Sandefjord - LSK , Komplett.no arena Søndag 3.10.2010 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1573

    Henning Berg; "Veldig, veldig god 1. omgang"

    Jøje meg.

    Kommentar

    • *46*

      Gikk faktisk opp til niende plass på tabellen og det er tre poeng opp til fjerde plass. Sier vel egentlig alt om ligaen!

      Kommentar

      • glasgow
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2007
        • 1252

        Pinlig kjedelig!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          Herregud for en latterlig forestilling. Greier så vidt og slå et av tidenes dårligste tl-lag. Eier ingen plan og ingen guts.

          Jeg orker ikke bry meg mer. Hadde Sandefjord puttet på overtid, så hadde jeg gitt faen.

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            Opprinnelig skrevet av *46*
            Det må da for faen gå an å ta en corner som det skal gjøres! Jævla tull med disse korte cornere og drøying nede ved flagget.

            (Håper for hjertet til BennyLem at han sjekka steika i ovnen!
            He-he. Kjerringa kom meg i forkjøpet med vinvalg, så jeg rakk de siste to cornerne. Jeg blir helt matt. Glad jeg ikke har ansvar for sesongkortsalg på Åråsen.

            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
            Jippi, vi vant kampen som savnet puls! Eneste lyspunkt er at det er en unggutt som gir oss noe så uvanlig som et mål fra utenfor sekstenmeteren, enkeltmannsprestasjonen som kommer etter sedvanlig tilfeldighetsfotball. Komakamp............................
            Bra av Bolly, men det er så symptomatisk at det kommer på tilfeldighet. Nosa har en feildemping som lander hos Bolly.

            La oss i det minste benytte anledningen til å ta med Espen Nystuen hjem til Åråsen. Han er hel ved med 100% innsats! Alt for god for Adecco.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • Skinke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2007
              • 3914

              nei føkk detta negative pisse. På tide å tenke positivt(prøve).

              Vi er 3poeng bak 4.plassen, vi har lag som stabæk, viking, brann og molde under oss , alle med langt større midler enn vi har/hadde. Neste kamp er hjemme mot Brann og med 3.poeng der så er det ikke sikkert denne sesongen blir så ille med tanke på tabellen. Så får vi håpe til neste år at det blir fest fotball på Åråsen.
              Daukjøtt Felt C

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6079

                "veldig, veldig god førsteomgang. Bra fotball, tempo og gode bevegelser."

                Kommentar

                • Skinke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2007
                  • 3914

                  Opprinnelig skrevet av Dole
                  Henning Berg; "Veldig, veldig god 1. omgang"

                  Jøje meg.
                  1.omgangen var ikke så ille. 2.omgangen derimot var noe helt annet.
                  Daukjøtt Felt C

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    Opprinnelig skrevet av Skinke
                    nei føkk detta negative pisse. På tide å tenke positivt(prøve).

                    Vi er 3poeng bak 4.plassen, vi har lag som stabæk, viking, brann og molde under oss , alle med langt større midler enn vi har/hadde. Neste kamp er hjemme mot Brann og med 3.poeng der så er det ikke sikkert denne sesongen blir så ille med tanke på tabellen. Så får vi håpe til neste år at det blir fest fotball på Åråsen.
                    Å tenke på plassering er som å pisse i buksa. Ja, vi kan få 4 plass, men fy faen for et spill. Hvordan går det å se noe som helst positivt i dette?

                    Kommentar

                    • morten
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2156

                      Fy faen så rævva!Dere kan iallefall jobbe etter ballen! At dere gliser da kampen blåses av fatter jeg ikke! Skam! Bra Bolly! Nydelig scoring!
                      Badekar
                      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                      Kommentar

                      • BD
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2006
                        • 1422

                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        "veldig, veldig god førsteomgang. Bra fotball, tempo og gode bevegelser."
                        Hahaha! Henning er kongen av ironisk galgenhumor, uten galge, og uten å mene det.. Fikk meg til å både smile og le faktisk! Godt gjort det etter den forestillingen!

