Hva tjener Santin i FCK? Tre mill? Er under kontrakt, er en favoritt blant fansen, og fast på Nordens klart beste lag. Vi er ikke i nærheten av å signere noe sånt. Haglund har satt fokus på forsvaret, regner med minst to signeringer til bare i forsvarsleddet. Midtgarden er stallfyll og potet, og Pedersen er ingen naturlig høyreback for en med Haglunds fotballfilosofi.
LSK - veien videre
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Fordi ingen av de to førstnevnte er i mine øyne veldig gode backer, mens Ringstad er på god vei til å kunne bli en veldig god back. Så la nå Ringstad få muligheten til å ta det siste steget opp på fast plass, mens klubben kan finne en etablert og god makker på motsatt side. Så kan både Midtgaarden og Pedersen brukes som reserver over hele fjøla...
Spennende å se hva som kommer, jeg er svært bekymra med tanke på noen av signeringene vi gjør og uttalelser. Håper vi ikke kløner det til når det skal satses igjen. Foreløpig er det svært lite som tyder på medaljekandidat, og jeg er bekymra for talentutviklinga. Ringstad må få venstrebacken.Kommentar
-
Håper vi får inn noen bra spillere som hever elveren kraftig, og at Haglund viser seg som riktig mann, slik at vi kan presse medaljelagene og gå for topp seks i 2012.Kommentar
-
Og hvor stor satsingen blir gjennstår og se. Det er kun 1 spiller foreløpig som kan betegnes som en forsterking av første 11èren.
Men det var ham som fikk fjernet Owe og ansatte Tom N.
Og hvor var han i Sommer når laget ble tappet for de beste spillerne.
Guds gave til Lsk ???
Både ja og nei !Kommentar
-
Fordi ingen av de to førstnevnte er i mine øyne veldig gode backer, mens Ringstad er på god vei til å kunne bli en veldig god back. Så la nå Ringstad få muligheten til å ta det siste steget opp på fast plass, mens klubben kan finne en etablert og god makker på motsatt side. Så kan både Midtgaarden og Pedersen brukes som reserver over hele fjøla...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
For øvrig er "Stallen i 2012", som jeg nylig starta, nå gjenoppretta etter at Debattforumet har vært nede i noen dager, noe som skapte sterk og akutt abstinens, selv uten verken kamper eller treninger (men i påvente av nye spillersigneringer).
gilbertKommentar
Kommentar