LSK - veien videre

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Xavi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 1275

    Bytte trenere hvert 3 år fungerer jo alltid bra.
    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
    Anders, Tidligere styremedlem KFL

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      Opprinnelig skrevet av Xavi
      Bytte trenere hvert 3 år fungerer jo alltid bra.
      Berg lykkes aldri i LSK. Derfor MÅ Sportsklubben ha ny trener. Må gjerne være svensk eller dansk! Hvis Sogndal kan få en trener som har vunnet SM-gull med IFK Göteborg så kan vi få f.eks få Erik Hamrén!

      Kommentar

      • Xavi
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 1275

        Opprinnelig skrevet av Emil B
        Berg lykkes aldri i LSK. Derfor MÅ Sportsklubben ha ny trener. Må gjerne være svensk eller dansk! Hvis Sogndal kan få en trener som har vunnet SM-gull med IFK Göteborg så kan vi få f.eks få Erik Hamrén!
        Mener vi bør lete etter folk med Hooley som etternavn. Uansett kompetanse og alder.
        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
        Anders, Tidligere styremedlem KFL

        Kommentar

        • *46*

          Opprinnelig skrevet av Emil B
          Hvis Sogndal kan få en trener som har vunnet SM-gull med IFK Göteborg så kan vi få f.eks få Erik Hamrén!
          Hadde man sparka Henning Berg for å ansett Jonas Olsson, da hadde jeg f**n meg gitt opp. 1 SM-gull og ikke noe annet en blande resultater etter det.... Forøvrig er det en som heter Arne som har sølv med IFK.....
          Last edited by Gjest; 06.10.2011, 22:12.

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Går vi virkelig etter Holmvik åpner jeg sporenstreks for å sparke Berg! Snakk om å torpedere alt av troverdighet i ett eneste valg!

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              Opprinnelig skrevet av *46*
              Hadde man sparka Per Berg for å ansett Jonas Olsson, da hadde jeg f**n meg gitt opp. 1 SM-gull og ikke noe annet en blande resultater etter det.... Forøvrig er det en som heter Arne sonhar sølv med IFK.....
              Litt vanskelig å sparke Per Berg, da han vel ikke er ansatt i klubben....
              Knurr...

              Kommentar

              • *46*

                Opprinnelig skrevet av Leif A
                Litt vanskelig å sparke Per Berg, da han vel ikke er ansatt i klubben....
                Satt mitt i en samtale med kona og prøvde å konse på to ting på en gang... Ikke enkelt å være mann. Regner selvsagt med at de fleste skjønte at det er Henning Berg. Korrigert opp.

                Kommentar

                • LSK N/B
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 830

                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                  Går vi virkelig etter Holmvik åpner jeg sporenstreks for å sparke Berg! Snakk om å torpedere alt av troverdighet i ett eneste valg!
                  Tror ikke det er et dårlig valg. Er en ok spiller på hele venstresiden. Han har også bra med erfaring. Sikker på at han blomstrer igjen når han kommer tilbake til siviliserte strøk.
                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                  Nei til NFF!

                  Kommentar

                  • armykanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2009
                    • 742

                    Hva er greia med at alle her vil ha Ari Freyr Skulason? er det noen som har sett han annet enn det mega flotte youtubemålet?

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      Opprinnelig skrevet av armykanari
                      Hva er greia med at alle her vil ha Ari Freyr Skulason? er det noen som har sett han annet enn det mega flotte youtubemålet?
                      Han er venstrebeint, kan spille sentralt, venstrekant og venstre back, gjør en del mål og har en akseptabel mengde assist, islending og imotsetning til Karim så har han faktisk en dødballfot..
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • armykanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2009
                        • 742

                        Opprinnelig skrevet av xeR
                        Han er venstrebeint, kan spille sentralt, venstrekant og venstre back, gjør en del mål og har en akseptabel mengde assist, islending og imotsetning til Karim så har han faktisk en dødballfot..
                        Vell, for meg så er han veldig ukjent. Og utifra det jeg vet så finnes det jo mange spillere som er venstrebeint etc etc... Men det spørs jo på hvilket nivå og kvalitet. I tillegg så spiller han i Superettan, så selv om han virker god på papiret så betyr det nødvendigvis ikke at han er god nok for tippeligaen. Kjenner jeg virker kanskje litt kverrulerende akkurat nå og jeg beklager det, men jeg bare skjønner ikke helt hvorfor så mange skriver at de har lyst til å ha ham signet, når det er ingen som har sett ham spille. Men jeg vil jo selvfølgelig føle meg trygg på at hvis vi signer ham, så vil han antagligvis ta nivået, siden det er slike spillere som vi leter etter pdd.

