Ifølge rykter skal det være interessenter til å kjøpe klubben. Prates om 50 Mill, og dermed blir det storsatsing med nye spillerkjøp.
LSK - veien videre
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Kommentar
-
Hvis det skulle ha vært noen slike diskusjoner, er det garantert utelukkende først og andrelaget. Dvs elitesatsingn. Ingen stadio, hall eller treningsanlegg. Og dessuten må nok et slik salg godkjennes av årsmøte.
Er nok tvilsomt om det er noe i ryktene. Ville overraske meg veldig i såfall.
(Hører ikke dette hjemme i ryktetråden, mod?)Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Er ingen tvil om at jobbinga mot et regnskap i balanse har torpedert den sportslige satsinga. Spørsmålet er om det er så lurt? Regner med at Mathisen og Berg har et divergerende syn her.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det var ille nok med Per Berg som eier, men det var akseptabelt i og med at han hele tiden planla å gi eierskapet tilbake til klubben (og er en klubblegende). Kommer det en Brynestad/Fredriksen/Røkke-type inn på eiersiden, forsvinner mye av moroa for min del.Kommentar
-
På tross av fantastiske spillerkjøp og salg, at vi har tatt steg oppover på tabellen, at talentene ser ut til å modnes og at økonomien er på rett kjøl får jeg allikevel en strekere og sterkere følelse av at klubben er kommet nærmere stupet.Kommentar
-
Kan behøves et kurs i logikk med andre ord. Hvilke(t) premiss er feil, tror du?Kommentar
-
"You never count your money when you're sittin' at the table,
There'll be time enough for countin' when the dealin's done."
La oss vurdere tabellen når sesongen er over.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Jeg savner at styret kommer på banen for å fortelle sannheten. Hvor dårlig stilt er egentlig LSK økonomisk? Spesielt nå i etterkant kan vi se at sommervinduet rett ut var en katastrofe for LSK. Vi solgte de beste, og kjøpte inn spillere som i følge treneren ikke holder mål. Hvorfor ble det slik? Er det fordi HB ikke klarer å vurdere spillere, og at vi kjøper feil? Er det fordi Bjarmann ikke har oversikt, og henter knapt nok middelmådigheter? Er det fordi vi er raka fant?
HB og TB er "bare" ansatte. Hvor har styret lagt liste?Kommentar
-
Kunne Kanarifansen skrevet et åpent brev til LSKs ledelse der man ønsker om en avklaring om ambisjonene og hva vi helt ærlig kan forvente fremover? Klubben er i ferd med å miste grepet på publikum og likegyldighet er veldig farlig for en bedrift som er avhengig av at folk blir underholdt og bryr seg.Kommentar
-
Kunne Kanarifansen skrevet et åpent brev til LSKs ledelse der man ønsker om en avklaring om ambisjonene og hva vi helt ærlig kan forvente fremover? Klubben er i ferd med å miste grepet på publikum og likegyldighet er veldig farlig for en bedrift som er avhengig av at folk blir underholdt og bryr seg.Vidar Evje
Kommentar
-
Jeg savner at styret kommer på banen for å fortelle sannheten. Hvor dårlig stilt er egentlig LSK økonomisk? Spesielt nå i etterkant kan vi se at sommervinduet rett ut var en katastrofe for LSK. Vi solgte de beste, og kjøpte inn spillere som i følge treneren ikke holder mål. Hvorfor ble det slik? Er det fordi HB ikke klarer å vurdere spillere, og at vi kjøper feil? Er det fordi Bjarmann ikke har oversikt, og henter knapt nok middelmådigheter? Er det fordi vi er raka fant?
HB og TB er "bare" ansatte. Hvor har styret lagt liste?Kommentar
-
Ja jeg vet det, men pga jobb fikk ikke jeg mulighet til å være til stedet. Og det har så vidt jeg har fått med meg ikke vært noe referat av noe slag om hva som ble sagt på det møtet. Og veldig mangle lurer jo tydeligvis på hva som skjer dersom man leser de forskjellige trådene herKommentar
-
LSK har kanskje ikke mye likvide midler, men det har heller ikke så mange av de andre konkurentene. Jeg synes det er ynkelig og ydmykende hver gang en LSK leder går ut i media og klager over hvor fattig klubben er. En klubb som eier sin egen stadion, egen fotballhall og flere flotte treningsbaner kan da virkelig ikke være så fattig. Alt kan da ikke være "kredittkortgjeld"? Hva har Stabæk, hva har Tromsø, Haugesund, Start, Brann, Fredrikstad, Sogndal som LSK ikke har? Svaret er et bedre fotaballag. Økonomisk er de vel i samme båten.
Ved forrige gjennogang var følgende lag på "Robæklista": Lillestrøm, Stabæk, Brann, Tromsø, Sogndal, Sarpsborg, Fredrikstad.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Brann og TIL kunne før helga melde at de var over fra rød til gul sone på NFFs liste. Siden LSK ikke har jublet i pressen, vil jeg anta at vi fortsatt befinner oss i rød sone og må forholde oss til en treårig økonomisk handlingsplan, noe som ikke gir stort slingringsmonn.
Ved forrige gjennogang var følgende lag på "Robæklista": Lillestrøm, Stabæk, Brann, Tromsø, Sogndal, Sarpsborg, Fredrikstad.Kommentar
-
Merkelig hvis det fortsatt står like ille til. Da må man ha vært langt ned i gjørma. Spillersalg for 30 mill har uavkortet gått med til å betale gjeld, mens færre og billigere spillere må ha redusert lønnskostnadene. Tromsø solgte 2 landslagspillere, fikk justert økonomien fra rødt til gult og henger allikevel med i toppen? Har LSK noe å lære her?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar