Nyheter oktober 2010

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

rb.no/lsk-magasinet.

DRIV: Nosa Igiebor i form er en spiller med driv, kontroll og teknikk som hevet LSK i vårsesongen, som her mot Stabæk. Det må klubbens sportslige ledelse sørge for at laget igjen kan få glede av.foto: tom gustavsen

Nosa ber om sentral rolle.

Nosa Igiebor har fått kritikk for både sitt spill og sin opptreden på treninger i LSK den siste tida. Selv mener han at han fortjener en mer sentral rolle i laget.

– Jeg er i like god form nå som jeg var i vårsesongen. Det er ikke mitt spill det er noe galt med, sier Nosa.
    – Så du tar ingen selvkritikk for at du har spilt svakere når enn du gjorde før VM-pausen?
    – Nei, overhodet ikke. Jeg er god når jeg har ballen mye. Det har jeg ikke hatt de siste kampene.
    – Hva har vært galt med LSK når dere har spilt svakt?
    – Jeg kan ikke være god når ballen går over hodet på meg. Skal vi lykkes må ballen gå langs bakken. Min posisjon er sentralt på midtbanen. Jeg trives ikke og bør ikke spille ute på kantenMistrivdes

Nosa mistrivdes som venstre midtbanespiller mot Molde, der de første 45 minuttene var årets svakeste for LSK.
    – Da fikk jeg beskjed om å holde meg helt ute på sida. Da kommer jeg ikke med i spillet. Det er ikke bra for laget at jeg står der ute og ikke er med i spillet.
    – Du var meget god i samme posisjon i vårsesongen da Tarik Elyounoussi var med. Hva har skjedd siden den gangen?
    – Det var noe annet. Tarik ville spille fotball, og vi kunne bevege oss innover på banen og skape sjanser. Tamandani Nsaliwa ville også det, de gangene han fikk sjansen. Da var vi gode, fordi ballen gikk langs bakken og vi kunne spille fotball. Det går ikke nå, når ballen flyr over hodet på midtbanen.
    Bedring

Nosa mener likevel det var bedring mot Sandefjord forrige søndag.
    – I 1. omgang var det helt greit. Da spilte vi god fotball.
    – Var du fornøyd med din egen innsats da?
    – Ja, da hadde jeg mye kontakt med ballen. Hvis vi fortsetter på den måten, kan vi vinne mange kamper de neste ukene, sier Nosa Igiebor.
    Ståle Solbakken er den av dem som har sans for LSKs unge nigerianer. Da lagene møttes i treningskamp i sommer sa FC Københavns trener til sine reserver midt i 2. omgang:
    – LSKs nummer 10 er den beste på banen her.
    Nosa Igiebor er faktisk ikke ulik Ståle slik han spilte fotball. LSKs tidligere midtbanestjerne ville alltid ha ballen og syntes det meste burde gå innom ham.
    Arne Sandstø spilte med Ståle i LSK i tre år. Han har sagt at hvis det var en kamp på trening som var spillerne oppfattet som betydningsfull, tapte Ståle aldri.
    Ambisjoner og vilje

Spørsmålet er om Nosa etter hvert vil forstå at det i første rekke er hans egne ambisjoner og vilje til å stå på som vil avgjøre hvor god han vil bli.
    Det er også det som til sist kommer til å bestemme om den talentfulle spilleren vil nå sine mål om å spille i en større liga enn den norske.
    – La meg spille sentralt og få ballen mye, så skal jeg levere gode kamper mot slutten av sesongen, sier Nosa.

Kommentar

• RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

lsk.no

Nå har du muligheten

I kveld har du muligheten til å spørre LSK-profilene Henning Berg, Torgeir Bjarmann og Per Mathisen dine spørsmål.

