LSK - veien videre

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • erikh
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2008
    • 443

    Opprinnelig skrevet av Mynten
    Det er en gåte for meg hvordan Sundgot kan si det han sier med det mannskapet LSK har per i dag. Sett i lys av hva Berg også sier om at det er bedre å bli nr. 10 enn å gå konk.

    Skjønner ikke helt den økende optimismen. Ikke har vi penger, ikke har vi midtbanespillere, ikke har vi hatt gode resultater i treningskamper. Lukter ikke medalje av dette.
    Jeg foreslår en kjapp titt på noen fakta:
    1) Vi spilte sykt mye uavgjort i fjor og hadde så absolutt ikke flyt og marginer (dommeravgjørelser ikke minst) - vi var nære veldig mange poeng i fjor
    2) De fleste av våre konkurrenter er svekket fra i fjor
    3) Vi har mistet en spiller siden i fjor - Kiko. Mao var midtbanekrisen like stor i fjor som i år. Ruben, Dosso eller Kristoffer er like gode som Kiko og ser pt ut som worst case scenario.
    4) Midtbanen er faktisk bedre: i fjor hadde vi EN kantspiller, i en halv sesong (!) og det var Tarik. I år tror jeg Bolly vil ha et bra år og gi oss en god venstrekant, og jeg tror også Erling vil heve seg, evt. vil Fredrik G eller Ohi kunne gjøre en bedre jobb enn den som ble gjort i fjor.
    5) Ujah, Nosa, BBS er et trekløver som vil bli bedre etter enda et år i TL

    Ser ingen grunn til at LSK skal være dårligere i år enn i fjor, jeg tror vi relativt sett kommer styrket ut av at våre unge spillere er et år eldre (og forhåpentligvis et år bedre) og at vi blir mer samspilt med den "nye" stallen. Mange andre lag har mistet mange spillere.

    Jeg velger å være forsiktig optimist.

    Kommentar

    • Mynten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 484

      1) Flyt, marginer og dommeravgjørelser kan vi diskutere til evig tid. Vi var like nære ved å ikke få poeng ved uavgjort.
      2) Muligens det er riktig at mange er svekket. De nyopprykkede lagene virker derimot sterkere enn de dårligste i fjor. Tror dette gjør at det blir ennå jevnere i bunnen.
      3) Ruben satses tydelig ikke på som midtbanespiller. Dosso vil ikke Berg ha. Tokstad satses kun på som høyreback. Sentralt er det verre enn i fjor. Vi sitter igjen med en Søgård som er begrenset og en Nosa som sliter med å heve seg og ta seg sjøl i nakken.
      4) På kantplassene er vi bedre med større bredde, selv om kvaliteten nødvendigvis ikke er blitt fryktelig mye bedre. Bedre er vi, tror bare ikke så veldig mye.
      5) Dette kan alle lag skryte på seg. Det er ikke kun våre unggutter som forhåpentligvis tar steg fremover, det gjør faktisk spillere i andre klubber også.

      Forsiktig pessimist og realist.

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3500

        Opprinnelig skrevet av Mynten
        1) Flyt, marginer og dommeravgjørelser kan vi diskutere til evig tid. Vi var like nære ved å ikke få poeng ved uavgjort.
        1. Det er jo riktig at vi like gjerne kunne tapt flere av de uavgjorte kampene. Hadde vi tapt 7 og vunnet 6 av de uavgjorte kampene ville vi fremdeles fått 5 poeng mer enn hva vi fikk for 13 uavgjortkamper, slik at utfordringen til LSK er kanskje at man oftere må prøve å gamble 1 poeng i håp om at man kan vinne 3 poeng.

        Dette blir nok en sesong for små marginer og masse tilfeldigheter vil være avgjørende for hvem som blir nr.3 og hvem som blir nr.10. Derfor er jeg negativ til de 4 første seriekampene denne sesongen, da jeg tidligere har sett hvordan en god start kan gi økt selvtillit, og dermed flere poeng. De første kampene er blant de tøffeste vi kunne fått.

