Sandefjord - LSK , Komplett.no arena Søndag 3.10.2010 kl 18:00
Collapse
X
-
Skulle aller helst sett Kiko ut og gitt Bolly mer matching.
Men, kanskje noe i det du sier, Bolly har løpt. Det har i hvert fall ikke Kiko, som har vært sittende kant.
Glad jeg har en steik i ovnen jeg kan sjekke med jevne mellomrom. Får tida til å gå. Så kan jeg bruke noen minutter på å velge riktig vin, så er denne lidelsen over.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Så nettopp scoringen til Bolly og fikk klump i halsen. Bare synd vi ikke evner å gjøre dette til en meget god opplevelse.Dette er en ballKommentar
-
Kommentar
-
Jippi, vi vant kampen som savnet puls! Eneste lyspunkt er at det er en unggutt som gir oss noe så uvanlig som et mål fra utenfor sekstenmeteren, enkeltmannsprestasjonen som kommer etter sedvanlig tilfeldighetsfotball. Komakamp............................
Og ikke bare bra førsteomgang, men veldig veldig bra, ifølge Berg! Er det virkelig nødvendig??! Du kunne korta det ned til å være fornøyd med tre poeng, alt annet blir komikveld!Kommentar
-
Som kommentatoren på tv2sport så treffende oppsummerte det:Pinlig kjedelig kamp, men 3 etterlengtede poeng til LSK.
Dagens höydare var uten tvil målet til Bolly, rett og slett klasse!
Ellers var det grått, trått, trist og kjedelig...Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
Kommentar