Kommentar

• reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13278

100 % fotball - aftenposten.no

Dahm beskyldt for å «hate» Lillestrøm

Mads Dahm kom til Lillestrøm da Lyn gikk konkurs i sommer. Foto: Eirik Førde , Digitalsport

Lillestrøm-spiller Mads Dahm måtte unnskylde seg foran Kanari-Fansen under et medlemsmøte onsdag kveld.

Publisert: 13.10.2010 kl. 23:10 , endret: 13.10.2010 kl. 23:21
        Av: André Almløv

Etter en bytur forrige helg skal Mads Dahm ha havnet i en diskusjon med en LSK-supporter som i ettertid postet tråden «Mads Dahm hater LSK» på Kanari-Fansens forumside.
        Tråden ble heftig debattert, og i kveld stilte derfor Dahm på det varslede møtet for medlemmer av Kanari-Fansen og LSK, og forklarte sin side av saken. På direkte spørsmål om han hatet LSK svarte han følgende:
        - Det kan jeg svare helt ærlig på: det gjør jeg ikke. Da hadde jeg ikke spilt her. Men jeg har veldig sterke følelser for klubben min Lyn, og det vil jeg alltid ha. Jeg vil derfor be om unnskyldning for episoden og si at jeg kommer til å gi hundre prosent for Lillestrøm så lenge jeg spiller her, svarte midtstopperen som for tiden er under korttidskontrakt med Lillestrøm.

Uheldig episode

Dahm ble i Lyn helt til de ble slått konkurs og spyttet også selv inn penger for å bidra til at klubben skulle overleve. Da han fikk muligheten til å spille under gamletrener Henning Berg, grep han sjansen. Han har så langt gjort sine saker bra i LSK-trøyen. I helgen hadde spillerne treningsfri da Dahm møtte LSK-supporteren på byen.
        - På fredag ble det en uheldig episode da jeg hadde tatt litt for mange øl på byen med noen kamerater. Jeg traff en LSK-supporter som begynte å tulle litt med meg. Jeg tror kanskje jeg kan ha sagt på fleip at jeg hater LSK og heier på Lyn, og sunget noen Lyn-sanger. Da reagerte supporteren med sinne, sier Dahm.

Provosert

Supporteren var også til stede og forklarte sin versjon av saken. Han mente han ble sint fordi Dahm viste manglende respekt.
        - Jeg oppfattet ikke Dahm som veldig full, han ble mer overrasket over at jeg kom frem til ham. Da jeg sa jeg var LSK-supporter sa han at jeg så mer ut som en Lyn-supporter. Det provoserte meg og jeg ble forbannet. Dagen etter startet jeg tråden på forumet fordi jeg mener han viste manglende respekt for supportere og klubben han spiller for, sier supporteren, som syntes det var tøft gjort av Dahm å stille opp foran supportene med en ydmyk holdning.
        Kun Søgård

Likevel var supporteren opprørt over at mente Dahm hadde sagt at han hatet LSK og at det også var flere andre spillere i klubben som gjorde det samme. Den eneste som var oppriktig glad i klubben skulle i følge Dahm være midtbanekrigeren Espen Søgård.
        - Hvis det stemmer har vi kanskje noen større og mer dyptliggende problemer i denne klubben, sier supporteren.
        Oppvokst i Lyn

Trener Henning Berg stilte også på møtet sammen med sportsdirektør Torgeir Bjarmann og arbeidende styreleder Per Mathisen. Berg mente det var tøft av Dahm å stille på møtet med supporterne.
        - Mads er ikke som andre fotballspillere. Han er født og oppvokst i Lyn og ble der helt til slutten. Det er uheldig at han kommer opp i en situasjon på byen og når man er kjent blir det ofte en stor sak ut av det. Vi som kjenner ham vet jo at han ikke hater LSK. At han stiller opp i dag og forklarer seg viser det, sier Berg.