        Kommentar

        • bird
          Medlem
          Møteplager
          • Nov 2009
          • 91

          Opprinnelig skrevet av erikh
          .
          4) Midtbanen er faktisk bedre: i fjor hadde vi EN kantspiller, i en halv sesong (!) og det var Tarik. I år tror jeg Bolly vil ha et bra år og gi oss en god venstrekant, og jeg tror også Erling vil heve seg, evt. vil Fredrik G eller Ohi kunne gjøre en bedre jobb enn den som ble gjort i fjor.
          Her glemmer du også Solberg. Jeg tror faktisk han spiller fra start på høyrekanten når sesongen sparkes i gang.

          Kommentar

          • Robiwan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2006
            • 603

            Opprinnelig skrevet av Mynten
            1) Flyt, marginer og dommeravgjørelser kan vi diskutere til evig tid. Vi var like nære ved å ikke få poeng ved uavgjort.
            2) Muligens det er riktig at mange er svekket. De nyopprykkede lagene virker derimot sterkere enn de dårligste i fjor. Tror dette gjør at det blir ennå jevnere i bunnen.
            3) Ruben satses tydelig ikke på som midtbanespiller. Dosso vil ikke Berg ha. Tokstad satses kun på som høyreback. Sentralt er det verre enn i fjor. Vi sitter igjen med en Søgård som er begrenset og en Nosa som sliter med å heve seg og ta seg sjøl i nakken.
            4) På kantplassene er vi bedre med større bredde, selv om kvaliteten nødvendigvis ikke er blitt fryktelig mye bedre. Bedre er vi, tror bare ikke så veldig mye.
            5) Dette kan alle lag skryte på seg. Det er ikke kun våre unggutter som forhåpentligvis tar steg fremover, det gjør faktisk spillere i andre klubber også.

            Forsiktig pessimist og realist.
            Jeg tror her nøkkelen ligger, serien var veldig jevn på midten i forrige sesong. Hadde vi klart å heve oss litt, hadde vi gjort større byks tabellmessig. Legger man til at RBK og VIF(de "alle" mener skal slåss om gullet) ikke har imponert så langt, så blir det fort jevnt i toppen også.

            Når man ser på spillerene, så tror jeg Bolly vil gjøre en betydelig bedre jobb en det f.eks Kiko gjorde i forrige sesong. Ringstad er tilbake fra skade. Tror også på et år ekstra erfaring teller mer for yngre spillere, så å si at alle andre lag har også fått et ekstra år med erfaring blir feil hvis man ikke tar med alderen og hvor lenge de har vært i laget.

            jeg har heller ikke gitt opp håpet om å signere en ny sentral spiller, klarer denne personen å gjøre våres offansive spillere bedre ser jeg flere spillere som kan få sitt "gjennombrudd" i år. Tenker da på f.eks: Bolly, BBS, Erling, Solberg, Guldbrandsen og ikke minst Nosa (Ujah anser jeg som å allerede hatt sitt gjennombrudd).

            I tillegg har vi et wildcard i intensiteten, innsats og faen-i-vold-skap. Klarer trener teamet og få gang dette tror jeg det skal bli gøy og gå på Åråsen. Om de klarerer det gjenstår å se.

            Alt i alt er det mange vippe-faktorer som kan gi utslag i en veldig jevn serie. Disse vippe faktorene er nærmere å vippe i våres vei enn motsatt og legger man på litt vinnermentalitet, ambisjoner og stålballer ser jeg fort at en slik uttallelse kan glippe ut.

            Det betyr ikke at jeg ser at veien nedover har vært skremmende nære i flere sesonger. Men som fotball supporter føler jeg at grunnen til at jeg står å skriker så halsen blir sår helg etter helg er at jeg har et håp, et håp om at fugla skal reise til tops og byen farges i gult og svart når vi tar seriegullet. Og så lenge noen prøver å selge meg dette håpet, så kjøper jeg.
            Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

            Kommentar

            • erikh
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2008
              • 443

              Opprinnelig skrevet av Mynten
              1) Flyt, marginer og dommeravgjørelser kan vi diskutere til evig tid. Vi var like nære ved å ikke få poeng ved uavgjort.
              2) Muligens det er riktig at mange er svekket. De nyopprykkede lagene virker derimot sterkere enn de dårligste i fjor. Tror dette gjør at det blir ennå jevnere i bunnen.
              3) Ruben satses tydelig ikke på som midtbanespiller. Dosso vil ikke Berg ha. Tokstad satses kun på som høyreback. Sentralt er det verre enn i fjor. Vi sitter igjen med en Søgård som er begrenset og en Nosa som sliter med å heve seg og ta seg sjøl i nakken.
              4) På kantplassene er vi bedre med større bredde, selv om kvaliteten nødvendigvis ikke er blitt fryktelig mye bedre. Bedre er vi, tror bare ikke så veldig mye.
              5) Dette kan alle lag skryte på seg. Det er ikke kun våre unggutter som forhåpentligvis tar steg fremover, det gjør faktisk spillere i andre klubber også.

