LSK - veien videre

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sten
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2005
    • 873

    virker som mange her har så store forventninger så kommer vi under midten av tabellen neste år skal det vel bli noe jævlig med klaging

    Kommentar

    • Roll75
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2007
      • 834

      Opprinnelig skrevet av sten
      virker som mange her har så store forventninger så kommer vi under midten av tabellen neste år skal det vel bli noe jævlig med klaging
      Klaging bør det også være når vi ligger i bånn, spør du meg.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Virker som folk tror Lsk er ferdige med og handle spillere...Om ikke Gisle eller Anderson blir Lsk spillere så kommer det GARANTERT inn noen andre,hvem veit kanskje ny trener tar med seg noen fra landet sitt også..

        Kommentar

        • Kanariz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 2507

          Havner vi under midten neste år så må styret gå. Jeg ser på det som umulig å havne under midten 4 år på rad, med 3 forskjellige trenere.

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            Opprinnelig skrevet av Kanariz
            Havner vi under midten neste år så må styret gå. Jeg ser på det som umulig å havne under midten 4 år på rad, med 3 forskjellige trenere.
            Det har vi nå da virkelig gjort?!?
            2008: Nordlie, Johnsen/Grodås, Berg.
            2009: Berg
            2010: Berg
            2011: Berg, Belsvik/Powell.

            Til og med mer enn tre trenere.
            Knurr...

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              Opprinnelig skrevet av KFL109
              Godt du ikke er eldre enn 45...

              Er enig i at det ikke er noe skinn å selge ennå, men det er tross alt hyggelig at jaktlaget har starta med å pusse børsene.
              Det er riktig, og det kan forsåvidt se ut som om de har gått til anskaffelse av ammunisjon også
              Og, ja: det er sikkert grunner til å se positivt på tiden som kommer. Men enkelte forumvankere ser ut til å ha mistet den siste rest av fornuft, og dét kjøret blir jeg ikke med på. Det var 30+ år siden at alle de beste ville til LSK
              Knurr...

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Damned if you do, damned if you don't!

                Du får høre det hvis du er for negativ, du får høre det hvis du er for positiv. Ække lett å være Fugl

                Kommentar

                • Stakan
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Oct 2011
                  • 13

                  Opprinnelig skrevet av Bjarmann i RB.no-artikkelen "Drømmer om Åråsensuksess" (15.11.2011)
                  – Per neste år har vi kun to spisser under kontrakt, og da teller jeg ikke med Arild (Sundgot), som er langtidsskadet. Vi ser derfor etter spillere som kan forsterke angrepet, sier han.
                  FLOTT atte rem leiter etter nye spisser, asså! Flott! Men vi har'a jaffal tre som kan spella bra på topp, eller? Fredrik, Björn og Ohikhuaeme. Eller er Ohi lissom ving for allti nå? Syns 'n bør få telle som en styrke angrepsrekka, jæ.
                  "Og trøndera var jo misunnelige på oss, fordi atte vi var jo kanskje litt breiale, litt penere i klærne, vi var litt mer møblert [...]"
                  -Ivar Hoff

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7092

                    Opprinnelig skrevet av Stakan
                    FLOTT atte rem leiter etter nye spisser, asså! Flott! Men vi har'a jaffal tre som kan spella bra på topp, eller? Fredrik, Björn og Ohikhuaeme. Eller er Ohi lissom ving for allti nå? Syns 'n bør få telle som en styrke angrepsrekka, jæ.
                    Han kan vel spella littåveralt tenkejæ, men norrmalt sett har'n hålt tel utpå flanka eller rett bak turbotælpen på tåpp. Trukkerem ræjnærn såm no spissemne akkerat.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7092

                      Bangura? Har jeg gått glipp av noe?
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6082

                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Bangura? Har jeg gått glipp av noe?


                        Men her nevnes han kun fordi Hamburg & Kanari synes han hadde vært spennende, så du har sikkert ikke gått glipp av så mye?

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7092

                          Åååå, han Bangura, ja. Jo jo.

