Lillestrøm Sportsklubb - Brann, Åråsen søndag 17.10 kl 18:00
Collapse
X
-
Aman-ettellerannet inn for brann. Fram med kjeppen Kippe!!!"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
-
Denna andre omgangen holder ikke mål. Kjenner jeg gruer meg til møtet med Enga. Redd vi blir straffa hardt der. Fy faen som vi rygga i andre omgang. Så bare frykten spredde seg. Griseheldige på overtid er vi og, selv om Helgerud er drita og blåser når Fredrik er aleine med keeper.I år så tar vi altKommentar
-
Griseheldige er pokker meg Brann i dag også. Synes ballen stort sett spratt deres vei i andreomgang. Dessuten skårer de på de få sjansene de har (bortsett fra den siste), og er supereffektive.Kommentar
-
Stakkar Nosa. Han er jo helt ute av det. Går fotball hele kampen og henger jo ikke med defensivt i det hele tatt. Virker som han har tankene helt andre steder.
Bekymrer meg at vår antatt beste spiller er så ute av det, spesiellt med tanke på at den sentrale midtbanen til Brenn ikke er den sterkeste i TL.¨
En Nosa i form ville ha herjet med dem.
Håper noen (ikke Berg) kan få tatt tak i dette for dette bekymrer meg...Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!Kommentar
-
Stakkar Nosa. Han er jo helt ute av det. Går fotball hele kampen og henger jo ikke med defensivt i det hele tatt. Virker som han har tankene helt andre steder.
Bekymrer meg at vår antatt beste spiller er så ute av det, spesiellt med tanke på at den sentrale midtbanen til Brenn ikke er den sterkeste i TL.¨
En Nosa i form ville ha herjet med dem.
Håper noen (ikke Berg) kan få tatt tak i dette for dette bekymrer meg..."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Kommentar
-
Enig. Både Bolly og BBS har gigasjanser för brann setter sin förste for dagen. Kunne fort stått 4 eller 5-0 för målet til Vaagan Moen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Nosa var bra i dag og laget så generelt ut til å finne rollene sine bedre enn i de siste kampene. Nosa holder bra på ball og fordeler den fornuftig. Dette er oppgaven hans, fint at han ikke dribler så mye som vi har sett tidligere.
Denne kampen var et steg i riktig retning. Høyresiden er dog bedrøvlig. Kiko får en rekke ganger ballen i bra posisjon, men uten innleggsfot, fart eller fintereportoar så stopper det helt opp.
Første omgang var bra og andre omgang helt ok. Brann var ekstremt effektive i 2.
Berg gjør egentlig greie bytter i dag og skal ikek få så mye kjeft av meg. At han satte Fredrik på venstresiden blir dog litt håpløst. Virker nesten som et forsøk på å vinne diskusjonen om Fredrik i 1. elveren. Om man har sett fredrik spille ving før så har man sett at hoved"trikset" hans er å holde motspiller unda med kroppen og akselerere seg rundt. Nos som blir vanskelig når man fører ball med beinet som er nærmest motstander.
Positivt fra Bolly igjen selv om han ikek på noen måte herjer.
BBS var stor, spesielt i 1. MEn greit å bytte han ut ettersom han tydelig var helt tom i bena.Kommentar
-
Kommentar
-
Ergra meg forresten litt over at Sesay ikke satt på benken når vi i 2. omgang virka uinteressert i ballen når vi pressa ballfører. Liker ikke når presset på ballfører består i å løpe til man er 2 meter unna han og så stoppe og se stygt på han.Kommentar
-
Synes også Kiko er ok idag. Rolig med kula i den perioden Brann presset i andre omgang. Synes det er helt greit at han tar seg en ekstra runde eller holder ballen i laget når motstanderen presser."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Kommentar
Kommentar