Kommentar

• RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

RB

MEST KRITISK: Ingen var mer kritisk av LSKs supportere enn Egil Heinert, som ikke hadde tillit til Henning Berg. At han gjorde det under fullt navn og ikke med nick?et Loddet, som han bruker på supporternes nettside, er noe flere enn ham som målbærer sterk kritikk mot enkeltpersoner burde gjøre. BEGGE FOTO: LISBETH ANDRESEN

Berg kjenner seg ikke igjen i kritikken

LSKs topptrio fikk en stri kveld med å svare på kanarifansens spørsmål i gårsdagens møte med supporterne. Trener Henning Berg kjenner seg ikke igjen i kritikken i Romerikes Blad.

SVARTE: Per Mathisen (t.v.), Torgeir Bjarmann og Henning Berg fikk kjørt seg, men svarte på alle spørsmål fra supporterne.

Publisert 13.10.2010 kl 22:00 Oppdatert 14.10.2010 kl 09:55

– Jeg er overrasket over hvordan det ble presentert. Jeg kjenner prosessene og kan ikke gå god for noe som er rykter. Da blir det også vanskelig å forholde seg til, sa Henning Berg.
          Sportsdirektør Torgeir Bjarmann fulgte opp og avviste at det hersket stor uenighet i spillerstallen.
          – Vi diskuterer med spillerne hele tida. Vi tar alvorlig meningene deres både om hvordan vi spiller og trener. Men noe spilleropprør er det ikke. Det avviser jeg som tull, sa Torgeir Bjarmann.
          At det skal være splittelse i trenerteamet avviste de to også på spørsmål fra Arild Foss.
          – Vi har en bra dialog trenerne mellom. Vi snakker med hverandre hver dag og har jevnlige møter. Vi vil at spillerne skal ha en mening, at de skal si sin mening, og at de skal være involvert. Det føler jeg at de er, sa Henning Berg.

Høy temperatur
          Etter de vanlige innledningsfrasene om en klubb som slet økonomisk, men at det sto verre til andre steder, om en ung spillergruppe i utvikling, og en klubb som skulle tilbake i norsktoppen, steg temperaturen blant de 150 supporterne.
          – Jeg kjenner ikke igjen den kampen Henning Berg har sett, og mener han ikke er den rette treneren for LSK. Jeg har problemer med å ha tillit til deg, sa Egil Heinert.
          Han mente signalene om det som har kommet fram den siste tida allerede var der i sommer.
          – Hvis misnøyen var så stor, ville situasjonen vært uholdbar. Jeg må akseptere at du ikke har tillit til meg. Men jeg føler vi driver på en god måte, svarte Henning Berg.

Integrering
          Kristin Tovik stilte et presist og meget interessant spørsmål rundt LSKs unge afrikanske spillere.
          – Hvordan er nigerianerne integrert når det gjelder trivsel? undret hun.
          – I perioder er det bra, i perioder er det større utfordringer. Vi er bevisst på situasjonen og gjør det vi kan for å legge forholdene til rette for at de skal ha best mulig utvikling, svarte Henning Berg.
          Sannsynligvis er å finne gode løsninger på dette området kanskje det viktigste for at LSK igjen skal stå fram som et samlet lag.

Voldsom salve
          Kritiske innvendinger til laguttak og enkeltspillere som har fått mye og ufortjent tillit, har vært en gjenganger i mange uker.
          – Vi spiller med det laget vi synes er best. Vi vurderer det ut fra det de gjør på trening og i kamp. Vi ser på unge spillere som Fredrik Gulbrandsen, Björn Bergmann Sigurdarson og Mathis Bolly på lik linje med andre. Det er plusser og minuser med alle spillere, sa Henning Berg.

