jevnt over lengre tid, samtidig som han også ofte nok får godfølelsen av levere på et høyt nivå.

I mine øyne er Fredrik mer enn god nok, og det er på høy tid at han får lov til å vise det.
                Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Kimito
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 2602

Takk for det! Er vel ikke overrasket over at navnebror Henriksen trekkes inn her og skjønner hva du mener holmiz. Likevel mener jeg at det er en viss forskjell. Henriksen har trent på seg jevnt med muskler over hele kroppen og ser utvokst ut. Dermed tåler han trolig belastningen godt. Dette er ikke noe jeg vet veldig mye om, men jeg har blitt fortalt at unge spillere, spesielt de med særs eksplosiv muskelkraft (les Killingen, Torres og Owen), står i fare for å lide dersom de overbelastes i ung alder. Andre på forumet får arrestere meg eller utdype dette punktet.

Når det er sagt, skulle det ikke være noe i veien for at han skulle få noen ekstra og lengre innhopp og det håper jeg kommer før sesongen er ferdig. Forhåpentligvis klarer vi for en gangs skyld å leve opp til favorittstempelet i Sandefjord. Da får han sikkert en mulighet.
                  Ferdigskåra

Kommentar

• Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

Her var det mye synsing og tullprat. Fredrik Gulbrandsen er god nok, klar for det, og til det beste for laget.

Kommentar

• Kimito
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 2602

Opprinnelig skrevet av Ola
                      Her var det mye synsing og tullprat. Fredrik Gulbrandsen er god nok, klar for det, og til det beste for laget.
                      Da var det godt at du kunne skjære igjennom all tullpraten og fortelle folk hvordan det egentlig henger sammen. Takk Ola, takk! Vent litt! Jeg kjenner det; ca. ti kilo er lettet av skuldrene mine! Tror kanskje til og med vi kan slutte å kalle forumet for et debattforum. Vi kan heller kalle det Ola-forteller-den-enkle-sannhet-med-21-ord-for-verden-er-ikke-vanskeligere-forumet, og vente til du forteller oss hvordan det hele henger sammen. Det enkle er ofte det beste vettu! Jada...
                      Ferdigskåra

Kommentar

• holmiz
                        The kjøkken-kanariz
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6064

Her var det mye synsing og tullprat.
                        Denne setningen kan du med fordel utdype bittelitt mer. Hva er det du mener er ren synsing, hvem er det som i dine øyne bare snakker tullprat, og hvorfor?
                        Fredrik Gulbrandsen er god nok, klar for det, og til det beste for laget.
                        Jaha? Jeg utfordrer deg herved til å finne innlegg på forumet der andre påstår det motsatte. Eller er vi egentlig enige?
                        Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

BSå er det Killingen. Ja, han er lovende, og ja, jeg er nysgjerrig nok til å ønske å se han mer på banen. Likevel er det for mye å vente av en (fersk) 18-åring at han skal komme inn og endre sesongen. Jeg regner med at det foreligger en plan for utviklingen hans og synes ikke det er problematisk at han ikke starter. Hvordan vil dere reagere dersom han spiller fast ut sesongen, uten å levere? Hva skjer om han blir skyld i et par baklengsmål?
                          Ingen med vettet i behold mener at en norsk attenåring skal komme inn å være en frelser eller endre vesentlig på noen ting. Greit at du selv påpeker at du skriver retorisk og setter ting litt på spissen, men dette blir uansett for dumt i min bok. Og det skriver jeg i viten om at jeg virkelig liker å lese det du skriver, om jeg så ikke alltid er enig med deg.

Det det handler om er å gi en ung spiller, som helt klart tilfører laget noe det mangler sårt, mer spilletid. Og det blir bare mer uforståelig at han holdes utenfor når klubben er fullstendig blakk og ikke har mulighet til å handle direkte forsterkninger i overskuelig fremtid. Har ingen problemer med å takle om han vil stå skyldig for noen baklengsmål, jeg tørster etter en LSK'er som våger noe fremover! Sitter fortsatt igjen med gispene som gikk gjennom Åråsen da Fredrik hadde ballen mot Ålesund. Kan ikke huske lignende siden Ståle og Diallos glansdager. Og jeg fornemmer at jeg langtifra er aleine, man ser potensialet og hvor mye fotball som bor i gutten. Jeg er heller ingen eldrefascist, men det er pokker meg på tide å røre litt i vellinga nå. For LSK er bare dødt og grått og kjedelig.

Så kan man hevde at det er kjempelett for meg å sitte her uten noe ansvar og press å skrive at Berg og co er feige, men i den situasjonen klubben er i nå har man etter min mening vanvittig lite å tape. Oddsen er uansett kjempehøy for at en liten klubb som vår skal bli en maktfaktor i norsk fotball igjen. Grip de åpenbare halmstråene som finnes!

Slik at hvis vi om noen år er en middelhavsfarer i Adecco, så kan jeg i det minste tenke tilbake på at klubben gikk ned i det genuine forsøket på å bli store.

Kommentar

• Ola
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1651

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                            Ingen med vettet i behold mener at en norsk attenåring skal komme inn å være en frelser eller endre vesentlig på noen ting. Greit at du selv påpeker at du skriver retorisk og setter ting litt på spissen, men dette blir uansett for dumt i min bok. Og det skriver jeg i viten om at jeg virkelig liker å lese det du skriver, om jeg så ikke alltid er enig med deg.

