Sandefjord - LSK , Komplett.no arena Søndag 3.10.2010 kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Xavi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 1275

Opprinnelig skrevet av HSft
    Dette er utrolig irriterende til tider. Bl.a. når ujah kjempa i feltet for å vinne ballen, ser at sundgot er nærmere der ballen faller ned og finner seg en bra posisjon i feltet. Sundgot kryper sammen som en kjærring og ser ut som om han tror motspilleren er smurt inn i bæsj eller noe annet ekkelt.
    La merke til det samme idag, men virker som I majoriteten av tilfellene så må forsvareren klatre på han og vi får frispark, eller så klarter de ikke og han vinner den stående.

Men enig at han bør prøve å stusse hvis Ujah er på løp.
    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
    Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

Jeg er fornøyd med denne kampen ut fra forutsetningene. Dette var ikke noen lett sak etter at nedrykk for nettbutikk laget var klart forrige uke. De spilte uten press. LSK har nærmest fraværende samhandling fremover.

Litt bedring offensivt så lenge Bolly orka, han fylte ofte de riktige rommene. En del glipper bakover, men en slapp med skrekken. Kiko trives ikke på kanten, men klarer å skape rom for Esset innimellom.

Når vi mangler løpende midtbane må kantene være spillbare. Bolly og FG bør prøves, Kiko og råner'n kan veksles i kampene. Vi trenger Nosa siden han klarer å holde ballen og dessuten har (stort sett) greie avleveringer.
      Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

Det som kanskje er mest positivt og som er nokså uvanlig (for LSK) er at vi faktisk har midtbanespillere som scorer spillermål igjen. Kiko sist, Bolly nå.
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6099

Opprinnelig skrevet av mooph
          Litt bedring offensivt så lenge Bolly orka, han fylte ofte de riktige rommene. En del glipper bakover, men en slapp med skrekken. Kiko trives ikke på kanten, men klarer å skape rom for Esset innimellom.

Når vi mangler løpende midtbane må kantene være spillbare. Bolly og FG bør prøves, Kiko og råner'n kan veksles i kampene. Vi trenger Nosa siden han klarer å holde ballen og dessuten har (stort sett) greie avleveringer.
          Bolly var ikek nødvendigvis noen stor frelser og brilliant i dag, men som du sier så fylte han de riktige rommene og var som oftest på rett plass. Han bør absolutt få en ny mulighet mot Brann, men jeg er redd Berg dropper han.

Enig i at Nosa bør spille sentralt, den defensive jobben er han kapabel til å gjøre så lenge han gidder. Det bør stilles høyere krav til Nosa på treningsfeltet. Så lenge han gidder er han den vi trenger for å kommandere midtbanen med to mann. Så får det heller være at han ikke får en frie tøyler offensivt. La vingene og spissene true boksen, så kan nosa dominere midten.

Kommentar

• brisbane-kanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2006
            • 597

"veldig, veldig god førsteomgang. Bra fotball, tempo og gode bevegelser."
            Frister sykt å legge ut komiske berg karikaturen igjen. Den mannen kan jo ikke se det alle oss andre ser. Men i frykt av forfølgelse fra sensureringskåte moderatorer som kun aksepterer pro-lsk og pro-berg bildemateriell må jeg desverre avstå fristelsen.

RIP frie meninger

Kommentar

• andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

Bolly må spille mot Brann. Hans curlende langskudd er som skapt for å snike seg utenfor Pölse-Opdals begrensede rekkevidde.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Johnny Sack
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Jun 2007
                • 127

"veldig, veldig god førsteomgang. Bra fotball, tempo og gode bevegelser."
                Jeg blir oppriktig meget, meget bekymra over den uttalelsen der fra Berg. Hvor legger mannen lista, hva er ambisjonene i åra fremover da? Jeg har gått å smågleda meg til sesongen 2011 de siste ukene når jeg har innsett at vi mest sannsynlig ikke rykker ned og dermed kunne begynne satsingen mot en ny sesong som skulle gi oss bedre fotball, trua på eget lag, positivitet og begeistring på romerike og høyere tilskuersnitt. Med en slik statement etter nærmest årsverste øyner jeg magre tider de neste åra....

Kommentar

• Håkon
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Nov 2006
                  • 40

Henning trenger hjelp!

