LSK - veien videre

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Har vi imponert i det siste - der er vi alle enige. Nå har vi hentet Obi, men vi skal kvitte oss med Nosa og Rånern... Hvem skal dra lasset når unggutta får en nedadgående kurve(de vil garantert svinge)? Begynner å kaldsvette og miste nattesøvnen snart!

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      Opprinnelig skrevet av Paddis
      Har vi imponert i det siste - der er vi alle enige. Nå har vi hentet Obi, men vi skal kvitte oss med Nosa og Rånern... Hvem skal dra lasset når unggutta får en nedadgående kurve(de vil garantert svinge)? Begynner å kaldsvette og miste nattesøvnen snart!
      Det er vel ikke unggutta vi skal bekymre oss for? Uten unggutta hadde laget ligget nederst på tabellen med Kippe som toppscorer!

      Kommentar

      • Tvilling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 1480

        Det trengs en miks mellom ungt og gammelt.
        Ser ikke helt hvem som tar rollen for å ta tak, gi ekstra og pushe seg selv og andre.. og i hvertfall ikke fra midtbanen. Og legge i det ekstra som ligger i LSK-sjelen..
        Men la meg for all del gjerne bli positivt overrasket.

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7106

          Pål Steffen, Fredrik Gulbrandsen og Frode Kippe står også for sjela og klubbens lokale forankring. Livet må gå videre.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av trigz
            Pål Steffen, Fredrik Gulbrandsen og Frode Kippe står også for sjela og klubbens lokale forankring. Livet må gå videre.
            Så vidt meg bekjent står vel Pål Steffensen også uten kontrakt 1.1.2012 pr d.d.?

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7106

              Ja, det har du vel rett i. Jeg håper PSA blir med videre, for han er en kvalitetsstopper som klubben trenger og ikke umiddelbart vil kunne erstattes. Uansett har vi flere unge folk og lokalt oppfostrede gutter than you can poke a big stick at i klubben nå. Sjela tror jeg er godt ivaretatt både med og uten Espen i garderoben. Vi har blant annet en meget lovende junioravdeling der det stadig popper opp nye, spennende spillere.

              Søgård er en sympatisk mann, en herlig fyr og en kar jeg ville tatt med meg i krigen, men tida står ikke stille, og jeg mener altså at vi har og kan finne andre spillere som kan gjøre en bedre jobb på midtbanen vår.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6089

                Om vi ikke regner med Gilbert (trolig ute neste sesong med skade), Johnsen og Nadj så har vi 11 spillere med kontrakt neste sesong...

                Kommentar

                • Robiwan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2006
                  • 603

                  Dosso, Sekour, Gislason, Søgård og Nosa. Ingen tvil hvor vi trenger å forsterke
                  Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6089

                    Opprinnelig skrevet av Robiwan
                    Dosso, Sekour, Gislason, Søgård og Nosa. Ingen tvil hvor vi trenger å forsterke
                    Tokstad som er et av alternativene i denne posisjonen har også utgående kontrakt. Han fikk ikke kontrakta fornya samtidig som Ringstad, Ruben og Fredrik.

                    Tokstad er også et alternativ på høyreback. Om vi mister Essediri og Eriksen her så blir det like store hull på backplass.

                    Kommentar

                    • sten
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2005
                      • 873

                      tror Obifule fortsetter i LSK etter låneperioden. Kan ikke skjønne noe annet enn at Bjarmann og Berg har flere spillere på gang. Håper dem gir Pål Steffen ny kontrakt å henter hvertfall 2 kvalitetspillere til. Hva som skjer med L.K.Eriksen veit jeg ikke.Har vel ett tilbud fra Odd og det er jo ikke overraskende. Dem har vel ett krav til nye spillere at dem har hatt ei fortid i LSK:-)

                      Kommentar

                      • pondus73
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 612

                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        Tokstad som er et av alternativene i denne posisjonen har også utgående kontrakt. Han fikk ikke kontrakta fornya samtidig som Ringstad, Ruben og Fredrik.