              Forsiktig pessimist og realist.
              First off - det blir jo herlig Tysk orden på denne diskusjonen med sånn nummerformat - STOR tommel opp!

              1) Nei, det var litt det som var poenget. i de fleste av våre uavgjort kamper i fjor så var LSK nærmest seieren. Det er lov å lese litt bak resultater, og i så måte var LSK nærmest seieren i et flertall av våre U'er (det er i alle fulle fall min mening)
              2) Det kan godt være tilfelle - men det er alltid vanskelig å vurdere nye lag. Jmfr Haugesund og BodøGlimt som kom opp og gjorde kjempesesonger, mens oppskrytte hønefoss gikk rett ned
              3) Uansett hva Berg måtte satse på/tro på, så er ikke de spillerne som vil spille sentralt noe dårligere enn Kiko - uansett hvem de måtte være
              4) Jeg tror Bolly 2010 og Bolly 2011 er to vidt forskjellige spillere og Erling vil ikke få spille med klippekort en sesong til, nå som det finnes reelle utfordrere - det vil heve kantspillet markant.
              5) Så absolutt - poenget her er at våre tre største talenter er blant de desidert største talentene i hele ligaen, altså vil de forhåpentligvis ta større og raskere steg enn sine motparter.

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                [IRONI] Intervjuet viser vel bare at Berg og Sundgot ikke har filla peiling på fotball, noe som i stor grad er i tråd med hva som har blitt hevdet av flere forumvankere over tid. Det er en katastrofe at ikke LSK forlengst har tatt livets realiteter innover seg og latt KFL-forumet stå for kjøp/salg, treninger, laguttak og taktikk. [/IRONI]
                Knurr...

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
                  Alle sammen faktisk Selvom jeg synes det er veldig feil, så tror jeg vi faktisk vi kan tjene på å bli dømt av klansmannen. Tipper at han vet at det kommer til å bli et helvettes styr viss han gjør noen store feil i vår dissfavør.Så det kan fort hende at han kommer til å dømme fordel oss, rett og slett fordi han er redd for oppstyr... Synes forøvrig fortsatt det er veldig feil..
                  Skulle ønske jeg hadde din evne til å se det positive i ting.

                  Uansett om man er pessimist eller optimist inneholder de fleste argumentene en felles forståelse av at våre unge spillere må levere bedre. Optimistene tror dette er en selvfølge, pessimistene kan ikke se noe klar forbedring hos noen av spillerne. Tvert om var bl.a. Nosa og BBS bedre i fjor vinter.

                  Midtbanen: Optimistene tror at midtbanen er blitt bedre, fordi vi har fått inn bedre dekning på kant. I tillegg har vi mistet Kiko, noe som enkelte faktisk ser positivt på. Pessimistene tror neppe at en eventuell erstatter vil levere bedre enn det kiko gjorde, og at det på tross av månedslange løfter om ny sponsor neppe vil være penger i klubben til å hente en slik erstatter uansett.

                  Optimistene tror ikke at LSK blir borttdømt i fullt så mange kamper i år, og at vi hadde marginene mot oss i mange kamper i fjor. Pessimistene mener at dømminga bare har gått en vei etter at TV2 overtok fotballen, og at vi egentlig hadde griseflaks i fjor som ikke opplevde skader eller suspensjoner på nøkkelspillere som Kippe.

                  I tillegg brukes ord som "flyt"; Dette er noe som kommer etter at man har vunnet en 10-12 kamper, og ikke noe som fører til at man vinner kamper. Man kan ikke tape kamp etter kamp, få flyt og så begynne å vinne ;-)

                  Kommentar

                  • RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

                    Moderatormelding:
                    Jeg har flyttet noen innlegg med dommerdiskusjon hit:

                    hvor vi tar den debatten.

