Sandefjord - LSK , Komplett.no arena Søndag 3.10.2010 kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

Opprinnelig skrevet av Skinke
    1.omgangen var ikke så ille. 2.omgangen derimot var noe helt annet.
    Og da sa vel Berg på tv også?

Kommentar

• Jannis
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 266

Henning Berg, LSK's svar på KOMISKE ALI

Kommentar

• Kristian
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 690

greit man har Berg å le av i tragiske tider fotballmessig.

Kommentar

• Kimito
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 2602

Lag som har vunnet med mer enn ett mål i Sandefjord i år: Brann, Rosenborg, Strømsgodset og Tromsø.

Bare for å sette kampen litt i perspektiv.

Gjenstående hjemmekamper for hvalfangerne: Haugesund og Hønefoss.

Jeg synes heller ikke kampen var all verden, men nesten å gi opp laget fullstendig på grunn av årets andre borteseier synes jeg er tåpelig.
          Ferdigskåra

Kommentar

• lskgogo
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2010
            • 633

Syns det er trist at vi legger oss bakpå i andre omgang. Mot Sandefjord..

Ikke Berg som skal ha all skylda. Faen så mange dårlige enkeltprestasjoner og slurv.
            Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1632

Opprinnelig skrevet av Kimito
              Lag som har vunnet med mer enn ett mål i Sandefjord i år: Brann, Rosenborg, Strømsgodset og Tromsø.

på grunn av årets andre borteseier synes jeg er tåpelig.
              Dette er de 4 siste motstanderne Sandefjord har spilt mot på hjemmebane før dagens kamp. Alle disse fire lagene scoret minimum 3 mål mot Sandefjord.

Bare for å sette dagens kamp litt i perspektiv

Kommentar

• Bukkenbruse
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 515

Dette må være en av de dårligste tippeligakampene jeg har sett. Utrolig deilig med 3 poeng, og en vannvittig goal av Bolly noe som var veldig gøy!

Forøvrig synes jeg det er litt snålt at Legenden overlever 2.omgang på banen. Tok opp kampen og spolte gjennom i stad, da jeg synes han var helt grusom i 2.omgang. Han presterte såvidt jeg klarte å telle de 11 siste duellene han var innvolvert i....når en spiller blir mer og mer stasjonær og taper duell etter duell bør man kanskje vurdere å ta han av med så kort tid igjen. Vi har faktisk litt flaks som ikke slipper inn mål på slutten der - noe som hadde vært utrolig tragisk. Nå kan vi faktisk ende ganske høyt på tabellen med litt flaks.

Kommentar

• lskgogo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2010
                  • 633

Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse

Forøvrig synes jeg det er litt snålt at Legenden overlever 2.omgang på banen. Tok opp kampen og spolte gjennom i stad, da jeg synes han var helt grusom i 2.omgang. Han presterte såvidt jeg klarte å telle de 11 siste duellene han var innvolvert i....

Har reagert på dette før i år også. Virker rett og slett som om han ikke går opp i dueller i andreomgangene. Om dette er "taktikk" for å få frispark når vi leder, vet ikke. Men det virker ikke.

Kommentar

• morten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2156

Irriterte meg at mot slutten så jobber ikke Bergman etter ballen og han kommer inn siste 20(?) Det er vel det minste man kan forvente av en proff spiller. Med pasninger og prestasjoner gennerelt sett bort ifra bolly er jo bare helt sinnsykt skremmende patetisk latterlig rævva! Klarte vi fler enn tre pasninger max før vi mista den? Og hvor faen var Arild?
                    Badekar
                    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

Opprinnelig skrevet av sniper
                      Henning Berg er sjanseløs. Begynner å lure på om han ser kampene i det hele tatt eller om han har en skjerm der nede som viser LSK-kamper fra slutten av 70-tallet.

Veldig, veldig bra første omgang? Vi skaper TO sjanser mot det mest bedritne laget i TL noensinne, siden når ble det VELDIG VELDIG bra?
                      Fy faen, komiske Berg, ikke rart vi ikke utvikler oss når det er her du legger lista.
                      Her er du raus. Jeg teller en sjanse i første omgang, og det er scoringen. Straffa til Klovnen Kiko er i beste fall halvsjanse. Keeper kan stå og gjespe mens lompa triller langt utenfor.

Komiske Berg ja. Synd sensuren herjer her på forumet, men Berg viser nok en gang at han virkelig gjør seg fortjent til økenavnet.

Det ironiske er at vi brått kan ende på en sjette plass, så jevnt ræva er midten av tabellen, og da kommer vi til å få høre gnål om at man har levert en god sesong og nådd målsetning.
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Xavi
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 1275

Makan til syting og klaging som man finner her skal man lete lenge etter. Vi vant kampen, vi overbevisste ikke men vi vant kampen. Bolly scoret et vakkert mål og vi holdt nullen.