Arild Myklebust ga klubbleder Per Mathisen en voldsom salve for manglende markedsføring og oppfølging før hjemmekamper.
          – Å sparke personmarkedsansvarlig, slik det ble gjort i 2008, var en kjempetabbe. Hvis ikke det området følges opp, går det til helvete. Det gir på litt sikt færre tilskuere, færre investorer og færre folk på VIP’en, sa Myklebust.
          Innledningen på møtet ble en affære der Mads Dahm og en supporter redegjorde for en uenighet om hva som var blitt sagt på Aker Brygge fredag kveld, åpenbart i noe bedugget tilstand, og som var blitt en sak på supporternes nettside.
          Som LSK-fan så lenge kanarifansen har eksistert og enda lengre enn det, mente Arild Myklebust at dette var det beste møtet klubb og supportere noen gang hadde hatt.
          Nyttig var det i alle fall, også for LSKs ledelse

Kommentar

• RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

Aftenposten

Berg: - Ikke så grå som folk skal ha det til

- IKKE GRÅ: Henning Berg mener ikke at LSK fremstår som kjedelige.

Lillestrøm-trener Henning Berg mener klubben ikke er grå og kjedelig.

Publisert: 14.10.2010 kl. 10:53 , endret: 14.10.2010 kl. 11:07
            Av: André Almløv

Lillestrøms mangel på sportslige resultater har ført til påstander om at ingen i fotball-Norge lenger bryr seg om klubben. Samtidig har det oppstått rykter om spilleropprør og misnøye med trener Henning Berg. I går kveld stilte derfor Berg, sportsdirektør Torgeir Bjarmann og arbeidende styreleder Per Mathisen opp for å svare på supporternes spørsmål.
            - Jeg synes ikke klubben er så grå som folk skal ha det til, det er ikke minst Kanari-Fansens støtte et godt eksempel på. Da vi spilte bra i vår fikk vi også mye medieomtale. Vi skulle selvfølgelig hatt like mye oppmerksomhet som da klubben gikk for gull for noen år siden, men nå er målet først og fremst å overleve økonomisk, sier Berg.
            Arbeidende styreleder Per Mathisen mener derimot det er rom for forbedring i forhold til klubbens synlighet utad.
            - Vi ønsker ikke å bli anonyme slik at engasjementet blir borte og ingen bryr seg. Vi tar signalene og ønsker å fremstå litt spenstigere i media. Jeg lover at vi skal gjøre det vi kan for å bli mer fargerike.

Kritiske til Berg
            Supporterne på møtet var ivrige med de kritiske spørsmålene til trener Berg. En mente han ikke var rett mann for LSK, og at den diktatoriske lederstilen hans hadde ført til opprør i spillergruppa.
            - Jeg hadde vært enig i at jeg ikke hadde vært rett mann dersom forholdene hadde vært slik de fremstilles. Men jeg kjenner meg ikke igjen i det og er derfor overrasket over påstandene. Det er derimot helt normalt at folk starter rykter når det går dårlig, sier Berg, som fikk kontant støtte av sportsdirektør Bjarmann.
            - Jeg kan si med en gang at det ikke finnes noe spilleropprør i klubben. Det er bare tull og kan legges dødt med en gang, tordnet Bjarmann, LSK-supporternes store helt gjennom 15 sesonger som spiller.

Mental knekk
            Etter en god serieåpning lå Lillestrøm i toppen da serien tok VM-pause i juni. Så kom to strake hjemmetap mot Vålerenga og Rosenborg, og dermed fulgte syv kamper uten seier. Laget raste på tabellen, og supporternes misnøye kom for alvor til syne etter at laget ble rundspilt av Molde forrige hjemmekamp.
            - Etter ferien har det gått trått og jeg skjønner derfor godt at supporterne er skuffet. Men samtidig er det ingen som er mer skuffet enn oss trenerne og spillerne. Forventningene ble nok skrudd litt opp etter den gode vårsesongen og vi fikk nok en mental knekk da vi gikk på tapene mot Vålerenga og Rosenborg hjemme. De siste seks kampene har vi kommet oss litt, men det varierer fortsatt mye spillemessig. Men vi er klare for de fire siste kampene, og har alt å spille for, forklarer LSK-treneren.