                    Kommentar

                    • Percy Nilegård
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 5146

                      Jævla pingler og pessimister! Hvor faen ble det av "i år så tar vi alt"?!?

                      Mvh
                      Selveste Grusom. På besøk.
                      "Alltid blodsprengt"!
                      Fong/Macho

                      Even Nordlien

                      Kommentar

                      • perrern80
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 603

                        Opprinnelig skrevet av reka
                        Optimistene tror ikke at LSK blir borttdømt i fullt så mange kamper i år, og at vi hadde marginene mot oss i mange kamper i fjor. Pessimistene mener at dømminga bare har gått en vei etter at TV2 overtok fotballen, og at vi egentlig hadde griseflaks i fjor som ikke opplevde skader eller suspensjoner på nøkkelspillere som Kippe.
                        Og realisten sier at vi blir hengende rundt midten av tabellen frem til PB setter spaden i jorda på Åkrene og finner olje, får ett solstikk og finner ut at han skal bruke alle penga på sportsklubben.
                        Last edited by RSP; 19.02.2011, 20:05. Begrunnelse: Fjernet unødv. sitering.

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          Da har jeg lyst til å ta en ny vurdering etter spillere har kommet og gått, og jeg har sett alle treningskampene bortsett fra mot de Øst-Europeiske lagene.

                          Logi står. Han er dessverre ikke patent i feltet enda, og kommer sannsynligvis aldri til å bli det. Han er derimot rå på strek, og etter FFK-kampen virket ikke utfordreren som en reell utfordrer pr. i dag.

                          Høyrebacken er Essets. Har litt å gå på defensivt når det gjelder posisjonering, men har et stort offensivt register og er fus i alt av dødballer. Eriksen kan bekle høyrebacken hvis skade. Samme kan Ruben og kanskje Tokstad hvis han blir.

                          Midtstoppere blir Kippe og Steinhard. Håper PSA utfordrer gamlinga i år og gir de et ekstra løft. Kunne tenkt meg en unggutt til på denne posisjonen.

                          Venstrebacken står mellom Ringstad og Eriksen. Ringstad har et potensiale som er langt over Eriksens, og han er venstrebeint og har en fantastisk fot. Har en del å gå på defensivt, men velger han som førstevalg.

                          Høyrekanten står mellom Nico, Fredrik og Knudtzon. Knudtzon herjet med 2010 og er veldig god defensivt, mens Nico viser gode takter. Knudtzon blir førstevalget med Nico og Fredrik som utfordrere.

                          Sentral og litt defensiv midtbane. Her står det i dag mellom Søgård og Ruben. Ruben virker veldig solid mot svak motstand i LSK-hallen og uten forsterkninger kan han utmerket godt bekle denne rollen. Søgård blir nok førstevalg, med Ruben som førstevalg på benken. Dosso virker ferdig i klubben.

                          Sentral og mer offensiv midtbane er Nosa klart førstevalg. Ohi er den eneste reelle utfordrer i denne posisjonen. Han kan egentlig brukes overalt offensivt.

                          Venstrekanten er Bolly sin. Ohi blir nærmeste utfordrer. Ringstad kan også brukes her hvis Eriksen spiller back.

                          Feilvendt spiss er BBS sin etter treningskampene å dømme. Her har vi Legenden i bakhånd som kan endre kampbildet totalt hvis vi ikke får til offensiv samhandling. Inn med legenden og langpassninger med Ujah forran seg skaffet mange poeng i fjor.

                          Rettvendt spiss er selvfølgelig Ujah. Etter sommeren trur jeg det er Fredrik (da forsvinner nok Ujah). Fredrik og eventuelt Edwin hvis ikke han blir lånt ut er utfordrere hvis skade.


                          Så da blir laget slik med mindre det kommer forsterkninger:

                          Logi

                          Esset-Pedersen-Kippe-Ringstad

                          Knudtzon-Søgård-Nosa-Bolly

                          BBS-Ujah

                          Håp for sesongen:

                          BBS og Ujah viser det de viste mot bydelslaget og blir samspilte. De kommer til å herje med TL-stoppere hvis de får til dette.

                          Knudtzon får sitt store gjennombrudd og spiller stabilt bra også offensivt.

                          Ruben tar plassen til Søgård og fortsetter fremgangen. Han var svært god mot 2010, og gjorde meg mer trygg på sentral midtbane.