                          Prata forresten med Fredrik G i kveld, han mener Bangura ser bra ut. Vanvittig i lufta, drit sterk og god fotballforståelse. Om det blir kontrakt er et annet spørsmål.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7092

                            Jeg mener det antakelig holder at vi henter en kvalitetsback, et godt playmakeremne, et solid anker og taklingssentral og en dokumentert målfarlig kvalitetsspiss, i tillegg til Roger'n og Sead, til at vi kan kjempe om medaljer neste år. At det pisse ræva Brann-laget jeg så i kveld ligger på tredjeplass, er en fallitterklæring over norsk toppfotball. Det er uhyre lite som skal til for å hevde seg - har man tre kvalitetsspillere fra midtbanen og opp er faktisk mye gjort.

                            Til neste år regner jeg med at førsteelleveren vår vil se ut slik:
                            Sead - XX, Scheel, Kippe, XX/Ringstad; XX, XX, Toindouba/Gislason, Bolly; Björn, XX.
                            Tilgjengelig vil vi ha spillere som Gulbrandsen, Gabrielsen, Knudtzon, Midtgarden, Kjelsrud Johansen, Pedersen, Høybråten, Bassey, Logi og sikkert noen jeg har glemt, og vi vil ha en trener med dokumenterte resultater (dersom ryktene stemmer). Jeg ser faktisk meget lyst på fortsettelsen når det horrible 2011 er ferdigspilt.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Patriot
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2010
                              • 437

                              Slik jeg ser det, er det mange som har bevist i år at de (pr. nå) ikke holder nivået. Vår nye trener må derfor handle klokt, om 2012 skal bli et morsommere år for oss gule og svarte.

                              Her er laget mitt for neste år (de med spørsmålstegn har jeg troen på, men aner ikke det faktiske nivået):

                              Ramovic
                              XXX - Scheel (?) - Kippe - Ringstad
                              XXX - Roger(?) - Gislason - XXX
                              Fredrik - Bjørn

                              Ohi, Bolly og Ruben kan selvsagt motbevise meg, men skal vi ha noe å fare med neste år, er det bedre om de kan få sporadiske innhopp, og at de ledige plassene blir fylt opp av kvalitet. Midtgaarden har jeg ikke tro på i det hele tatt.

                              Kommentar

                              • *46*

                                Personlig har jeg lyst på å vente litt og se hvem som skal trene laget og hvilken formasjon han foretrekker.

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  Opprinnelig skrevet av Patriot

                                  Ohi, Bolly og Ruben kan selvsagt motbevise meg,
                                  Syns Fredrik må bevise at han kan score tosifret også. Björn er ingen målscorer og FGs effektivitet er lav.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6082

                                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                    Syns Fredrik må bevise at han kan score tosifret også. Björn er ingen målscorer og FGs effektivitet er lav.
                                    Fredrik må enten utvikle seg som målscorer eller bli høyreving. Om vi går over til 4231, som er sansynnlig om vi ender med Haglund, så passer fort Fredrik bedre til høyre enn han gjør i dagens formasjon.

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      Opprinnelig skrevet av HSft
                                      Fredrik må enten utvikle seg som målscorer eller bli høyreving. Om vi går over til 4231, som er sansynnlig om vi ender med Haglund, så passer fort Fredrik bedre til høyre enn han gjør i dagens formasjon.
                                      I 4-5-1 (eller noen av de andre måtene å skrive det på) er Fredrik ingen spiss. Der trenger vi en Björn eller Arildtype.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • athomash
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Oct 2007
                                        • 118

                                        Nordli på plass i kongsvinger, gir oss muligheter til å bli kvitt litt daukjøtt i stallen :-)

                                        Håper vi snart har en trener på plass, slik at han får god tid med laget.

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          Opprinnelig skrevet av athomash
                                          Nordli på plass i kongsvinger, gir oss muligheter til å bli kvitt litt daukjøtt i stallen :-)
                                          Du synes ikke stallen er tynn nok som den er?

                                          Kommentar

                                          Working...