Gled dere heller over seieren istedet enn å grave seg ned ved å bare fokusere på det negative.

Virker som folk hadde samme forventninger til HB som folk hadde til Obama. Alt skal ordne seg med en gang!

I 2008 rykka vi nesten ned, 2009 fjernet vi endel daukjøtt, sparte penger, hentet nye spennende unge spillere men slet med skader som igjen førte til av vi slet I nedrykkstriden.

2010, har nesten ikke vært prat om nedrykk, heller fokus oppover. Vi hadde en flott vårsesesong hvor ting klaffa bedre å marginene var med oss, høsten kan vi si har blitt det motsatte. Men med dette unge laget skjønner jeg ikkenoe annet at det bare kan bli bedre i 2011.
                        Last edited by Xavi; 03.10.2010, 20:21.
                        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                        Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Kimito
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 2602

Opprinnelig skrevet av Dole
                          Dette er de 4 siste motstanderne Sandefjord har spilt mot på hjemmebane før dagens kamp. Alle disse fire lagene scoret minimum 3 mål mot Sandefjord.

Bare for å sette dagens kamp litt i perspektiv
                          Så da var Sandefjord tilbake i normalt slag etter å ha vært i elendig form i en periode?
                          Ferdigskåra

Kommentar

• morten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2156

Opprinnelig skrevet av Xavi
                            Makan til syting og klaging som man finner her skal man lete lenge etter.
                            Det er jo rævva! Hadde bolly bomma,hva da?
                            Badekar
                            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2602

Opprinnelig skrevet av morten
                              Da hadde ikke resten av kampen sett lik ut. Det er umulig å vite.
                              Ferdigskåra

Kommentar

• xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

Da hadde kampbildet blitt ett helt annet... Kan hende vi hadde spilt en kjempekamp, kan hende vi hadde vært enda mere ræva... Umulig å si. Vi vant, ingen stor prestasjon, men vi vant.
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

Bolly er Jesus, sendt fra Gud (Ståle Solbakken) for å redde sesongen og den evige kampen om hvem som skal spille venstreving!
                                  Bolly setter'n i krysset der andre spillere hadde bommet på ballen ,-)

Kommentar

• lskgogo
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2010
                                    • 633

Opprinnelig skrevet av Kimito
                                    Da hadde ikke resten av kampen sett lik ut. Det er umulig å vite.

Du kan fortsette og drømme. Nok en gang er det en enkeltprestasjon som redder oss. Nesten litt synd det tar fokuset bort fra hvor utrolig dårlig vi spiller.

Ser ikke hvordan dette skal bli bedre til neste år. Tviler på at Berg kan lære de fotball i løpet av vinteren.

Kommentar

• dollyholly
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2007
                                      • 965

Rart lag vi har nå, spiller stort sett ræva, men ingen kan ta fra dem, at de siste 6 viser 3-2-1, og bare 6 tapte i år :-)

Kommentar

• Kimito
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 2602

Opprinnelig skrevet av lskgogo
                                        Du kan fortsette og drømme. Nok en gang er det en enkeltprestasjon som redder oss. Nesten litt synd det tar fokuset bort fra hvor utrolig dårlig vi spiller.

Ser ikke hvordan dette skal bli bedre til neste år. Tviler på at Berg kan lære de fotball i løpet av vinteren.
                                        He he! Drømme? Jeg er vel en av dem med mest edruelige forventninger her inne. Enkeltprestasjonen til Bolly, som Henning Berg til alles overraskelse valgte å starte med, avgjorde ja.

Hvordan det kan bli bedre neste år? Tja, dersom han får laget til å spille som tidligere i sesongen, eller som Lyn på sitt beste, så er jo det bedre. Kanskje også sannsynlig. Defensivt var vi forresten gode i dag.

Kanskje enkelte tenåringer blir enda bedre også? Kanskje de skjønner bedre hvordan de skal spille sammen?
                                        Last edited by Kimito; 03.10.2010, 20:59.
                                        Ferdigskåra

Kommentar

• HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6099

Opprinnelig skrevet av lskgogo
                                          Har reagert på dette før i år også. Virker rett og slett som om han ikke går opp i dueller i andreomgangene. Om dette er "taktikk" for å få frispark når vi leder, vet ikke. Men det virker ikke.
                                          Dette er utrolig irriterende til tider. Bl.a. når ujah kjempa i feltet for å vinne ballen, ser at sundgot er nærmere der ballen faller ned og finner seg en bra posisjon i feltet. Sundgot kryper sammen som en kjærring og ser ut som om han tror motspilleren er smurt inn i bæsj eller noe annet ekkelt.

Kommentar

Working...