                        Kommentar

                        • Yellow-not-jella
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2009
                          • 1606

                          Nei..

                          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                          Å tenke på plassering er som å pisse i buksa. Ja, vi kan få 4 plass, men fy faen for et spill. Hvordan går det å se noe som helst positivt i dette?
                          ..vil nesten se det som en umulighet å karre seg til en fjerdeplass nå. Vi får max 7 poeng på de fire siste. Trur jeg da...

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Ikke nok med at man må lide seg gjennom nitti minutter, men så skal man tåle å bli pissa på av sin egen trener også. Mangler du sosiale antenner, Berg??!

                            Kommentar

                            • Ola
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 1651

                              Opprinnelig skrevet av BennyLem
                              La oss i det minste benytte anledningen til å ta med Espen Nystuen hjem til Åråsen. Han er hel ved med 100% innsats! Alt for god for Adecco.
                              Helt enig! Han er en god Søgård, og kunne tatt den defensive rollen ved siden av Nosa sentralt. Men vi har sikkert ikke råd...

                              Kommentar

                              • vermu
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2008
                                • 1729

                                Hvor blir det av spillergleden og entusiasmen? Det var jo ikke en kjeft som trakk på smilebåndet da dommeren blåste av fløyta. Nitrist!

                                Kommentar

                                • sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

                                  Henning Berg er sjanseløs. Begynner å lure på om han ser kampene i det hele tatt eller om han har en skjerm der nede som viser LSK-kamper fra slutten av 70-tallet.

                                  Veldig, veldig bra første omgang? Vi skaper TO sjanser mot det mest bedritne laget i TL noensinne, siden når ble det VELDIG VELDIG bra?
                                  Fy faen, komiske Berg, ikke rart vi ikke utvikler oss når det er her du legger lista.

                                  Kommentar

                                  • AG-3
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 1081

                                    Kjenner allerede at jeg begynner å grue meg til neste match...Ikke slik det skal være! "God 1.omg!"....han sa da faktisk det?! Herre....
                                    Flere enn meg som snart trenger trallala piller og en lengre opphold på et svært stille sted?

                                    Kommentar

                                    • Yellow-not-jella
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2009
                                      • 1606

                                      haha kilder

                                      Opprinnelig skrevet av sniper
                                      Henning Berg er sjanseløs. Begynner å lure på om han ser kampene i det hele tatt eller om han har en skjerm der nede som viser LSK-kamper fra slutten av 70-tallet.

                                      Veldig, veldig bra første omgang? Vi skaper TO sjanser mot det mest bedritne laget i TL noensinne, siden når ble det VELDIG VELDIG bra?
                                      Fy faen, komiske Berg, ikke rart vi ikke utvikler oss når det er her du legger lista. Heldigvis så har jeg og kilder som gjør at jeg kan se litt lysere på neste sesong.
                                      Bare kom med kildene du... spørs om du har noen for å si det sånn.

                                      Kommentar

                                      • Odinster
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2008
                                        • 160

                                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                        [...] Hvordan går det å se noe som helst positivt i dette?
                                        Positive ting:

                                        1. Bolly får sjansen fra start, spiller bra og skårer mål.
                                        2. Vi holder nullen.
                                        3. Vi vinner kampen til tross for råtne prestasjoner.
                                        4. Straffesparket som så ut som var feil idømt, ble ikke mål. Så slipper vi å høre sånt som: "hadde ikke LSK fått den straffen gratis av Berntsen, hadde kampen sett HELT annerledes ut".

                                        Kommentar

                                        • sniper
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 5254

                                          Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                          Bare kom med kildene du... spørs om du har noen for å si det sånn.
                                          Trakk det tilbake. Har ingen kilder, har aldri hatt kilder og kommer aldri til å få kilder.

                                          Kommentar

                                          Working...