                          Bolly og Ringstad tar enda et steg og gir oss en venstresiden som motstanderne frykter og gir rom for Esset og Knudtzon/Nico på høyresiden.

                          Nosa får en stabil bra sesong.
                          Last edited by Kjell.T.Ring; 01.03.2011, 12:44. Begrunnelse: leif
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • sten
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2005
                            • 873

                            Skjønner godt att LSK vil rydde opp i økonomien, men syns det er veldig leit å tenke på att LSK alltid har blitt sett på som ett topplag. når jeg nå snakker med folk som er nøytrale til norsk fotball så nevner dem ikke lenger LSK som en toppklubb, men en klubb som ligger under midten av tabellen

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              Opprinnelig skrevet av sten
                              Skjønner godt att LSK vil rydde opp i økonomien, men syns det er veldig leit å tenke på att LSK alltid har blitt sett på som ett topplag. når jeg nå snakker med folk som er nøytrale til norsk fotball så nevner dem ikke lenger LSK som en toppklubb, men en klubb som ligger under midten av tabellen
                              Det svinger i fotball, selv i Norge.
                              I 1977 tok LSK "The Double." Rosenborg rykket ned. Få år tidligere var Rosenborg et av topplagene, samtidig som LSK vaket rundt på 3. nivå.

                              De som rydder opp i økonomien først, vil være de store gutta på haugen den dagen alvoret treffer de som har levert de beste strutseimitasjonene.
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • gullfuglen
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Oct 2010
                                • 64

                                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                Midtstoppere blir Kippe og Steinhard. Håper PSA utfordrer gamlinga i år og gir de et ekstra løft. Kunne tenkt meg en unggutt til på denne posisjonen.
                                LSK har allerede en meget lovende ung stopper på juniorlaget i Marius Amundsen. Hvorfor ikke ta opp ham i a-stallen og satse på ham? Amundsen har også vokst opp i LSK.

                                Kommentar

                                • Hexaphim
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 2782

                                  Nettavisen har samlet odds på hvem som blir seriemester fra diverse bookmakere:

                                  Unibet:
                                  Rosenborg 2,75
                                  Vålerenga 3,75
                                  Molde 5,00
                                  Viking 12,50
                                  Stabæk 25,00
                                  Tromsø 25,00
                                  Brann 30,00
                                  Lillestrøm 30,00
                                  Odd Grenland 35,00
                                  Start 45,00
                                  Aalesund 75,00
                                  Fredrikstad 75,00
                                  Strømsgodset 75,00
                                  FK Haugesund 100,0
                                  Sogndal 250,0
                                  Sarpsborg 400,0

                                  Betsson:
                                  Rosenborg BK 2.50
                                  Vålerenga 4.00
                                  Molde 5.00
                                  Viking 15.00
                                  Tromsø 25.00
                                  Stabæk 25.00
                                  Brann 35.00
                                  Lillestrøm 50.00
                                  Odd Grenland 50.00
                                  Start 50.00
                                  Aalesund 60.00
                                  Strømsgodset 75.00
                                  Haugesund 150.00
                                  Fredrikstad 150.00
                                  Sogndal 350.00
                                  Sarpsborg 1000.00

                                  Centerbet:
                                  RBK 2.20
                                  VIF 3.45
                                  Molde 7.00
                                  Viking 13.00
                                  Tromsø 17.00
                                  LSK 21.00
                                  Stabæk 23.00
                                  Haugesund 26.00
                                  Odd Grenland 26.00
                                  Brann 34.00
                                  Aalesund FK 41.00
                                  Fredrikstad 51.00
                                  Start 51.00
                                  Strømsgodset 51.00
                                  Sogndal 101.00
                                  Sarpsborg 08 151.00

                                  Bet 365:
                                  Rosenborg 2.25
                                  Vålerenga 4.00
                                  Molde 4.50
                                  Viking 13.00
                                  Tromsø 26.00
                                  Stabæk 26.00
                                  Lillestrøm 29.00
                                  SK Brann 29.00
                                  Odd Grenland 34.00
                                  IK Start 51.00
                                  Aalesunds FK 61.00
                                  Strømsgodset 76.00
                                  Haugesund 101.00
                                  Fredrikstad 151.00
                                  Sogndal 251.00
                                  Sarpsborg 08 401.00

