Sandefjord - LSK , Komplett.no arena Søndag 3.10.2010 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    Opprinnelig skrevet av Skinke
    Med en god avslutting på sesongen kan vi spille i europa neste år. Har noen tenkt på det?
    Fra aftenposten
    "Nå er romerikingene kun tre poeng bak den viktige fjerdeplassen som gir europacupspill."

    Stemmer dette?
    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
      Aftenposten papir kåret Nystuen til Banens beste, og Legenden til LSKs beste.
      Og vg ga Bolly BB med 6, mens Legenden fikk 4. Kampen fikk forøvrig terningkast 1.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5916

        Opprinnelig skrevet av Skinke
        Fra aftenposten
        "Nå er romerikingene kun tre poeng bak den viktige fjerdeplassen som gir europacupspill."

        Stemmer dette?
        Kvalifisert til mesterliga: Vinneren av serien
        Kvalifisert til europaliga: Vinneren av cupen, toeren i serien og treeren i serien
        I tillegg deler UEFA ut tre europaligaplasser på bakgrunn av fair play.
        Om cupvinneren også kvalifiserer seg til Europa via serien, går europaligaplassen til tapende cupfinalist
        Resultatservice, nyheter, videoer og sendeplan for sport i radio og TV. Oppdater deg på sportsnyheter fra inn- og utland på NRK Sport.
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • Skinke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2007
          • 3914

          hahahaha, så follo som rykker ned til 2.div kan komme seg til europa! Genialt
          Last edited by Skinke; 04.10.2010, 08:19. Begrunnelse: tidlig på morgningen
          Daukjøtt Felt C

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            Opprinnelig skrevet av Skinke
            hahahaha, så follo skal til europa! Genialt
            Strømsgodset kvalifiserer seg neppe til europa i serien så Follo må vinne finalen så vidt jeg forstår.

            Tillegg: Håper selvfølgelig at Follo møter Liverpool i Europacupen.
            Last edited by Kjell.T.Ring; 04.10.2010, 09:06.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Geirfugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 561

              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
              Strømsgodset kvalefiserer seg neppe til europa i serien så Follo må vinne finalen så vidt jeg forstår.

              Tillegg: Håper selvfølgelig at Follo møter Liverpool i Europacupen.
              Og vi får vel ikke akkurat noen fair play-plass...

              Til tillegg: Liverpool i Europa neste år? Tror ikke det..

              Kommentar

              • Skinke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2007
                • 3914

                Men får ikke Norge en ekstra plass i europa pga at rbk kvalifiserte seg til erupaligaen?
                Daukjøtt Felt C

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Opprinnelig skrevet av Geirfugl
                  Og vi får vel ikke akkurat noen fair play-plass...

                  Til tillegg: Liverpool i Europa neste år? Tror ikke det..
                  4. plass får fairplay plassen dersom Norge får en slik plass. Hvordan laget på 4. plass har gjort det internt i ligaens fairplayranking har ikke noe å si, da denne plassen er et resultat av landets fairplayranking.

                  Eller misforstår jeg?
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Skinke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2007
                    • 3914

                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                    4. plass får fairplay plassen dersom Norge får en slik plass. Hvordan laget på 4. plass har gjort det internt i ligaens fairplayranking har ikke noe å si, da denne plassen er et resultat av landets fairplayranking.

                    Eller misforstår jeg?
                    Det høres veldig riktig ut.
                    Daukjøtt Felt C

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Opprinnelig skrevet av andersmm
                      4. plass får fairplay plassen dersom Norge får en slik plass. Hvordan laget på 4. plass har gjort det internt i ligaens fairplayranking har ikke noe å si, da denne plassen er et resultat av landets fairplayranking.

                      Eller misforstår jeg?
                      Var vel slik vi fikk plassen sist ja. Norge slo Sverige(?) så vidt på rankeringen.

                      Kommentar

                      • Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

                        Det er det laget med høyest fair play-ranking som får den ekstra plassen. Dvs at LSK er sjanseløse på e-cup i år, uansett hva som skjer.

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          Opprinnelig skrevet av Lars
                          Det er det laget med høyest fair play-ranking som får den ekstra plassen. Dvs at LSK er sjanseløse på e-cup i år, uansett hva som skjer.
                          Fikk ikke vi en fairplay plass for et par år siden? Hvordan gikk det i så fall til? Hadde vi høyest fairplay ranking i tippeligaen? Høres jo helt merkelig ut...
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • meg
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 290

                            Er det ikke ganske så uinteressant å diskutere en 4. plass, med tanken på det spillet som har vært etter at Tarik Elyounoissi dro?
                            Gul og svart
                            Team Wenche Myhre

                            Kommentar

                            • El Caco
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2009
                              • 2286

                              Opprinnelig skrevet av meg
                              Er det ikke ganske så uinteressant å diskutere en 4. plass, med tanken på det spillet som har vært etter at Tarik Elyounoissi dro?
                              Uinteressant ifht til spillet, ja, uinteressant ifht tabellen per idag, nei.
                              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13277

                                Sitter og ser på to av våre konkurrenter om 4. plassen nå, og det er heller ikke noen kremkake for å si det sånn...

                                At lag som oppskrytte godset og hardsatsende viking leverer spill som i dagens førsteomgang gjør ikke LSK bedre, men det gir et hint om at tippeligaen har tatt to skritt tilbake sammen med oss.

                                Kommentar

                                • brisbane-kanaris
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2006
                                  • 595

                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Sitter og ser på to av våre konkurrenter om 4. plassen nå, og det er heller ikke noen kremkake for å si det sånn...

                                  At lag som oppskrytte godset og hardsatsende viking leverer spill som i dagens førsteomgang gjør ikke LSK bedre, men det gir et hint om at tippeligaen har tatt to skritt tilbake sammen med oss.
                                  Enig i det ja. Vært en skremmende utvikling i tippeligaen de to siste sesongene. Blir et greit antiklimaks å se en tippeligakamp på søndagskvelden etter å ha sett ett par premier league kamper tidligere på dagen (hvertfall for oss som holder med andre lag enn liverpool i england)-

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                                    Enig i det ja. Vært en skremmende utvikling i tippeligaen de to siste sesongene. Blir et greit antiklimaks å se en tippeligakamp på søndagskvelden etter å ha sett ett par premier league kamper tidligere på dagen (hvertfall for oss som holder med andre lag enn liverpool i england)-
                                    Det sammenfaller med at den økonomiske hverdagen innhentete tippeligaen.....

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      Viking har jo faktisk forsterket foran sesongen, så det som leveres i dag er vel kistespikere for Hareide. Minner forferdelig om LSK på sitt verste, planløst og upresist. Skader alene kan ikke forklare slike forestillinger.

                                      Godset som er blåst opp i skyene viser vel med all tydelighet at kunstgressfordelen er stor. Klarer ikke å slå en pasning på gress, mens på hjemmebane er det motstanderne som sliter.

                                      Kommentar

                                      • brisbane-kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2006
                                        • 595

                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Det sammenfaller med at den økonomiske hverdagen innhentete tippeligaen.....
                                        ble ikke merkbart bedre med pengene til stede heller. At Kiko står oppført med 3.800.000 i inntekt i 2008 ligningen er jo rett og slett skremmende. Vi må vel gjennom 3-4 år med et bedritent nivå før det skal bli bedre igjen

                                        Kommentar

                                        • sholen
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2009
                                          • 381

                                          Tippeliagen kan ikke være på 16 lag. Nå 4 runder før slutt så er faktisk det meste avgjort, utenom 4 plassen. 12 eller 14 lag i 2012

                                          Kommentar

                                          Working...