Det desidert dårligste laget i år står på motsatt side. Henning Berg er trener og samme spillergruppe er til disposisjon.
Molde var et skikkelig lavmål med en førsteomgang så dårlig at man glemmer hvorfor man liker fotball.
Uansett vil jeg ha dette laget:
Logi
Esset-Kippe-Dahm-Pedersen
Eriksen-Søgård-Nosa-Edwin
Legenden-Ujah
Mange ting jeg ikke er sikker på i oppstillinga:
Dahm: Kanskje bedre å gå tilbake til Pedersen i midten og LKE på høyre?
Høyre kant: Flere alternativer her i Erling og Fredrik. Velger Eriksen uten at jeg helt vet hvorfor.
Sentral Midtbane: Vi ha Nosa inn i midten igjen i et desperat forsøk på å få han involert i spillet. Usikker på om Espen eller Kiko bør vike. Begge er ca like gode/dårlige om dagen.
Spissplass: BBS eller Arild? Ujah best med Arild så belger den varianten.
Jada, vi kan sikkert spille 4-3-2-1 eller 4-2-3-1, men alle vet det blir 4-4-2 (eller 4-2-1-1 for de som pirker) så går ut i fra denne formasjonen.
Molde var et skikkelig lavmål med en førsteomgang så dårlig at man glemmer hvorfor man liker fotball.
Uansett vil jeg ha dette laget:
Logi
Esset-Kippe-Dahm-Pedersen
Eriksen-Søgård-Nosa-Edwin
Legenden-Ujah
Mange ting jeg ikke er sikker på i oppstillinga:
Dahm: Kanskje bedre å gå tilbake til Pedersen i midten og LKE på høyre?
Høyre kant: Flere alternativer her i Erling og Fredrik. Velger Eriksen uten at jeg helt vet hvorfor.
Sentral Midtbane: Vi ha Nosa inn i midten igjen i et desperat forsøk på å få han involert i spillet. Usikker på om Espen eller Kiko bør vike. Begge er ca like gode/dårlige om dagen.
Spissplass: BBS eller Arild? Ujah best med Arild så belger den varianten.
Jada, vi kan sikkert spille 4-3-2-1 eller 4-2-3-1, men alle vet det blir 4-4-2 (eller 4-2-1-1 for de som pirker) så går ut i fra denne formasjonen.
Kommentar