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          Opprinnelig skrevet av xeR
                          Han er venstrebeint, kan spille sentralt, venstrekant og venstre back, gjør en del mål og har en akseptabel mengde assist, islending og imotsetning til Karim så har han faktisk en dødballfot..
                          Karim har også en akseptabel mengde assist fra dødballer. Har ikke sett islendingen i kamp, men jeg stoler på alle andre på forumet som har full kontroll...

                          Generelt sett er det liksom ikke måte på hvor gode spillerne fra andre klubber er, selv om man bare har lest om dem i Aftenposten eller sett høydepunktene på Fotbalklveld på TV2.

                          Det jeg undres på er for eksempel, hvorfor for eksempel ikke forslagene om Storbæk og Palmi kom før denne sesongen. De har figurert på Bosman-lister hele vinteren, så sånn sett burde jo alle med god oversikt visst om kvalitetene til de nevnte spillerne og satt de på ønskeliste til neste sesong...
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            Opprinnelig skrevet av armykanari
                            Hva er greia med at alle her vil ha Ari Freyr Skulason? er det noen som har sett han annet enn det mega flotte youtubemålet?
                            Finnes fler enn ett youtubemål. Fyren har helt enkelt et veldig godt venstrebein. Har pratet litt med folk som kjenner superettan, og de sier at han er en veldig spennende spiller.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              Opprinnelig skrevet av andersmm
                              Finnes fler enn ett youtubemål. Fyren har helt enkelt et veldig godt venstrebein. Har pratet litt med folk som kjenner superettan, og de sier at han er en veldig spennende spiller.
                              Gode statistikker også.

                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • Playboy1
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 2162

                                Opprinnelig skrevet av xeR
                                Han er venstrebeint, kan spille sentralt, venstrekant og venstre back, gjør en del mål og har en akseptabel mengde assist, islending og imotsetning til Karim så har han faktisk en dødballfot..

                                Selv er jeg skeptisk til alle disse "potetene"som kan brukes på flere plasser.
                                Vi trenger nå spillere som er meget gode på den plassen de er hentet inn for å spille,og ikke spillere som er brukbare på mange plasser.Disse har vi hatt(har) altfor mange av de siste årene.
                                Skal vi ha et slagkraftig lag i fremtiden,må det hentes og brukes spillere på de (vante) plassene de er best !

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                  Selv er jeg skeptisk til alle disse "potetene"som kan brukes på flere plasser.
                                  Vi trenger nå spillere som er meget gode på den plassen de er hentet inn for å spille,og ikke spillere som er brukbare på mange plasser.Disse har vi hatt(har) altfor mange av de siste årene.
                                  Skal vi ha et slagkraftig lag i fremtiden,må det hentes og brukes spillere på de (vante) plassene de er best !
                                  Man trenger ikke å brukes som potet bare fordi man er god i flere roller. Selv ønsker jeg Skulason inn som sentral midtbane.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • Pasi Rasimus
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Feb 2010
                                    • 226

                                    Noen som vet status på Lars Ivar Strand? Han er vel bosman etter sesongen. Har en heftig lønn, men er ike i posisjon til å kreve mer enn en brøkdel av dette etter spolerte sesongen (skade, benk osv). Han har jo herjet på åråsen de gangene han har fått sjansen som playaker(Tromsø). Mener han kunne vært en nøkkel for oss på midten - hvis vi vil/skal begynne å spille gjennom midten da...

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      Opprinnelig skrevet av Pasi Rasimus
                                      Han har jo herjet på åråsen de gangene han har fått sjansen som playaker(Tromsø).
                                      Han herja virkelig da han sparka bort ballen i 2009, fikk sitt andre gule kort og fikk dusje før alle andre

                                      Den seriøse delen av meg, sier meg at han er en god spiller på midten. At han ikke spiller i Vålerenga har vel to grunner - Martin Andresen og han neppe går sammen + en klausul om mer overgangspenger til Tromsø utløses. Minuset må vel være skadehistorikken. Var på prøvespill hos Stabæk i sommer som ikke resulterte i noe.

                                      Kommentar

                                      • kunden
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 2378

                                        Skal aldri si aldri. Spillere kan slå igjennom i en annen klubb. Men nå har Lars Iver Strand vært benka og desillusjonert i flere år. Tydeligvis fornøyd med benketilværelsen og å heve lønn. Så, nei takk!

                                        Kommentar

                                        • Ketil Cantona
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6813

                                          Opprinnelig skrevet av xeR
                                          Han er venstrebeint, kan spille sentralt, venstrekant og venstre back, gjør en del mål og har en akseptabel mengde assist, islending og imotsetning til Karim så har han faktisk en dødballfot..
                                          Altså, ingen har sett han?

                                          Kommentar

                                          Working...