Lillestrøm Sportsklubb - Brann, Åråsen søndag 17.10 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • aguado
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 448

    Opprinnelig skrevet av Odinster
    Etter en kjapp gjennomgang av liveoppdateringa på VG er sjansestatistikken 8-6. 9-6 dersom man teller med sjansen til FG som ble feilaktig avblåst. Samtidig må man huske på, som andersmm påpeker, at både BBS og Bolly bomma på åpent mål.
    Så dersom man legger godvilja til er uttellingsprosenten den samme for begge lagene.

    Kommentar

    • Odinster
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Aug 2008
      • 160

      Opprinnelig skrevet av jalapenos
      Så dersom man legger godvilja til er uttellingsprosenten den samme for begge lagene.
      Jada. I så måte er det et rettferdig resultat. Men det var snakk om flaks, og de to sjansene til BBS og Bolly var større enn alle sjansene til Brann tilsammen.

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5099

        Jeg anbefaler å se reprisen av 1-0 målet. Legg spesielt merke til feiringa til Bjørn. Knyttede never og primalskrik av glede. Herlig!

        Kommentar

        • sk-kanaris
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • May 2007
          • 240

          Med så raske spillere foran må det være mulig å stille om og spille ballen raskere frem til de..
          /Ståle

          http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

          Kommentar

          • KEBABavSVIN
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 594

            Vanvittig unødvendig å skulle lage spenning i kampen når en leder 3-0 til pause. Vi var bare et stolpeskudd unna ett poeng på overtid.
            Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

            Kommentar

            • mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

              Rar kamp. Engasjementet i første var bytta ut med feighet i (store deler) andre. Flere som brått blir pinglete utpå der. Må ligge i knotten til en del.

              Fant hverandre litt bedre fremover i dag, kanskje fordi Brann er dårlige bakover. Esset missa på omtrent samtlige innlegg enda fikk gutta bra med sjanser.
              Nosa har en del å forbedre både mht blikk og direktepass.
              Kippe scorer igjen. Ikke rart gutten var spiss i ungdommen.

              .. og steget til Bolly minner meg forresten om gode tider med Tommy.
              Fugla mot nye høyder

              Kommentar

              • Geirfugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 561

                Kommet tilbake fra kamp, og synes det er mye sutring i denne tråden.
                Plusser i dag:
                Masse sjanser
                Godt pasningsspill gjennom midtbanen
                Nosa bedre enn på lenge
                Fungerende angrepspar
                Bolly fortsetter fremgangen
                Gode og riktige bytter av HB

                minus:
                To unødvendige baklengs

                Beste spill på lenge, men ja vi burde ikke gjort det så spennende. Men vær så snill, ikke klag på alt.

                Kommentar

                • Hel1017
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Oct 2008
                  • 196

                  Opprinnelig skrevet av sk-kanaris
                  Med så raske spillere foran må det være mulig å stille om og spille ballen raskere frem til de..
                  Ja, med en offensiv sentral midtbanespiller som ikke går fotball.

                  Men jeg ser at Dagbladet også mener at Nosa tidvis briljerer, så da er det vel jeg som tar feil, skjønner jeg.

                  Men ellers strålende fornøyd med 3p i dag. Godt å ha med seg inn mot neste kamp.
                  Det kan bli en pinelig affære er jeg redd for.
                  Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                  Kommentar

                  • mr.Jordbakke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3845

                    Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
                    Vanvittig unødvendig å skulle lage spenning i kampen når en leder 3-0 til pause. Vi var bare et stolpeskudd unna ett poeng på overtid.
                    ...og en dårlig dommeravgørelse unna 4-2
                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                    Mvh
                    Mr.Jordbakke

                    Kommentar

                    • dollyholly
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2007
                      • 965

                      Tilbake fra et KALDT Åråsen. Hva er det med dette laget, skal alltid gjøre det spennende! Angrepsspillet er dessverre for tregt, går i sirup. Støttepasningene florerer. Brann var utrolig dårlige idag, og uavgjort hadde bare vært for jævlig. Sigurdarsson var stor i første omgang, manglet bare å sette ballen i åpen mål. Ujah startet svakt men tok seg opp, herlig scoring etter bra forarbeid av bolly, som også hadde et godt innlegg tidlig i 1.omg, eller anonym. Han burde satt 4-0 og punktert kampen. Midtbanen spiller vanvittig mange støttepasninger og treger spillet med sirupfotball. Fredrik var ikke i støtet idag, Sundgot har ikke fart ?????, Bakke liker ikke Pedersen og Kippe :-), Logi drøyde minst 10minutter idag,men seier er seier, nå skal apegjengen nok engang slås på Ullevål. Må Nosa stå over?

