LSK - veien videre
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Det har meldt seg en nagende tvil om fremtidig trener/Haglund vil klare å ivareta talentsatsingen vår. Ser ut til at mange her inne ser på det som en selvfølge at Gulbrandsen, Bolly, Ringstad, Ohi og resten av gjengen vil forsette å få spilletid i 2012. Jeg har mine sterke tvil om det. Berg har signalisert at laget må levere resultater, styret har signalisert det samme (ikke uventet) og det er frigitt midler til spillerkjøp. Enhver trener som har dette utgangspunktet vil gå for erfaring og rutine på banen. Avskjeden til vår forrige trener var også en klar beskjed til nestemann om at "talentsatsingen" ikke teller i bedømmelsen av trenergjerningen. Jeg tror vi fort kan ende opp som søpla, hvor det rett og slett ikke er plass til spillere med et fortsatt uforløst potensiale i stallen. Så langt er det ingenting som tyder på at klubben vil ivareta det HB bygget opp.
Såpass ærlige må vi være.Kommentar
-
gilbertKommentar
-
Syns det var veldig pessimistisk å si før han engang er ansatt. Jeg tipper vi får tre eller fire spillere som kan gå rett inn i elleveren (høyreback, sentral midtbane, kanskje en venstreback, og en spiss). De unge vil få mer rotasjon og spiller hvis de er gode nok. De har sikkert lært masse i høst, men det er ikke bra at så mange av dem spiller på likt, iallfall ikke når ting går skeis.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Bjarmann skal vel ha litt å si han og?
Enig at man skal ikke forvente at vi spiller med 5stk 18åringer til enhver tid.. derimot så blir kvaliteten på treningene bedre, konkurransen hardere og gutta må utvikle seg enda mere for å få tid på banen. Forhåpentligvis så får vi inn en trener som klarer å rullere på spillerne han har til rådighet og med det utvikle et lag, ikke bare en start oppstilling over tid.*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Flott tiltak av LSK. 2011 er glemt, og så kjører vi på mot 2012.
Kan bli en nokså fin salgseffekt, dersom det dukker opp gode nyheter i helga.Kommentar
-
Før man dømmer Haglund og bruk av yngre spillere, så burde man kanskje ta en titt på alderen på de som har spilt for Elfsborg i år? For meg fremstår det som en miks av alle aldersgrupper. Feks 3 stk som er rundt 20 år som tilnærmet har spilt alle kampene.
Hva tilsier at man ikke vil se noe alla det i LSK?Kommentar
-
Spennende tider! Innslag på NRK i dag om sponsorer og deres forhold til klubbene innvolvert i Gunnarssonsaken. De truer med å trekke seg ut, og med tanke på bydelsklubben skal Nordea ha en klausul som gjør dette mulig med umiddelbar virkning hvis saker dukker opp som kan skade omdømmet til klubb og dermed også dem selv. Man kan jo bare spekulere i om skyldspørsmål til syvende og sist er underordna i en slik klausul.
Uansett, jeg regner med at LSKs markedsavdeling har sitt å drive med om dagen! Positivt på mange fronter for tida.Kommentar
-
Det har meldt seg en nagende tvil om fremtidig trener/Haglund vil klare å ivareta talentsatsingen vår. Ser ut til at mange her inne ser på det som en selvfølge at Gulbrandsen, Bolly, Ringstad, Ohi og resten av gjengen vil forsette å få spilletid i 2012. Jeg har mine sterke tvil om det.
Tøys. Berg ble gjentatte ganger berømmet for mange sider av trenergjerningen. Avskjeden til Berg er en klar beskjed til nestemann om at han gjerne må spre optimisme og forventning. Og at det er greit om han smiler innimellom.Kommentar
-
Spennende tider! Innslag på NRK i dag om sponsorer og deres forhold til klubbene innvolvert i Gunnarssonsaken. De truer med å trekke seg ut, og med tanke på bydelsklubben skal Nordea ha en klausul som gjør dette mulig med umiddelbar virkning hvis saker dukker opp som kan skade omdømmet til klubb og dermed også dem selv. Man kan jo bare spekulere i om skyldspørsmål til syvende og sist er underordna i en slik klausul.
Uansett, jeg regner med at LSKs markedsavdeling har sitt å drive med om dagen! Positivt på mange fronter for tida.Kommentar
-
Jeg som trodde at LSK var en fotballklubb. Nei, vent. I Lillestrøm Sportsklubb er fotballen kun desserten. Sånn var det."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Tror du skal legge til at hvert år under Berg hadde laget 8-9 kamper på rad uten seier. Vil nok tro at det veier ganske så tungt....Kommentar
-
Jeg håper den nye treneren evner å få det beste ut av hver enkelt spiller. Det gjorde ikke Berg, synes jeg."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Hadde du en nagende tvil om Henning Berg ville klare å ivareta talentsatsingen vår da han først prøvde å sende Bukken til 2010 og senere konsekvent nektet å bruke ham før alle andre var solgt eller skadet? Eller da Berg satte opp en LKE ute av form fremfor Ringstad på venstrebacken gang på gang? Jeg er villig til å vente med å avskilte nestemann til han er ansatt, kanskje til og med til å gi ham en sjanse til å lede laget et par ganger.
Med Berg hadde vi stallen full av talenter uansett om dette var et resultat av kriseløsning eller langsiktig planlegging, og om spillerne ble sendt på våronn på skreia eller måtte vansmekte i 2010s varetekt. Spilletid fikk de. Med ny trener og 20 mill til disp er det såvidt jeg kan se bare gode intensjoner og langsiktig planlegging som kan forhindre at våre unge spillere blir skviset ut av spillerkjøp. JEg tror neppe Gulbrandsen, Ohi og Ringstad går for 3. divisjonsspill og status som kriseløsning i overskuelig fremtid. JEg tror heller ikke svensken vil stille med Gabrielsen, Ohi og Ringstad på banen om han får 20 mill å handle for. Fyren må levere resultater senest før utgangen av 2012.
Jeg mener bestemt at Berg fikk marsjordre på grunn av manglende sportslige resultater, og ikke fordi han virket dystym i intervjuer? Om avskjeden til Berg gav noen beskjed var det vel helst at laget måtte begynne å prestere på banen?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Bladfyk K. Carlsen i rb.no-artikkelen "-Velkommen til klubben"– Vi har nå kommet til en skillevei i klubben. Nå ønsker vi å rette alt fokus på resultatene og på å komme oss oppover på tabellen, sier Bjarmann."Og trøndera var jo misunnelige på oss, fordi atte vi var jo kanskje litt breiale, litt penere i klærne, vi var litt mer møblert [...]"
-Ivar HoffKommentar
-
Her er det bare å slakte, tipper at vi isåfall ser flere av gutta ta seg selv skikkelig i nakken og vise hva det vil si å være fugl! .. de som ikke gjør det får vel bare takke seg selv i lengden...*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Fordi vi burde ha lært av egen dårlige erfaring og f.eks Branns gode: Man må ha en kjerne av etablerte spillere for at de unge skal kunne utvikle seg.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar