Nå er det ikke akkurat sånn at klubben absolutt ikke vil forlenge kontrakten. De ønsket bare ikke å gjøre det nå, men vente til lengre utpå høsten. Espen hadde et tilbud fra en annen klubb, og da han ikke fikk noe håndfast fra LSK nå valgte han å forlate klubben. Jeg har stor forståelse for Espen sitt valg: bedre med én fugl i hånde enn 10 på taket, osv
Samtidig så kan jeg ikke se hva klubben skulle gjort anderledes så lenge de er nødt til å prioritere å få orden i økonomien. For de som eventuelt har glemt dét, så er ikke LSK akkurat topprangert av NFF når det gjelder økonomi (heller). Og jeg holder muligheten åpen for at Start kom med et tilbud som LSK ikke hadde mulighet til å matche uten å ødelegge sin egen lønnspolitikk.
Møkkadag!
Samtidig så kan jeg ikke se hva klubben skulle gjort anderledes så lenge de er nødt til å prioritere å få orden i økonomien. For de som eventuelt har glemt dét, så er ikke LSK akkurat topprangert av NFF når det gjelder økonomi (heller). Og jeg holder muligheten åpen for at Start kom med et tilbud som LSK ikke hadde mulighet til å matche uten å ødelegge sin egen lønnspolitikk.
Møkkadag!
Kommentar