                        Tokstad er også et alternativ på høyreback. Om vi mister Essediri og Eriksen her så blir det like store hull på backplass.
                        Apropos Tokstad, noen som vet om han får kontrakt eller om han forsvinner videre?
                        ------eLSKe-------

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          Opprinnelig skrevet av pondus73
                          Apropos Tokstad, noen som vet om han får kontrakt eller om han forsvinner videre?
                          Kan aldri tenke meg at han blir med videre..
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            Tanken er vel at Nosa erstattes av Effiom. Med tanke på at han har mye erfaring på venstrekant, så passer det veldig bra i forhold til måten Nosa har blitt brukt. Mulig at Søgårds ønske om å dra i sommervinduet kom litt brått på Bjarmann, og at de hadde regna med å ha ham ut sesongen, så der kanskje vi får tenke fort og jobbe hardt i et par uker for å finne en erstatter. På andre side så virka Bjarman ganske avslappa i forhold til å prate med eventuelle beilere, og veldig åpen for å finne en løsning for å hjelpe Espen, noe som kanskje kan bety at man allerede har sett dette komme. I såfall vil jeg tro at vi har navn på blokka allerede.

                            Obiefuele signeringen ser jo ut som et veldig smart valg, og en spiller som kanskje er et bedre valg enn Gislason. Rapportene om Effiom tyder jo på at vi får en veldig solid spiller. Ville vel vært litt drøyt om han var like rå offensivt som Nosa kan være, men han høres ut som en mer allsidig spiller som er sterkere i det defensive, ut i fra rapportene fra treningsfeltet. Med andre ord tror jeg vi kommer oss helt greit ut av Nosa og Gislasons exit. Sportslig sett bør jo Søgård være den det er enklest å erstatte, men spørsmålet er hvor mye vi har jobbet med en erstatter for ham. Om Bjarman har vært føre var, så kan vi fort komme styrka ut av Søgårds exit (sportslig sett, jeg ser jo at tapet av Søgård først og fremst svekker oss på andre områder enn det spillemessige).
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • Robiwan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2006
                              • 603

                              Mye prat om Effiom, men fortsatt ingen signering. Hva er det som står i veien? Pris? Kvalitet? Hadde vært greit og hatt en ny spiller til neste kamp.
                              Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Opprinnelig skrevet av Robiwan
                                Mye prat om Effiom, men fortsatt ingen signering. Hva er det som står i veien? Pris? Kvalitet? Hadde vært greit og hatt en ny spiller til neste kamp.
                                To uker dit. Sikker på at Bjarman har det vi behøver innen den tid.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • norskpoker
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 399

                                  Fordelen med det som skjer nå er at Ruben Gabrielsen blir bankers sentralt på midten. Vi trener virkelig et midtbaneanker og ingen ting hadde vært bedre om Ruben hadde vist seg oppgaven verdig ved å heve seg enda et par hakk.

                                  Kommentar

                                  • Kay
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 763

                                    Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                    Fordelen med det som skjer nå er at Ruben Gabrielsen blir bankers sentralt på midten.
                                    Da blir jeg overasket, troppen akkurat i dag tilsier det, men tviler på at det blir slik resten av sesongen. Og midtbaneanker jobben er det vel Obi som innehar.

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      Man kan vel konstatere at LSK heller i 20111 rykker ned etter gårdagens seier. Og det er i hvertfall positivt selv om klubben ser ut til å drive med ett slags opphørssalg!

                                      Kommentar

                                      • erikh
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2008
                                        • 443

                                        Registrerer at det er mye negativt rundt Søgårds overgang til Start, der det hintes mot svik og manglende respekt for Mr. Lillestrøm. Jeg synes ikke det er på sin plass. Det må være lov for en klubb å velge å ikke fornye en kontrakt med en spiller dersom man vurderer at man ønsker sportslig fornyelse, uten at det blir etisk uriktig.

                                        Jeg har kjemperespekt for Espen Søgård, han har gjort utrolig mye for klubben i mitt hjerte, i veldig lang tid. Det vil aldri glemmes. Men jeg mener han har noen relativt store mangler som fotballspiller som rettferdiggjør beslutningen om å søke nytt på dette tidspunktet. Det hadde selvfølgelig vært å foretrekke om han spilte ut kontraktstiden, men når Espen ønsket å gå nå, så er det bra at klubben viser respekt og takknemlighet overfor Espen, og lar han gå midt i sesongen.

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7106

                                          Urimelige overskrifter som den VG-nett presterte ("Presset ut") er det bare å skrive inn og klage saklig på. Det gjorde jeg, og Øyvind Brenne, journalisten som skrev saken, endret overskriften til langt mindre kontroversielle "Uenig i vraking". Espen ble slett ikke presset ut av LSK.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...