Store forandringer
            Berg forklarer også mye av motgangen med at klubben har gjort en stor snuoperasjon både økonomisk og i spillerstallen.
            - Vi har ambisjoner om å være en ledende klubb i Norge over tid. Nå er vi i en fase der vi ikke kan forvente å være helt i toppen, men vi jobber oss frem. Vi har gjort store forandringer og har denne sesongen 13 spillere på 22 år eller yngre. For bare to år siden hadde vi landets eldste og dyreste lag. Derfor mente vi i år det ville være realistisk med en plassering blant de seks beste. Nå er vi tre poeng unna 4.plass med fire kamper igjen å spille.

Ny hverdag
            Norske fotballklubber opplever en stadig tøffere hverdag med økt konkurranse om både sponsorer og tilskuere. På dette feltet føler klubben at de er blant de beste i landet.
            - Vi er klare over at det økonomisk kommer til å bli enda tøffere, og vi er kanskje den klubben som har tatt størst skritt for å forberede oss på det. Derfor kommer vi til å være bedre rustet enn de fleste. Mens klubber som Stabæk og Tromsø varsler store millionunderskudd, har vi kuttet 20 millioner i kostnader på ett år og prøver vi å styre mot et resultat på null, sier Mathisen.

Han mener de økonomiske grepene klubben har gjort vil betale seg godt allerede neste sesong.
            - Vi har gjort en snuoperasjon og når vi er gjennom dette året vil vi være på rett vei økonomisk. Det som gir oss store fordeler i fremtiden er at vi eier Åråsen og våre egne treningsanlegg, som er best i landet. Det gir et godt grunnlag for å bli best i Norge over tid.

Tatt mange steg
            Sportsdirektør Bjarmann har også god tro på at fremtiden vil bly lysere på Åråsen. Klubben har blant annet satt inn store ressurser for å utvikle egne spillere. De siste årene har det ført til at spillere som Mathis Bolly og Fredrik Guldbrandsen har tatt steget opp fra klubbens juniorlag.
            - Etter dette året har vi en sunn økonomi og vil ligge foran mange av de andre klubbene. Vi har også tatt mange steg når det gjelder talentutvikling, og det er nå stor sannsynlighet for at unge spillere kommer gjennom systemet vårt og blir a-lagsspillere. Det gror godt og vi har blant annet et av landets beste juniorlag som kjemper om seier i interkretsen og kom til semifinalen i cupen, sier han.

Kommentar

• RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

lsk.no

Mads Dahm snakket ut

På onsdagens medlemsmøte til Kanari-Fansen og LSK var Mads Dahm for å snakke ut i forbindelse med en uheldig hendelse som skjedde forrige helg.

Kommentar

• RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

lsk.no

Tre poeng er nok til seriemesterskapet

- Vi skal gripe dagen, sier André Bergdølmo om kveldens matchball i LSK-hallen klokka 20. Vinner juniorene over Kvik Halden er de seriemstere

Kommentar

• RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

Akershus fotballkrets

Asbjørn Fjærestrand har gått bort

Æresmedlem i fotballkretsen Asbjørn Fjærestrand døde 29. september.

Tekst: Erland Kristoffer Dalberg
                  Publisert: 14. oktober 2010

En fotballpersonlighet på Romerike

Det var med stor sorg vi mottok budskapet om at Asbjørn Fjærestrand gikk bort 29. september.

Asbjørn var en markant leder og personlighet i Lillestrøm Sportsklubb, i daværende Romerike Fotballkrets og i Norges fotballforbund.
                  I klubben i sitt hjerte har han hatt alle tenkelige verv. Han opprettet i 1975 og ledet junioravdelingens første foreldreutvalg på oppdrag fra styret, var oppmann for lilleputtavdelingen i 1976, han var i 1977-78 formann i junioravdelingen, viseformann i fotballavdelingen 1980-81, og leder der i 1982-83. Asbjørn var formann i LSK i 1990-91 og har vært leder av valgkomiteen to ganger. Han fikk LSK statuetten på årsmøtet tidligere i år. Han var på mange av klubbens hjemmekamper, deltok aktivt i debatter om spillet og om klubben generelt. Siste gang han var på kamp var mot Start søndag 12. september.

