Blir nok minimalt med Fredrik og andre usikkerhetsmomenter i de fire siste kampene, Berg tenker plassering for alle penga nå. Pengene er tydeligvis langt viktigere enn å tenke fremover i tid, og spillere som har sikret oss åtte av 26 mulige seire får forkjørsrett.
Lillestrøm Sportsklubb - Brann, Åråsen søndag 17.10 kl 18:00
Collapse
X
-
Synes det er merkelig at Tokstad vurderes forran Gabrielsen egentlig.
Ellers overasker det meg at Bergmann blir valgt forran Arild. Normalt ville jeg bejubla det valget, men Bjørn har virka totalt ute av form i høst.
Det mest kritikkverdige med uttaket er at vi igjen spiller med Kiko på kant det hemmer oss en del offensivt.
Regner med at mangelen av Fredrik er en glipp fra RB.Kommentar
-
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Så treninga på Torsdag og da var Bergmann god, Arild virket tung dessverre.
Problemet med Bergmann og Ujah er jo at de ikke vil spille sammen, begge vil spille med Arild...Kommentar
-
Ja, jeg er med på ideen, men synes ikke det er en god løsning. Fint å ha en ving som trekker inn og lar backen få plass til tider, men jeg synes vi burde brukt en indreløper med mer offensive ferdigheter da. Som du sier så fungerer Kiko i denne formasjonen som en indreløper, men jeg synes ikke han er noen indreløper, han er defensiv midtbane. Hadde vi f.eks brukt Gabrielsen og gitt han instruksjoner om å trekke inn og bidra i midten så hadde jeg vært mer positiv.Kommentar
-
Bergmann og Ujah er fremtiden, jeg håper de spiller sammen ut sesongen nå, om ikke annet som for en forberedelse til neste (samt at jeg tror det skal gå meget bra nå også).
Kiko på kant gjør meg bare trist, dog kanskje ikke så trist som at Tokstad er omskolert til back/kant. Moro at Bolly får prøve seg igjen, fin mulighet til å la han spille på seg confidence nå som plassen er sikret. Han har ferdighetene til å bli meget god, men problemene har sittet i hodet. Håper han fortsetter å spille selv om han ikke skulle få det til i morgen.Kommentar
-
Hvordan har forholdet mellom Bolly vs Fredrik vært i det siste? Da tenker jeg fotballmessig og ikke menneskelig. Begge har ferdighetene, men etter det jeg oppfatter er det en liten forskjell mellom disse mentalt sett. Fredrik bare gyver løs, mens Bolly tenker seg om to ganger. Da er det litt rart at Bolly får sjansen foran Fredrik. Men nå var ikke Fredrik tilgjengelig sist pga landskamp. Siden Bolly ble matchvinner med en fantastisk goal så blir det hardt å vrake ham. Det hadde vært interessant å prøve disse på hver sin kant og Kiko og Nosa i midten, samt Ujah og Björn på topp.Kommentar
-
- Anthony (Ujah) og jeg skal dele på jobben som møtende spiss. Slik har det ikke vært når vi har spilt sammen tidligere, sier Sigurdarson.
Det er en forandring som spisstalentet ser fram til.
- Når jeg har spilt sammen med Anthony, har det vært frustrerende for meg å havne så langt ned på banen. Jeg har følt meg som en midtbanespiller hvor den viktigste joben har vært defensiv. Når jeg har fått ballen offensivt, har jeg ikke hatt krefter til å gjøre den jobben godt nok. Nå er det meningen at vi skal variere mer, og det ser jeg fram til, sier han.
Henning Berg sier at han ikke har bestemt seg for om det blir Sundgot eller Sigurdarson som starter, men at det er sannsynlig at begge kommer på banen i løpet av kampen.Kommentar
-
Uansett, man kan tydeligvis ikke ha lave nok forventninger til Komiske Berg. I en normalsituasjon er Kiko på kant ille nok (katastrofalt). I dagens situasjon, hvor forhåpentligvis Kiko er på vei ut av klubben, så er det intet annet enn en skandale av episke proporsjoner at fremtiden, representert ved våre unge spillere, ofres.
8., 6. eller 4. plass er egentlig knekkende likegyldig. Nå har man anledning til å bygge for 2011, både spillemessig, talentmessig og publikumsmessig. Skulle heller sett Fredrik, Gabrielsen eller EK på kant før Kiko.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Målsetting er 6. plass eller bedre. Skal vi prioritere å nå den, eller skal vi tenke på 2011? Jeg kan tenke meg at noen er villig til å lage litt bråk hvis vi ender på en 10. plass. Jeg kan glatt ofre en 6. plass og prøve ut våre norske talenter som banker hardest på døra. Jeg er ikke sikker på om vi nødvendigvis ofrer en 6. plass plass heller. Fredrik har levert gode prestasjoner når han har kommet inn og faktisk utrettet en forskjell i positiv retning. Var det opp til meg vil det bli ett bytte mellom Søgård og Fredrik (Kiko spiller sentralt med Nosa). Vi har igjen fire brukbare lag denne sesngen. Å gi våre norske tenåringer en sjanse mot disse vil være en meget god erfaring inn til en lang vinter.Kommentar
-
Etter treningsrapporten til Gilbert, er det vel utelukket å ha PSA på benken. Det bør vel holde å ha med Dahm og evt Gabrielsen. Håper Gabrielsen og Fredrik får de to siste plassene i troppen i forhold til det som står i RB. Evt Sesay hvis han er klar for nivået.Kommentar
-
- Når jeg har spilt sammen med Anthony, har det vært frustrerende for meg å havne så langt ned på banen. Jeg har følt meg som en midtbanespiller hvor den viktigste joben har vært defensiv. Når jeg har fått ballen offensivt, har jeg ikke hatt krefter til å gjøre den jobben godt nok.Kommentar
-
1. Jeg anser sjansen for å ta poeng som større med Fredrik, Gabrielsen eller EK på kant enn med Kiko. Kiko vet vi ikke funker. Fredrik har aldri fått prøvd seg, så det er usikkert. Men det han viste i Lyn og som innbytter har vært laaaangt over det Kiko har prestert som kant.
2. Selv om Fredrik skulle trenge et par kamper på å spille seg vant i klubben, så er det en investering for fremtiden. Kiko tilhører den nitriste fortiden. Forhåpentligvis.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Hvordan da?
Norge har 4 sikre plasser
1 i cupen.
3 i serien.
Mange journalister osv sier at 4. plass gir plass i Europa, men det er løgn.
Kommentar
-
Hvordan da?
Norge har 4 sikre plasser
1 i cupen.
3 i serien.
Mange journalister osv sier at 4. plass gir plass i Europa, men det er løgn.
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/...ccoef2011.htmlKommentar
-
Jeg har snakka med Fredrik og han er på benken i morgen.Kommentar
-
Kommentar