LSK - veien videre

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3448

    Er ikke nødvendigvis enig i at vi trenger en ny rutinert midtbanespiller. At de unge har vært ustabile i år stemmer, men neste år har de alle et ekstra år på baken, så samlet blir de mer rutinerte. Regner med at Søgård kriger til seg den defensive plassen som vanlig, og han har jo rutine nok.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • general
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1150

      Johan Arneng vil fylle rollen dersom han kommer. se nyhetstråd
      Seriegull 2016!!!

      Kommentar

      • tonkro
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2009
        • 347

        Opprinnelig skrevet av general
        Johan Arneng vil fylle rollen dersom han kommer. se nyhetstråd
        Håper,håper,håper! Er stygt redd for at Nosa er tapt,og Søgård er helt enkelt ikke god nok. Han jobber hardt og har et hjerte av gull,men noen klassespiller er han ikke. Mener ikke at Arneng er noen Gerrard heller,men tror han kan være akkurat hva vi trenger. Så krysser både fingre og tær...

        Kommentar

        • tonkro
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2009
          • 347

          Takk for info. alle sammen!

          Huff,det gnager kraftig i magen om dagen....
          Mulig vi kan få 10-12 millioner for Nosa,som sikkert hadde kommet godt med,men jeg skal være ærlig å innrømme at jeg, som mange andre, mye heller vil beholde Nosa. Håper veldig på overgang for Arneng,men en midtbane med Erling,Espen,Arneng og Bolly er allikevel ikke nok til å ta oss til nye (gamle?) høyder. Arneng og Nosa sammen på midten er plutselig en helt annen historie. Det hadde vært spennende det!


          Ser også at Ujah nevnes ovenfor... Til det har jeg bare en ting å si: STAY THE F**K AWAY FROM HIM!!!


          Håper noen av dere som jevnlig snakker med spillerne,forteller de gang på gang at det er bedre å utvikle seg her i Lillestrøm,hvor de nesten er garantert spilletid,istedenfor å dra til en klubb som FCK og risikere å slite benken. En god 2011-sesong,og hvem vet - kanskje det blir PL-spill på Ujah og Nosa i 2012,og mer penger til LSK

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6082

            Dette blir noen spennende måneder frem mot seriestart 2011. Synes vi ser konturene av et godt lag og det er betrygende at ledelsen ser ut til å tenke som oss. Under Nordlie fikk vi ofte meget overaskende signeringer som ingen helt skjønte, mens under B&B så kommer det spilertyper som har blitt etterspurt.

            Om vi klarer å holde på spillerne våre frem til seriestart så trenger vi 3 signeringer.

            1. En sentral midtbanespiller. Her hadde jeg blitt godt fornøyd om vi får Arneng eller Bangura.

            2. En ung reservekeeper.

            3. En ung stopper.

            Den viktigste signeringen er helt klart den første.

            Det er også viktig å få Bergmann til å signere en ny kontrakt. HAn må da forstå at han ikke er klar for større utfordringer enda?

            Jeg regner det som usansynlig at vi lar Ujah gå i dette vinduet, men om Nosa eller Bergmann går må vi hente inn en erstatter. Om Fredrikstad ikke rykker opp ser jeg på Borges som en grei erstatter for den av dem som måtte dra.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av HSft
              Dette blir noen spennende måneder frem mot seriestart 2011. Synes vi ser konturene av et godt lag og det er betrygende at ledelsen ser ut til å tenke som oss. Under Nordlie fikk vi ofte meget overaskende signeringer som ingen helt skjønte, mens under B&B så kommer det spilertyper som har blitt etterspurt.

              Om vi klarer å holde på spillerne våre frem til seriestart så trenger vi 3 signeringer.

              1. En sentral midtbanespiller. Her hadde jeg blitt godt fornøyd om vi får Arneng eller Bangura.

              2. En ung reservekeeper.

              3. En ung stopper.

              Den viktigste signeringen er helt klart den første.

              Det er også viktig å få Bergmann til å signere en ny kontrakt. HAn må da forstå at han ikke er klar for større utfordringer enda?