I fotballkretsen var han leder fra 1983 til 1887.
                  Fra 1988 til 1989 var han medlem av appellutvalget i NFF, og i perioden 1989 til 2002 var han medlem av lovkomiteen.
                  For sitt arbeid i klubb, krets og forbund ble han beæret med æresmedlemskap i Akershus Fotballkrets på kretstinget i 2000.

Asbjørn var en handlings mann. Gikk rett på sak, og var frittalende og sa klart fra om sin mening. Veldig ofte ble det slik han sa. I sitt virke som kretsleder var han spesielt opptatt av lederutvikling. Kanskje ikke så rart, fordi Asbjørn selv var en bauta som leder. Han var fremtidsrettet, og så tidlig et behov for at kretsen måtte ha en ansatt daglig leder. Her fikk Asbjørn det også som han ville, og vår fotballkrets var en av de første som fikk fast heltids tilsatt daglig leder. Erfaringen han fikk fra sitt lange verv i lovkomiteen i NFF kunne også fotballen på Romerike dra nytte av.

Bare noen få dager før Asbjørn gikk bort var kretskontoret på tråden, og ville ha han til å dele ut diplom, medaljer og merker til kretsmestere i diverse klasser. Dette svarte han selvsagt ja til, men det måtte vente i noen dager på grunn av en kortere sykehusoppfølging, som han sa. Det ble dessverre ingen flere utdelinger for Asbjørn. Denne hedersmannen var helt til slutt levende opptatt av det som rørte seg i kretsen, for i samme telefonsamtale hadde Asbjørn forslag til nytt æresmedlemskap i kretsen.

Alle dine fotballvenner lyser fred over ditt minne.

Lillestrøm Sportsklubb
                  Per Mathisen

LederAkershus Fotballkrets
                  Yngve Solberg
                  Leder

Kommentar

• RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

lsk.no

Vellykket medlemsmøte

På onsdagens medlemsmøte for KFL og LSK var både Per Mathisen, Torgeir Bjarmann og Henning Berg til stede for å møte supporterne.

Kommentar

• McGuffy
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 5104

http://fotbolti.net/fullStory.php?id=98302

(Gjør oppmerksom på at denne artikkelen er skrevet 02.okt)

Elfar Freyr til Lilleström á reynslu

02.okt 2010

Mynd: Fótbolti.net - Hafliði Breiðfjörð

Elfar Freyr Helgason, varnarmaður Breiðabliks, mun síðar í mánuðinum fara til norska félagsins Lilleström á reynslu. Þetta staðfesti Elfar í viðtali í útvarpsþættinum Fótbolti.net á X-inu í dag.

Þessi 21 árs gamli leikmaður fer til félagsins eftir U21 árs landsleikina gegn Skotum.

Elfar Freyr átti mjög gott tímabil í vörninni hjá Breiðablik í sumar og hann hjálpaði liðinu að landa Íslandsmeistaratitlinum.

Menn frá Lilleström hrifust af frammistöðu hans og norska félagið vill fá að sjá Elfar Freyr á æfingum hjá sér.

Alfreð Finnbogason, framherji Breiðabliks, er einnig eftirsóttur og Lilleström hefur líka sýnt honum áhuga sem og Lokeren í Belgíu og fleiri félög en þetta kom fram í útvarpsþættinum í dag.

-----------------------------------------------------

Elfar Freyr på prøvespill hos Lillestrøm.

02. okt 2010

Forsvarspiller Elfar Freyr Helgason, Breidablik, vil senere denne måneden reise på prøvespill i Lillestrøm.