Det det handler om er å gi en ung spiller, som helt klart tilfører laget noe det mangler sårt, mer spilletid. Og det blir bare mer uforståelig at han holdes utenfor når klubben er fullstendig blakk og ikke har mulighet til å handle direkte forsterkninger i overskuelig fremtid. Har ingen problemer med å takle om han vil stå skyldig for noen baklengsmål, jeg tørster etter en LSK'er som våger noe fremover! Sitter fortsatt igjen med gispene som gikk gjennom Åråsen da Fredrik hadde ballen mot Ålesund. Kan ikke huske lignende siden Ståle og Diallos glansdager. Og jeg fornemmer at jeg langtifra er aleine, man ser potensialet og hvor mye fotball som bor i gutten. Jeg er heller ingen eldrefascist, men det er pokker meg på tide å røre litt i vellinga nå. For LSK er bare dødt og grått og kjedelig.

Så kan man hevde at det er kjempelett for meg å sitte her uten noe ansvar og press å skrive at Berg og co er feige, men i den situasjonen klubben er i nå har man etter min mening vanvittig lite å tape. Oddsen er uansett kjempehøy for at en liten klubb som vår skal bli en maktfaktor i norsk fotball igjen. Grip de åpenbare halmstråene som finnes!

Slik at hvis vi om noen år er en middelhavsfarer i Adecco, så kan jeg i det minste tenke tilbake på at klubben gikk ned i det genuine forsøket på å bli store.
                            Angående "synsing og tullprat" så synes deg dette innlegget var så bra at det kan snakke for meg. Jeg kan ikke finne 1 god grunn til at Fredrik holdes utenfor, men jeg kan finne 10 grunner til hvorfor han skal spille. Derfor synes jeg det er synsing og tullprat når folk forsøker å forsvare Bergs feilvalg.

Vi kommer ikke til å rykke ned, vi kommer ikke til å ta medalje. Publikum rømmer fra Åråsen fordi reprise av "beat for beat" er mer givende. Oppi dette så benytter Berg publikumsmagneter som Kiko og Erling fremfor Fredrik og Tokstad. Min tålmodighet er slutt, og for første gang på 10 år skal jeg virkelig tenke meg om før jeg handler sesongkort for '11.

Kommentar

• Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2602

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                              [Fornuftig innlegg]
                              Har egentlig ikke så mye å si annet enn dette:
                              Likevel kan jeg ikke argumentere noe særlig sterkere på dette punktet enn å si at jeg tror herrene som bestemmer i klubben vet mer enn meg om talentutvikling, trening og tenåringskropper. Også om hvordan Killingen presterer på trening og hva han er klar for.
                              Vi er ikke helt uenige. Jeg har også lyst til å se mer av Killingen og skryter han opp overfor kollegaer på TV 2. Likevel regner jeg faktisk med at Henning Berg har en tanke med det han gjør. Jeg synes også folkekravet om spilletid for Killingen er basert på et litt tynt grunnlag. Ja, han har hatt et par bra innhopp, men stort mer vet vi ikke om hvordan han vil klare seg i Tippeligaen.

Med tanke på at folk allerede er kritiske til Sadeh, har gjort EK til et banneord og ser ut til å se på Dahm som talentløs, synes jeg ikke det er helt urimelig å spørre seg hva som skjer dersom Killingen ikke tar nivået med det første.
                              Ferdigskåra

Kommentar

• BennyLem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2902

Med tanke på at folk allerede er kritiske til Sadeh, har gjort EK til et banneord og ser ut til å se på Dahm som talentløs, synes jeg ikke det er helt urimelig å spørre seg hva som skjer dersom Killingen ikke tar nivået med det første.
                                Enig i at TL er tøffere enn Adecco, men Fredrik har langt større sjanse en de tre nevnte Lyn-gutta for å lykkes.

Spør hvem som helst som holder med Lyn om hvem som er beste av de fire. Jeg kan garantere at samtlige svarer FG. Husk at FG også spilte sammen med Dahm og Sadeh i vår. Mens de to sistnevnte i bestefall var middelmådige, så var FG den som ga Lyn-fansen et ørlite snev av håp om overlevelse i Adecco.

Under Berg, så får Dahm og Erling sjansen, men ikke FG. Merkelig.
                                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2009
                                  • 1606

Berg har dessverre driti seg ut i FG-saken. Eller kan vi kanskje kalle det Knudtzon-gate?

Kommentar

• Kimito
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 2602

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                    Berg har dessverre driti seg ut i FG-saken. Eller kan vi kanskje kalle det Knudtzon-gate?
                                    Berg har ikke gjort noe som helst. Killingen har nettopp fylt 18 år! Makan til dommedagsstemning over ikke å få se en tenåring på banen.
                                    Ferdigskåra

Kommentar

• Håkon Henriksen
                                      Administrator
                                      • Nov 2003
                                      • 6411

Fredrik, for faen, han heter Fredrik!
                                      Håkon Henriksen
                                      -
                                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                      -
                                      ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Kimito
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 2602

Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                        http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...288#post424288
                                        Last edited by Kimito; 03.10.2010, 21:16.
                                        Ferdigskåra

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                          Helt korrekt!

Men, uten å forsøke å leke moderator: jeg må bare stille spørsmålet om hvorfor i H****te er det tråd på hovedforumet som innehar tittelen Strømsgodset som ikke er en kamptråd?

Kommentar

Working...