              Jeg regner det som usansynlig at vi lar Ujah gå i dette vinduet, men om Nosa eller Bergmann går må vi hente inn en erstatter. Om Fredrikstad ikke rykker opp ser jeg på Borges som en grei erstatter for den av dem som måtte dra.
              Tipper klubben er klare til å selge BBS, siden han selv sier at han er klar til å reise videre er det vel store sjanser for at han ikke skriver ny kontrakt og da er det vel like greit å få penger for han nå.. Veldig synd om det skjer, denne gutten hadde hatt gått av 2-3 år i tippeligaen.

              Kommentar

              • Jan Banan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 809

                Nyheter och reportage från Allsvenskan ner till lägre divisioner. Du hittar även tabeller, spelschema och tv-tider.


                Til info har en liten mail fra meg til redaksjonen nå gjort at vi ikke lenger omtales som "oslo-klubb".

                Oslo-klubben har liksom Norrköping lagt ett konkret bud.
                Tränaren, tidigare Manchester United-försvararen Henning Berg, har erbjudit Arneng en skräddarsydd roll på mittfältet.
                - Det är också en klubb som satsar, så det är helt klart ett alternativ, kommenterar Arneng.
                - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                Stuart Baxter har forstått det.

                Kommentar

                • kbs
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Jan 2010
                  • 18

                  Jeg ser med optimisme på at vi nå faktisk også prøver oss på mer etablerte spillere før neste sesong.
                  Dette må bety:
                  • Vi begynner å få orden på økonomien og at vi ønsker å satse.
                  • Vi prøver å finne spillere som kan bekle de rollene som er savnet i laget i dag.

                  Om vi ikke får napp (som med Torp) betyr det mest sannsynlig at andre klubber bruker opp mer av sitt lønnsbudsjett. Vi har mange unge, billigere, spillere nå. Med en miks av litt mer rutine (feks Arneng) kan de blomstre enda mer.

                  Kommentar

                  • kimmern
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 1174

                    Om Arneng blir vår, så har vi en veldig bra sentrallinje i laget med rutinerte karer som Kippe/Steinar derbak, Arneng på midten og Arild på topp. Rundt disse kan vi fylle på med talenter, og det er etter min mening sånn det bør gjøres.

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6082

                      Opprinnelig skrevet av kimmern
                      Om Arneng blir vår, så har vi en veldig bra sentrallinje i laget med rutinerte karer som Kippe/Steinar derbak, Arneng på midten og Arild på topp. Rundt disse kan vi fylle på med talenter, og det er etter min mening sånn det bør gjøres.
                      Det hadde ikek vært dumt, og det virker som om dette er ønsket til B&B også. Men jeg tror det er veldig usansynlig at vi klarer å lokke arneng til åråsen.

                      Kommentar

                      • Ginola
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2010
                        • 549

                        Opprinnelig skrevet av KFL41
                        Jeg skjønner godt at keeperne til godset ikke kom til oss. De er vel nærmest garantert TL eller adeccospill i godset, mens i LSK er det mest sannsynlig med 3.divisjon.

                        Når det gjelder Torp er plutselig hele tippeligaen etter ham. Man må vel fort opp i millionen i lønn for å få ham og det veit man ikke om han er verdt. Ligner på en liten hype spør du meg. Det hadde vært en grei spiller dersom man kunne nøyd seg med en drøy halvmill i lønn.
                        Godset har vel bare lov til å bruke en keeper om gangen de også.?

                        Er forresten helt enig når det gjelder Torp. Han er god, en late bloomer, slik som Bjørkøy. Men han jeg tror ikke at han vil nå helt opp. heldigvis snappet Brann han før vi rakk å svi av penger på han...

                        Kommentar

                        • Ginola
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2010
                          • 549

                          Opprinnelig skrevet av TomLundby
                          Beste kapteinstypen i laget i dag er Logi. Keeper som kaptein er ikke det beste da han er langt unna det meste av situasjoner, men det har jo funka tidligere bla i LSK. Men hvem som har bindet rundt armen spiller vel egentlig ikke store rollen i moderne fotball.