Opprinnelig skrevet av Johnny Sack
                  Jeg blir oppriktig meget, meget bekymra over den uttalelsen der fra Berg. Hvor legger mannen lista, hva er ambisjonene i åra fremover da? Jeg har gått å smågleda meg til sesongen 2011 de siste ukene når jeg har innsett at vi mest sannsynlig ikke rykker ned og dermed kunne begynne satsingen mot en ny sesong som skulle gi oss bedre fotball, trua på eget lag, positivitet og begeistring på romerike og høyere tilskuersnitt. Med en slik statement etter nærmest årsverste øyner jeg magre tider de neste åra....
                  Er sååå enig, Henning har ikke sett noe av det vi andre med hjerte i klubben har..helt utrolig. Og det værste er at han ikke ser ut som evner å gjøre noe med det. Og den mannen har kontrakt i flere år til....Han trenger hjelp, den humørsprederen

Kommentar

• Skinke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2007
                    • 3914

Med en god avslutting på sesongen kan vi spille i europa neste år. Har noen tenkt på det?
                    Daukjøtt Felt C

Kommentar

• KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

Opprinnelig skrevet av Skinke
                      Med en god avslutting på sesongen kan vi spille i europa neste år. Har noen tenkt på det?
                      Norge har fire plasser.

Tre i serien og 1 i cupen.

Hvordan får du det til å gå opp? At enkelte i media påstår dette, må du ikke høre på.

Kommentar

• LSK N/B
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 830

Opprinnelig skrevet av Skinke
                        Ja, og det skremmer meg. TL er ikke bra om dagen. Men tar det om vi får det
                        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• Skinke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2007
                          • 3914

Opprinnelig skrevet av KFL41
                          Norge har fire plasser.

Hvordan får du det til å gå opp? At enkelte i media påstår dette, må du ikke høre på.
                          Trodde tv2 hadde sjekka opp fakta før de sa det på tv. :???:
                          Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Seb.R
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 4159

Er ikke første gang Bolly prøver seg på disse skuddene.

Mot Vålerenga borte i 2009 er han bare en meget god keeperredning unna scoring.

Denne:

Mot Vålerenga hjemme i 2009 treffer ballen helt tilfeldig Hagen i huet. (står med ryggen til). Den ballen gikk i helt identisk bane som dagens mål og ville havnet helt oppi krysset, utagbart.

Tror ikke det er siste gangen vi ser dette av unggutten. Deilig å se spillere som faktisk gir skuddbenet et forsøk i ny og ne også.
                            www.sebastianramsland.com
                            www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

Blir kvalm av å lese selvoppnevntre supportere som har ett eneste mål og det er å slakte laget. Verdt å merke seg hvem som stadig skriver i kamptråden, men som krever å bli oppfattet som en betalende tilskuer!
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• skotten
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 1794

Kamptrådene har vel aldri vært stedet for konstruktivitet, verken i gode eller onde dager...

Kommentar

• lskgogo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2010
                                  • 633

Kiko trives helt klart ikke på kanten. Espen trenger en pause. Gulbrandsen er vel klar til neste?

Bolly - Nosa - Kiko - Gulbrandsen

Bolly gjør en grei match. Mangler fortsatt litt en mot en syns jeg. Men gutten har spillt 105 min tippeligafotball før i år. Kommer inn og curler ballen i krysset som om det var verdens letteste ting og gjøre.
                                  Stor bedre "søknad" om spilletid finnes ikke.

Kunne blitt spennende =)
                                  Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

Karim-Steinar-Kippe-Lars
                                    -------Kiko--Nosa--------
                                    -Erling--------------Bolly-
                                    -----------Arild------------
                                    -----------Tony------------
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av KFL41
                                      Norge har fire plasser.

Tromsø sprekker som ei ræv og tar ikke ett eneste poeng resten av sesongen. Per Mattias setter seg fast på rorbua for å fortelle vitsen han kan om kommunestyret og kommer seg ikke ut igjen pga latterkrampe og for mange øl.... LSK tar bronse

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

Aftenposten papir kåret Nystuen til Banens beste, og Legenden til LSKs beste.
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                          Aftenposten papir kåret Nystuen til Banens beste, og Legenden til LSKs beste.
                                          Aftenposten må være lobotomert, med andre ord. Litt lenger opp i denne tråden er det jo bevist at Legenden opptrådte latterlig i store deler av kampen....

Sett i forhold til Molde-kampen var det som ble vist mot Sandefjord et skritt i riktig retning. Og pr i dag så er det alt som skal til for at jeg er fornøyd. Forhåpentligvis blir laget enda litt bedre til neste kamp, og til neste der igjen, osv...
                                          Det er fortsatt manglende bevegelser på topp, med for få alternativer for ballfører. I så måte viste Bolly seg tillitten verdig, med mange gode initiativ. Ser ingen grunn til at han skal benkes neste kamp, spesielt ikke ettersom Edwin pådro seg sitt tredje gule og uansett må stå over.
                                          Lasse imponerte ikke veldig mye. Synes han trakk for mye inn mot midten og det ble tildels store rom på siden hans. Spørs om det ikke er best å kjøre Månemannen ut på venstre back igjen, noe som bør gi åpning for PSA i midten.

LSK tok tre viktige poeng mot et Sandefjord som åpenbart har trent det defensive. Plassen er sikret, og nå er det bare å se oppover. Og det begynner å svi å tenke på at laget kun er Ken Henry og Per Ivar unna fjerdeplassen....
                                          Knurr...

Kommentar

Working...