                                  Ladbrokes:
                                  Rosenborg 2.50
                                  Vålerenga 3.75
                                  Molde 5.00
                                  Viking 15.00
                                  Tromsø 21.00
                                  Stabæk 26.00
                                  Lillestrøm 29.00
                                  Brann 29.00
                                  Odd Grenland 34.00
                                  Start 41.00
                                  Aalesund 41.00
                                  Strømsgodset 51.00
                                  Haugesund 67.00
                                  Fredrikstad 81.00
                                  Sogndal 151.00
                                  Sarpsborg 08 151.00

                                  Kommentar

                                  • sten
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2005
                                    • 873

                                    Har ikke sett kampen eller høydepunkter fra møtet med søpla i dag,men har hørt att vi spillte bra. syns det ofte er slik att LSK spiller bra mot gode lag og i kamper det virkelig gjelder som f.eks RBK og Brann når vi kjempet for å unngå nedrykk. er det ikke mulig å få spillerne til å ofre seg slik i alle kamper om vi ligger på 4.eller 12.plass og om motstanderen er trøndere,søpla,sogndal eller særpinger.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Opprinnelig skrevet av sten
                                      Har ikke sett kampen eller høydepunkter fra møtet med søpla i dag,men har hørt att vi spillte bra. syns det ofte er slik att LSK spiller bra mot gode lag og i kamper det virkelig gjelder som f.eks RBK og Brann når vi kjempet for å unngå nedrykk. er det ikke mulig å få spillerne til å ofre seg slik i alle kamper om vi ligger på 4.eller 12.plass og om motstanderen er trøndere,søpla,sogndal eller særpinger.
                                      Det er vel en forholdsvis enkel forklaring på det, vi hverken liker eller evner i særlig grad å styre kamper, derfor spiller vi også så ofte best mot de beste. Men det virker jo som det jobbes med å forandre på det, vi skal nok bli mer enn et kontringslag.

                                      Kommentar

                                      • MoBee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2004
                                        • 958

                                        Hva skjedde igår egentlig? En historisk dag for LSK..

                                        -Klikkdannelser
                                        -misnøye med lederstilen til Henning
                                        -Mangel på selvtillit
                                        -Lang tid uten skikkelig gode prestasjoner kollektivt.
                                        -Fravær av guts og baller i laget.
                                        -Mangel på evne til å kjøre over svak motstander som er i ubalanse.
                                        -Negativ eller ikke-eksisterende omtale i medier.

                                        Og jeg kan fortsette i det uendelige... Jeg har virkelig følt at klubben har vært i oppløsning og syns Grusom B satt gode ord på dette i analysen.

                                        Og så kom søndag 20. mars 2011. ALT snudd på hodet!

                                        -Laget virker utrolig godt samlet.
                                        -Gutta slutter ikke før det står 7-0! Egentlig sluttet de ikke før fløyta lød!
                                        -Det virker som om alle er venn med HB.
                                        -Selv Erling renner over av spilleglede og selvtillit!

                                        og så toppen av kransekaka:

                                        -Tv2 sender en reportasje om LSK som er gjennomsyra av gode vibber!

                                        Undrenes tid er ikke forbi, og hvis dette på noen som helst representerer hva vår deilige sportsklubb står for, så kan vi glede oss til noen fine opplevelser i 2011.

                                        Jeg tror fremdeles at det vil svinge voldsomt, men jeg vet også nå at dette laget KAN!

                                        Takk til alle som var i gymsalen igår. Stor opplevelse. Historisk faktisk

                                        Kommentar

                                        • Rovfugl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 3672

                                          Joda, knall i går, alt fungerte osv.
                                          Men dette er neppe gjennomgangsmelodien for sesongen 2011. Vi vant med 7 føkkings mål og man må jo være fornøyd. men jeg personlig er enda redd for at vi blir innhenta av en annen hverdag.

                                          Skal dette samspillet, målteften, innsatsen, gløden og dette deilige og til tider flotte spillet fortsette? er her jeg blir litt skeptisk. Jeg sier ikke at det ikke kan være mulig, men jeg er skeptisk........ men dog håpefull :-)
                                          DØ FOR FUGLA!!!
                                          http://www.fluefiskebloggen.no
                                          LSK er min religion
                                          Ujah er min gud

                                          Kommentar

                                          Working...