Dette bekreftet Elfar i et intervju med fotbolti.net i dag 21-åringen reiser til klubben etter U21-oppgjøret mot Skottland.(11.okt McG. anmerk.)
                      Elfar Freyr hadde en meget god sesong i forsvaret til Breidablik og han hjalp laget til å vinne serien.

Lillestrøm har fulgt Elfar lenge, og ønsker nå å se han på trening.

Alfred Finnbogason, spiss, Breidablik er også etterspurt, og Lillestrøm har også her vist sin interesse. Lokeren, Belgia og andre klubber er også interessert.

Kommentar

• ChriZza
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 4265

Opprinnelig skrevet av ChriZza
                        KFL inviterer til Kanarikafé

Da er det en stund siden sist, men KFL har igjen gleden av å invitere til Kanarikafé førstkommende lørdag fra klokken elleve.

Skrevet av kfl.no

På menyen denne dagen vil du finne:
                        - Baguetter med godt pålegg
                        - Eplekake
                        - Sjokoladekake
                        - Brus
                        - Kaffe

Kanarikafé er en sosial happening som gir deg sjansen til å snakke piss med andre likesinnede mens du ser treningen, og å komme med tilbakemeldinger og spørsmål til trenere og spillere når treningen er ferdig.

Vel møtt!
                        Treningen er flyttet til klokken tolv. Dørene åpner halv tolv. Vel møtt!

Kommentar

• RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

lsk.no

Juniorlaget er seriemestere!

I kveld ble juniorlaget seriemestere i Interkretsserien etter 8-0 over Kvik Halden.

Kommentar

• RSP
                            Moderator
                            • Aug 2004
                            • 10498

lsk.no

Bolly håper på dakapo på søndag

Mathis Bolly er klar for både mer spill og flere mål når Brann kommer på besøk på søndag klokka 18:00.

Kommentar

• RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

RB (papir)

Fra kamptråden:
                              Opprinnelig skrevet av KFL41
                              Ifølge papiravisen til RB blir laget slik
                              Logi
                              Karim-Frode-Steinar-LKE
                              Kiko-ES-Nosa-Bolly
                              Björn-Ujah

Benken: Hansen, Andresen, Dahm, Sundgot, Knudtzon og Tokstad.

Hverken Fredrik eller Edwin er i troppen ifølge RB

Kommentar

• RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

lsk.no

LSK-TV: Berg: - Vi har alt å spille for

Før søndagens kamp mot Brann på Åråsen er LSK kun få poeng unna fjerdeplassen. Henning Berg mener LSK har alt å spille for de fire siste kampene.

Kommentar

• RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

lsk.no

LSK-TV: Søgård: - Scorer gjerne mot Brann igjen

Forrige gang Brann var på Åråsen scoret Espen Søgård da LSK vant 3-1. Søndag kommer bergenserne tilbake og Søgård syns det passer bra å score mot Brann igjen.

Kommentar

• RSP
                                    Moderator
                                    • Aug 2004
                                    • 10498

lsk.no

- Skal hente inn forspranget til fjerdeplassen

Arild Sundgot tror LSK vinner mot Brann og tar et jafs innpå lagene foran på tabellen i kveld klokka 18.

Kommentar

• RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

lsk.no

Edwin scoret fire!

Må stå over kveldens kamp, men i går scoret han fire mot Strømmen.

Kommentar

• RSP
                                        Moderator
                                        • Aug 2004
                                        • 10498

lsk.no

Kippe matchvinner mot Brann

LSK slo Brann 3-2 søndag kveld, og Frode Kippe ble matchvinner.

Kommentar

• RSP
                                          Moderator
                                          • Aug 2004
                                          • 10498

lsk.no

- Det er dette fansen har ventet på

Anthony Ujah mente de første 45 minuttene mot Brann er det beste LSK har prestert siden hjemmekampen mot Hønefoss i 3. serierunde.

Kommentar

Working...