Sandefjord - LSK , Komplett.no arena Søndag 3.10.2010 kl 18:00
Collapse
X
-
Jeg er fornøyd med denne kampen ut fra forutsetningene. Dette var ikke noen lett sak etter at nedrykk for nettbutikk laget var klart forrige uke. De spilte uten press. LSK har nærmest fraværende samhandling fremover.
Litt bedring offensivt så lenge Bolly orka, han fylte ofte de riktige rommene. En del glipper bakover, men en slapp med skrekken. Kiko trives ikke på kanten, men klarer å skape rom for Esset innimellom.
Når vi mangler løpende midtbane må kantene være spillbare. Bolly og FG bør prøves, Kiko og råner'n kan veksles i kampene. Vi trenger Nosa siden han klarer å holde ballen og dessuten har (stort sett) greie avleveringer.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Det som kanskje er mest positivt og som er nokså uvanlig (for LSK) er at vi faktisk har midtbanespillere som scorer spillermål igjen. Kiko sist, Bolly nå.Kommentar
-
Litt bedring offensivt så lenge Bolly orka, han fylte ofte de riktige rommene. En del glipper bakover, men en slapp med skrekken. Kiko trives ikke på kanten, men klarer å skape rom for Esset innimellom.
Når vi mangler løpende midtbane må kantene være spillbare. Bolly og FG bør prøves, Kiko og råner'n kan veksles i kampene. Vi trenger Nosa siden han klarer å holde ballen og dessuten har (stort sett) greie avleveringer.
Enig i at Nosa bør spille sentralt, den defensive jobben er han kapabel til å gjøre så lenge han gidder. Det bør stilles høyere krav til Nosa på treningsfeltet. Så lenge han gidder er han den vi trenger for å kommandere midtbanen med to mann. Så får det heller være at han ikke får en frie tøyler offensivt. La vingene og spissene true boksen, så kan nosa dominere midten.Kommentar
-
RIP frie meningerKommentar
-
Jeg blir oppriktig meget, meget bekymra over den uttalelsen der fra Berg. Hvor legger mannen lista, hva er ambisjonene i åra fremover da? Jeg har gått å smågleda meg til sesongen 2011 de siste ukene når jeg har innsett at vi mest sannsynlig ikke rykker ned og dermed kunne begynne satsingen mot en ny sesong som skulle gi oss bedre fotball, trua på eget lag, positivitet og begeistring på romerike og høyere tilskuersnitt. Med en slik statement etter nærmest årsverste øyner jeg magre tider de neste åra....Kommentar
-
Henning trenger hjelp!
Jeg blir oppriktig meget, meget bekymra over den uttalelsen der fra Berg. Hvor legger mannen lista, hva er ambisjonene i åra fremover da? Jeg har gått å smågleda meg til sesongen 2011 de siste ukene når jeg har innsett at vi mest sannsynlig ikke rykker ned og dermed kunne begynne satsingen mot en ny sesong som skulle gi oss bedre fotball, trua på eget lag, positivitet og begeistring på romerike og høyere tilskuersnitt. Med en slik statement etter nærmest årsverste øyner jeg magre tider de neste åra....Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Er ikke første gang Bolly prøver seg på disse skuddene.
Mot Vålerenga borte i 2009 er han bare en meget god keeperredning unna scoring.
Denne:
Mot Vålerenga hjemme i 2009 treffer ballen helt tilfeldig Hagen i huet. (står med ryggen til). Den ballen gikk i helt identisk bane som dagens mål og ville havnet helt oppi krysset, utagbart.
Tror ikke det er siste gangen vi ser dette av unggutten. Deilig å se spillere som faktisk gir skuddbenet et forsøk i ny og ne også.Kommentar
-
Blir kvalm av å lese selvoppnevntre supportere som har ett eneste mål og det er å slakte laget. Verdt å merke seg hvem som stadig skriver i kamptråden, men som krever å bli oppfattet som en betalende tilskuer!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kiko trives helt klart ikke på kanten. Espen trenger en pause. Gulbrandsen er vel klar til neste?
Bolly - Nosa - Kiko - Gulbrandsen
Bolly gjør en grei match. Mangler fortsatt litt en mot en syns jeg. Men gutten har spillt 105 min tippeligafotball før i år. Kommer inn og curler ballen i krysset som om det var verdens letteste ting og gjøre.
Stor bedre "søknad" om spilletid finnes ikke.
Kunne blitt spennende =)Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Tromsø sprekker som ei ræv og tar ikke ett eneste poeng resten av sesongen. Per Mattias setter seg fast på rorbua for å fortelle vitsen han kan om kommunestyret og kommer seg ikke ut igjen pga latterkrampe og for mange øl.... LSK tar bronseKommentar
-
Aftenposten papir kåret Nystuen til Banens beste, og Legenden til LSKs beste.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Sett i forhold til Molde-kampen var det som ble vist mot Sandefjord et skritt i riktig retning. Og pr i dag så er det alt som skal til for at jeg er fornøyd. Forhåpentligvis blir laget enda litt bedre til neste kamp, og til neste der igjen, osv...
Det er fortsatt manglende bevegelser på topp, med for få alternativer for ballfører. I så måte viste Bolly seg tillitten verdig, med mange gode initiativ. Ser ingen grunn til at han skal benkes neste kamp, spesielt ikke ettersom Edwin pådro seg sitt tredje gule og uansett må stå over.
Lasse imponerte ikke veldig mye. Synes han trakk for mye inn mot midten og det ble tildels store rom på siden hans. Spørs om det ikke er best å kjøre Månemannen ut på venstre back igjen, noe som bør gi åpning for PSA i midten.
LSK tok tre viktige poeng mot et Sandefjord som åpenbart har trent det defensive. Plassen er sikret, og nå er det bare å se oppover. Og det begynner å svi å tenke på at laget kun er Ken Henry og Per Ivar unna fjerdeplassen....Knurr...Kommentar
Kommentar