Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det må da for faen gå an å ta en corner som det skal gjøres! Jævla tull med disse korte cornere og drøying nede ved flagget.
(Håper for hjertet til BennyLem at han sjekka steika i ovnen!
He-he. Kjerringa kom meg i forkjøpet med vinvalg, så jeg rakk de siste to cornerne. Jeg blir helt matt. Glad jeg ikke har ansvar for sesongkortsalg på Åråsen.
Opprinnelig skrevet av GIFKanari
Jippi, vi vant kampen som savnet puls! Eneste lyspunkt er at det er en unggutt som gir oss noe så uvanlig som et mål fra utenfor sekstenmeteren, enkeltmannsprestasjonen som kommer etter sedvanlig tilfeldighetsfotball. Komakamp............................
Bra av Bolly, men det er så symptomatisk at det kommer på tilfeldighet. Nosa har en feildemping som lander hos Bolly.
La oss i det minste benytte anledningen til å ta med Espen Nystuen hjem til Åråsen. Han er hel ved med 100% innsats! Alt for god for Adecco.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
nei føkk detta negative pisse. På tide å tenke positivt(prøve).
Vi er 3poeng bak 4.plassen, vi har lag som stabæk, viking, brann og molde under oss , alle med langt større midler enn vi har/hadde. Neste kamp er hjemme mot Brann og med 3.poeng der så er det ikke sikkert denne sesongen blir så ille med tanke på tabellen. Så får vi håpe til neste år at det blir fest fotball på Åråsen.
nei føkk detta negative pisse. På tide å tenke positivt(prøve).
Vi er 3poeng bak 4.plassen, vi har lag som stabæk, viking, brann og molde under oss , alle med langt større midler enn vi har/hadde. Neste kamp er hjemme mot Brann og med 3.poeng der så er det ikke sikkert denne sesongen blir så ille med tanke på tabellen. Så får vi håpe til neste år at det blir fest fotball på Åråsen.
Å tenke på plassering er som å pisse i buksa. Ja, vi kan få 4 plass, men fy faen for et spill. Hvordan går det å se noe som helst positivt i dette?
"veldig, veldig god førsteomgang. Bra fotball, tempo og gode bevegelser."
Hahaha! Henning er kongen av ironisk galgenhumor, uten galge, og uten å mene det.. Fikk meg til å både smile og le faktisk! Godt gjort det etter den forestillingen!
Ikke nok med at man må lide seg gjennom nitti minutter, men så skal man tåle å bli pissa på av sin egen trener også. Mangler du sosiale antenner, Berg??!
Henning Berg er sjanseløs. Begynner å lure på om han ser kampene i det hele tatt eller om han har en skjerm der nede som viser LSK-kamper fra slutten av 70-tallet.
Veldig, veldig bra første omgang? Vi skaper TO sjanser mot det mest bedritne laget i TL noensinne, siden når ble det VELDIG VELDIG bra?
Fy faen, komiske Berg, ikke rart vi ikke utvikler oss når det er her du legger lista.
Kjenner allerede at jeg begynner å grue meg til neste match...Ikke slik det skal være! "God 1.omg!"....han sa da faktisk det?! Herre....
Flere enn meg som snart trenger trallala piller og en lengre opphold på et svært stille sted?
Henning Berg er sjanseløs. Begynner å lure på om han ser kampene i det hele tatt eller om han har en skjerm der nede som viser LSK-kamper fra slutten av 70-tallet.
Veldig, veldig bra første omgang? Vi skaper TO sjanser mot det mest bedritne laget i TL noensinne, siden når ble det VELDIG VELDIG bra?
Fy faen, komiske Berg, ikke rart vi ikke utvikler oss når det er her du legger lista. Heldigvis så har jeg og kilder som gjør at jeg kan se litt lysere på neste sesong.
Bare kom med kildene du... spørs om du har noen for å si det sånn.
[...] Hvordan går det å se noe som helst positivt i dette?
Positive ting:
1. Bolly får sjansen fra start, spiller bra og skårer mål.
2. Vi holder nullen.
3. Vi vinner kampen til tross for råtne prestasjoner.
4. Straffesparket som så ut som var feil idømt, ble ikke mål. Så slipper vi å høre sånt som: "hadde ikke LSK fått den straffen gratis av Berntsen, hadde kampen sett HELT annerledes ut".
Kommentar