LSK - veien videre
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Klubben har IKKE penger.. Skal nye spillere inn må investorer hjelpe til. Når ny hovedsponsor er på plass kan det hende det er noe mer penger, men frem til da er klubben helt avhengig av investorer for å signe nye spillere. Og man bruker ikke investorer til å hente inn midtstopper nummer 5!
Regner med at dette fortsatt gjelder om vi skulle få tak i en annen midtbanespiller av samme"klasse"Kommentar
-
Hvis dette stemmer bør jo innvestorene sikle på en spiller som Tarik ,han får dem garantert pengene igjen for . Så hvis dem var villige til og sette av penger på en gammel spiller som Arneng,så bør dem løpe til kontoret til LSK og si, ja Tarik skal vi ha for FAEN HER ER PENGA.Kommentar
-
Hadde jeg hatt millioner og skulle investere i en spiller i LSK så hadde jeg heller investert 4 mill. på Tarik enn 1 mill. på Arneng. Hadde hatt større forhåpninger om å få igjen noen penger da. Jeg lurer veldig fælt på hvordan det ligger an med Tarik. Om LSK i det hele tatt jobber med å få han eller om dem allerede har gitt opp. Mange mener Molde er en atraktiv klubb, men er jo flere spillere som har sagt nei (Tom Høgli,Anders Konradsen, Vegar Eggen Hedenstad,Even Hovland er noen) Vi må da ha noen penger ettersom lønnsslukerer kiko er borte og dahn og sadeh ikke blir med videre selv om de to kanskje ikke akkurat hadde de største lønningeneKommentar
-
Vi har vel praktisk talt "gitt bort" spillere til tyske lag på niva 2 eller 3.
Jeg undres om det ikke finnes noen sentrale midtbanespillere der som holder høyere niva enn f.eks Espen. Lønnsnivået kan vel heller ikke være all verden?Kommentar
-
Tenk deg at LSK f.eks. går med ti millioner i underskudd. Når Kiko, Dahm og Sadeh forsvinner, sparer man kanskje 3-4 mill. i lønnsutgifter. Hvor mange penger har man da igjen til å kjøpe og lønne spillere?Kommentar
-
+da på men nye kontrakter på Arild,Espen,Karim og lønnsreduksjon på Marius Johnsen så har du spart ca 3 mill til.Kommentar
-
Brann hadde kunnet kjøpe 10-12 toppspillere med slike summer til disposisjon. Med 20-30 mill i minus og halvce staben oppsagt kan de jo knapt forsterke laget i år. Bare tre-fire nye spillere der de trengs mest. For ikke å snakke om Tromsø, hvor kommunens årlige innskudd på 30-40 mill av innbyggerens skattepenger (og kanskje litt fra eldreomsorgen) neppe hever underskuddet til mer enn rundt -10 millioner. Tror neppe TIL får råd til mer enn 4-5 nye spillere og 3-4 innleide i år.Kommentar
-
Jeg ser på det som et sunnhetstegn at disse spillerne ikke får kontrakter. Alle vet at det står elendig til med økonomien i LSK, og at den sittende hovedtreneren ikke får lov til å signere enda en middelmådig eks-Lyn'er er helt på sin plass. Kanskje dette betyr at noen endelig har fattet "tæring etter næring".
Hvis 2011 utarter seg som '09 og '10 så er sjansene store for at det kommer et trenerskifte til sommeren. Da bør det være et minimum av midler tilgjengelig.
Forhåpentligvis ryker ikke nye prosenter av Åråsen til våren.Kommentar
-
Når det er sagt, så håper jeg at Berg får skikk på laget slik at hans stilling ikke blir et tema.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
På samme måte som folk lover å elske hverandre i gode og onde dager når de gifter seg? Tror ikke Berg sitter noe tryggere om Mathisen lovte at han skulle sitte trygt ut kontrakten. Bare se på skilsmissestatistikken.ByråkratkanarisKommentar
-
Kommentar
-
Ser man hvilke trenere som har suksess i en klubb over tid, så er det de som er sjefen. I England har de Wenger og Ferguson, og det er ingen av spillerne deres som tør å motarbeide dem. Her hjemme har vi Eggen som det lysende eksempelet. I de klubbene hvor treneren kan kvitte seg med spillere uten at det får konsekvenser er det gjerne ro i garderobene, mens der hvor spillere anses som viktigere enn treneren blir det fort bråk og uro.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Det er ikke noe galt med trenern, mangel på kvalitetsspillere er grunnen til at LSK ikke hevder seg i toppen. Kommer det ikke inn en kvalitetsspiller i midtbaneleddet blir det nok en tung sesong!Kommentar
-
Most managers can change formations either before, during or after a game. Morinho, Ferguson, Wenger... they can all change from their usual 4-4-2 to a 4-5-1, diamond formation, whatever. Rekdal is fantastic at it here in Norway and achieves more than he should with Ålesund.
Berg... 4-4-2 or 4-4-2. And before that.... Uday 4-3-3 or 4-3-3.(dont get picky with the interim appointment of EJ)Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
Kommentar