Nye spiller, hvem går ut?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fugla_4_ever
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 467

    Nye spiller, hvem går ut?

    Det er relativt stor begeistring her på forumet over de nye spillerene vi har hentet inn i det siste. Personlig er jeg litt bekymret for høyden til enkelte av spillerne, men det er en annen sak. Det jeg lurer på er egentlig hvem som skal ut av laget når alle disse nye kommer?

    Riise har vist seg å være en helt OK spiller. Han er ikke spesielt god, det er vel derfor Uwe har valgt å starte med ham på benken. Den nye Tunisieren skal vist nok være god, men han får nok en tøff job med å danke ut noen på midten. På toppen av alt konmmer Trond Olsen inn etter sesongen. Jeg kan ikke forstå hvem disse tre spillerene skal danke ut av start 11'ren. Pål Strand ser ut til å være tilbake i godt salg, Olsen danker ikke ut ham. Søgård har klart å beholde plassen fremfor Riise. Jeg kan ikke forstå hvem Kiko skal danke ut heller.

    Mitt spørsmål er; har vi hentet stallfyll?
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

    #2
    Vi har hentet unge, lovende spillere!

    Som Fjöra sier: Vi skal ikke ha 11 gode spillere, men 22!
    Fugla 4 Life!

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      Det vil tiden vise, men for å bli et topplag som LSK bør/skal være så trenger vi dobbeldekning på alle plasser. Med Royal L. og cupen her hjemme kan det fort bli veldig mange kamper.(Hvis??) Det kommer fort skader og karantener med alle disse kampene. Søgård og Strand kan fort ryke ut av troppen ved dårlig form. Det er bare å se på de første 10 kampene i år - i tilegg så reiser nok Radulovic(?) etter sesongen.

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #4
        Re: Nye spiller, hvem går ut?

        Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
        Det er relativt stor begeistring her på forumet over de nye spillerene vi har hentet inn i det siste. Personlig er jeg litt bekymret for høyden til enkelte av spillerne, men det er en annen sak. Det jeg lurer på er egentlig hvem som skal ut av laget når alle disse nye kommer?

        Riise har vist seg å være en helt OK spiller. Han er ikke spesielt god, det er vel derfor Uwe har valgt å starte med ham på benken. Den nye Tunisieren skal vist nok være god, men han får nok en tøff job med å danke ut noen på midten. På toppen av alt konmmer Trond Olsen inn etter sesongen. Jeg kan ikke forstå hvem disse tre spillerene skal danke ut av start 11'ren. Pål Strand ser ut til å være tilbake i godt salg, Olsen danker ikke ut ham. Søgård har klart å beholde plassen fremfor Riise. Jeg kan ikke forstå hvem Kiko skal danke ut heller.

        Mitt spørsmål er; har vi hentet stallfyll?
        Riise, Olsen og Kiko er garantert ikke stallfyll, men vi trenger mange gode spillere hvis vi skal kjempe i toppen. Hvis vi kommer med i Royal league og eventuelt spill i europa så spiller vi fort over 40 kamper på en sesong og da er det greit med en stor og god tropp.
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • Mor_10
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Jun 2004
          • 131

          #5
          Det som bekymrer meg er ikke høyden på spillerne men økonomien.

          Fjorårets underskudd på minus 20,4 millioner skal snus til pluss. Svaret på det er å kutte kostnader og spillersalg.

          Kommer det et konkret tilbud på en spiller som har lyst til å reise tror jeg nok han blir solgt. Det antydet jo også Per Berg i denne artikelen som sto i RB i april måned http://www.rb.no/lokal_sport/article1533279.ece

          men det var jo før den nye tv avtalen......
          --------------------------------------------
          Mor10

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6082

            #6
            Opprinnelig skrevet av Mor_10
            Kommer det et konkret tilbud på en spiller som har lyst til å reise tror jeg nok han blir solgt.
            Tror ikke vi hadde fått så mange nye spillere eller god stemning i troppen om vi nekta spillere å gå videre om de vil bort.

            Kommentar

            • Fuglen
              Medlem
              Hoffnarr
              • May 2004
              • 52

              #7
              Helt riktig - viktig å ha dobbeldekning på hver plass.

              Hvis du hadde vært på Jessheim i går, så hadde du skrevet noe annet om Riise. Hvorfor han ikke spiller istedet for Søgård må KUN være for fetsundrånerens defensive kvaliteter.

              I tillegg kan det hende at Kiko ble hentet inn så kjapt fordi Lyn vurderte ham sterkt. Han er nok tenkt som erstatter for Koren. Kan ikke forvente at han blir på Åråsen i flere år. For at LSK ikke skal gå på vanvittige underskudd hvert år må vi selge spillere. Det er det vi har levd av på hele 90 tallet og inntil et par år siden.
              Fuglen - LSK fan siden 76

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #8
                Vi har siden i fjor halvert underskuddet fra 20 mill til 9,8. Dette er meget sterkt og for å komme ned i null og kanskje på pluss siden er vi nesten avhengig av salg. Trur dette ligger i planene til Fjøa og co at Koren skal forsvinne... Desverre :cry:

                Kommentar

                • Errevs
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Jun 2005
                  • 200

                  #9
                  syntes ikke Koren dominerer midtbanen nok til at vi er avhengig av han, han brenner rett å slett alt for mange sjanser og pasnings forsøk.
                  Robert er en god spiller, men tror vår nye midtbane spiller Mouelhi ikke vil ha noe problem å fylle hans sko. så får vi 5-10 millioner for Robert er det greit for meg.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6082

                    #10
                    Det perfekte før neste sesong vill vært om vi:
                    * fikk andersson og koren til å signere for et år til
                    *kasey fikk norsk pass
                    *solgte mifsud for 5-10 mil
                    *solgte powel for 2 mil
                    *solgte(lot gå) Grubisic, Muller, Radulovic, Soltvedt, Misund
                    *henta Jan Kjell Larsen på bosman(?)
                    *henta occean for 5 mil
                    *henta moa for under en mil(skeid ligger an til å rykke ned)
                    *henta en ny ventreback som kunne gått direkte inn på laget
                    *henta en ny stopper (birger madsen?) om vi skal spille mer 352

                    Kommentar

                    Working...