                      Kommentar

                      • mooph
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 1496

                        ... vi hadde to misser på blank gåll også.
                        Fugla mot nye høyder

                        Kommentar

                        • dollyholly
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2007
                          • 965

                          Kippe scorer igjen. Ikke rart gutten var spiss i ungdommen.

                          .. QUOTE]

                          Rett skal være rett, Kippe var venstre flanke i ungdommen, førte lille Kolbotn til to Norway cup finaler, med mange mål.

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            Helt utrolig at folk kan klage etter denne kampen,første omg i dag er noe av det bedre på åråsen i år og alle jobba som besatt( til og med Nosa).2 omg blir vi litt feige men med litt flaks så hadde Bolly satt 4-0 og kampen hadde vert punktert. Isteden tenker gutta litt for mye på poeng og samtidig går vi litt tomme..En håpløs avblåsning av dommeren fra 4-2.Herlig kamp av fugla og til dere som klager ta dere en BOLLE.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7080

                              Er det mulig å være negative? Det kunne stått 5-0 etter 60 spilte. Brann scoret først ut av det blå, deretter på en syk enkeltprestasjon av Museflett, og skapte omtrent ingenting utenom det. Jeg syns dette var svært oppløftende!
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • LSK N/B
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 830

                                Synes det var mye positivt i dag
                                -Angrepspillet var bra i 1 omgang.
                                -Nosa var bedre en på lenge
                                - BBS ga seg aldri i en 50/50 duell.
                                - Bolly. Liker at han prøver
                                - 3 mål
                                - nesten 7000 tilskuere
                                -Hørtes ut som bra trøkk på feltet. Satt på G
                                - Gode bytter av Berg.
                                -KIPPE!!!!
                                Det negative
                                -at vi starter å stå fotball etter en times tid.
                                -Nosa sitt gule. Tull og tøys.
                                - 3-1 målet. Rygger for lenge. Alle vet at PVM kan skyte.

                                Sum blir at jeg er godt fornøyd i dag. Bedre kamp en på lenge. La oss avslutte sesongen fantastisk!
                                03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                Nei til NFF!

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6079

                                  Opprinnelig skrevet av Hel1017
                                  Men jeg ser at Dagbladet også mener at Nosa tidvis briljerer, så da er det vel jeg som tar feil, skjønner jeg.
                                  Feilen din er kanskje at du ser på han som en offensiv midtbanespiller. Rollen hans er sentral midtbanespiller som ligger rimelig dypt. Han duellerer, tar ballen ned under press, fordeler ballen greit og klarer å holde på ball og skaffe seg rom nok til å finne gode passningsmuligheter. Passingene hans treffer også på medspillere istedenfor en meter bak slik det pleier å være med Espen.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6079

                                    Opprinnelig skrevet av Rune
                                    Ujah og BBS er fremtiden, men det er ingen andre enn Arild Sundgot jeg vil ha som backup.

                                    Rune
                                    Ujah har vel uttalt at han trives best med Arild og utvikler seg best slik ettersom han får en klar rolle og instruksjoner fra Arild.

                                    Jeg er derimot itt uenig med Ujah selv og mener det er bedre for utviklingen hans å spille med BBS siden det da er mulig å spille frem spissmakeren. Dermed får Ujah utvikla to aspekt av spillet sitt og blir noe mer enn en one trick pony. Dette vil han få nytte av senere i karrieren.

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      Nosa får alltid med seg kula, oftest i medløp, tror det var ett mottak han misset på i dag. Kontrasten til Søgård som ved minst to anledninger står mutters alene som et juletre i sahara på midtbanen og tar i mot en høy ball ved å nikke den tilbake til stratosfæren igjen er enorm. Troen på egne ferdigheter gjennomsyrer ikke akkurat laget.

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        1. omgang var det desidert beste i høst. 3-0 var kanskje litt mye, men veldig fortjent ledelse. Nosa var god og Berg gjorde bra bytter. Tre poeng. Hva mer kan man forlange?

                                        Ett minus var at det ble spennende, men det var litt tilfeldig. Brann var effektive.

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video


                                          Ivar Hoff ute og maner LSK til å "vurdere" Berg. Mildt sagt tåpelig timing, og en utrolig lite engasjerende monolog han kjörer. "Og te lördan skal dem möte vålenga på Ullevål.." Ja, Ivar, om vi bytter trener denne uka så vinner vi garrantert den kampen. Ivar Hoff; du om noen bör vite hvor lite tabellsituasjon og eget spill har å si i disse kampene.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...