                          Enig i det meste her. Logi har en større autoritet enn Kippe. Kippe ser ned når noen konfronterer han, det gjør aldri Logi. Og at keepern er kaptein er ingen ulempe. Ser faktisk ingen abndre ledertyper i LSK per i dag. Dessverre er det en stor mangelvare. Drømmer ofte om at vi hadde beholdt Kasey. Da hadde vi beholdt mye kraft, pondus og tæl!

                          Kommentar

                          • erikh
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2008
                            • 443

                            Opprinnelig skrevet av Ginola
                            Kippe ser ned når noen konfronterer han

                            wtf? Greit at Kippe ikke er den som snakker mest og høyest, og jeg er enig at en kaptein nok i større grad burde være en emosjonell leder, men du fremstiller han som en konfliktsky veiking, og det er fullstendig tullete. Kippe er så absolutt ikke den som backer ned!

                            Kommentar

                            • Ginola
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2010
                              • 549

                              Opprinnelig skrevet av erikh
                              wtf? Greit at Kippe ikke er den som snakker mest og høyest, og jeg er enig at en kaptein nok i større grad burde være en emosjonell leder, men du fremstiller han som en konfliktsky veiking, og det er fullstendig tullete. Kippe er så absolutt ikke den som backer ned!
                              Viss det det var slik du tolket det har jeg formulert meg dårlig. Kippe er en Gigant. Utvilsomt. Etter min mening vår viktigste spiller de siste årene. Og han er definitivt ikke en som er konfliktsky, veik eller backer ned på banen, men etter det jeg har blitt fortalt er det annerledes utenfor banen når det gjelder interne konflikter i spillergruppa og spesielt i forhold til Berg.

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                Ser at Molde snuser på Nosa og Ujah,da kan jeg bare opplyse om at disser koster 40 mill tilsammen Molde ... Kom med penga deres eller så HOLD KJEFT.Kjenner jeg begynner og mislike Molde noe voldsomt og er bombesikker på at dem skal slite med og få stjernespillere til å komme uansett hvor mye penger dem har... Et lite tips Molde penger er ikke alt.Og Begge disse spillerne har større planer en og spille på et møkkalag hvor penger er det viktigste.

                                Kommentar

                                • Bibaboy
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 712

                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Ser at Molde snuser på Nosa og Ujah,da kan jeg bare opplyse om at disser koster 40 mill tilsammen Molde ... Kom med penga deres eller så HOLD KJEFT.Kjenner jeg begynner og mislike Molde noe voldsomt og er bombesikker på at dem skal slite med og få stjernespillere til å komme uansett hvor mye penger dem har... Et lite tips Molde penger er ikke alt.Og Begge disse spillerne har større planer en og spille på et møkkalag hvor penger er det viktigste.
                                  Jeg er desverre redd for at LSK selger hver av disse spillerne for godt under 10 Mill. Jeg ser at vi er iferd med å få skuta på rett kjøl økonomisk sett men vi går fortsatt med underskudd. Håper og tror B & B ikke lar seg friste til å selge våre beste spillere. Da er vi jo der vi var for 2-3 år siden. Klarer vi å beholde dagens stall og få inn Johan Arneng vil LSK bli et vesentlig bedre lag enn i fjor... Det er vikrigere enn å selge spillere på billigsalg.
                                  Fugla Forever

                                  Kommentar

                                  • sten
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2005
                                    • 873

                                    selger vi Nosa og Ujah så ser jeg på det som en god søknad om Adeccoligaen.

                                    Kommentar

                                    • glasgow
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2007
                                      • 1252

                                      Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                                      Da er vi jo der vi var for 2-3 år siden.

                                      Føler vi har stått på stedet hvil de siste 2-3 årene jeg.

                                      Kommentar

                                      • Skinke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2007
                                        • 3914

                                        Opprinnelig skrevet av glasgow
                                        Føler vi har stått på stedet hvil de siste 2-3 årene jeg.
                                        Er du seriøs?
                                        Daukjøtt Felt C

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6082

                                          Opprinnelig skrevet av glasgow
                                          Føler vi har stått på stedet hvil de siste 2-3 årene jeg.
                                          Vi har kanskje ikke forlatt sasjonen enda, men vi har fått toget på skinnene.

                                          Kommentar

                                          Working...