Lillestrøm Sportsklubb - Brann, Åråsen søndag 17.10 kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

Opprinnelig skrevet av andersmm
    http://www.tv2sporten.no/fotball/tip...e-3317998.html

Ivar Hoff ute og maner LSK til å "vurdere" Berg. Mildt sagt tåpelig timing, og en utrolig lite engasjerende monolog han kjörer. "Og te lördan skal dem möte vålenga på Ullevål.." Ja, Ivar, om vi bytter trener denne uka så vinner vi garrantert den kampen. Ivar Hoff; du om noen bör vite hvor lite tabellsituasjon og eget spill har å si i disse kampene.
    3-2 hjemme mot en dumpekandidat er ikke noe å ta støveldance av.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Rune
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2008
      • 1229

Ivar Hoff ute og maner LSK til å "vurdere" Berg. Mildt sagt tåpelig timing, og en utrolig lite engasjerende monolog han kjörer. "Og te lördan skal dem möte vålenga på Ullevål.." Ja, Ivar, om vi bytter trener denne uka så vinner vi garrantert den kampen. Ivar Hoff; du om noen bör vite hvor lite tabellsituasjon og eget spill har å si i disse kampene.
      Han sa vel omtrent det samme om Martin Andresen for halvannet år siden. Det har etterhvert blitt vanskelig å ta Ivar Hoff seriøst. Fin fyr dog. Kan anbefale alle å lese "Ivar Hoff. På offensiven med Lillestrøm", fantastisk litteratur.
      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• Percy Nilegård
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 5146

Opprinnelig skrevet av BennyLem
        3-2 hjemme mot en dumpekandidat er ikke noe å ta støveldance av.
        At Berg får godkjent av BennyLem derimot...
        "Alltid blodsprengt"!
        Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1287

Ivar Hoff: "Og te lördan skal dem möte vålenga på Ullevål.."

...ja og hva så?

Kommentar

• junior
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 492

Opprinnelig skrevet av maxpayne
            Ivar Hoff: "Og te lördan skal dem möte vålenga på Ullevål.."

...ja og hva så?
            Bytt trener, så kanskje vi får spille mot Sandefjord en gang til istedet
            ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

Er vel en grunn til at TV2 valgte å ikke vise innslaget i sendinga. Han påstår at vi har ligget nede på 10-12 plass gjennom hele perioden. Er jo direkte feil siden vi lå på 3. plass 9. mai og 4. plass etter 14 kamper. De fleste var vel brukbart fornøyd med spillet på vårparten med et par unntak. 1. omgangen idag var vi tilbake til spillet på vårparten der vi brukte ballen enormt mye bedre enn i hele høst. Jeg vet ikke hva som skjedde tidligere i høst, men da begynte vi å kælke ballen i stedet for å spille den. Er vel derfor Nosa har vært misfornøyd. Nå får han det som han vil og da regner jeg med at han er fornøyd.

Kommentar

• general
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1150

Nosa i midten er utvilsomt best. Ikke at dagens kamp var noen bunnsolid opptreden. Men i dag evnet vi å holde ball, ikke bare kælke, vri spillet (kan bli bedre) og spille oss til fine kombinasjoner. Lenge siden vi har sett det! Nosa på en dårlig dag er fortsatt en av våre beste.

Bergmann leverer også godkjent og må satses på. Så får Legenden avslutte karrieren som supersub. Den unge islendingen tilbyr mange aspekter til det offensive spillet i tillegg til å matche de bidragene AGS stiller med. Den dagen prestasjonene blir stabile og gode sitter vi på gull. Det samme gjelder for vår nr 10.
                Seriegull 2016!!!

Kommentar

• tonkro
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2009
                  • 354

Jada!

Åh, så deilig! Deilig for oss supportere å endelig se litt etterlengtet vinnervilje hos spillerne, deilig for spillere og trenerteam å vise at de ikke bare kan vinne kamper,men også spille underholdene fotball, deilig for alle å se at vi sakte men sikkert klatrer oppover på tabellen

Kommentatorene sa også før kampen at Kanarifansen kanskje er Norge's beste fans,og det er jo godt å høre etter det siste årets diskusjoner om at Kanarifansen er dårligere enn noensinne...

Satser på invasjon av Oslo på lørdag!

Kommentar

• Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

Opprinnelig skrevet av KFL41
                    Jeg vet ikke hva som skjedde tidligere i høst, men da begynte vi å kælke ballen i stedet for å spille den.
                    Sannsynligvis har det ligget på det mentale plan. Som det ble presisert fra ledelsen sist onsdag, så er 13 av spillerne i stallen 22 år og yngre. Får du først en trøkk med en så ung og uerfaren gruppe kan det ta tid å komme inn på rett spor igjen.
                    Knurr...

Kommentar

• Jan Banan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 809

Noe av det jeg merket meg best er at spillerne faktisk jubler etter scoring igjen. Gjentatte ganger tidligere har resten av laget (og særlig et par ikke navngitte spillere) bare snudd seg bort og gått mot midstreken uten så mye som et smil.
                      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• Jan Banan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 809

Dette innslaget var nok bestemt sendt og pugget på forhånd. Sendingen må fylles, og da er det ikke alltid bare å dytte noe annet inn i kjøreplanen.
                        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• ragnarrock
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 937

dette var godt, tatt fri fra jobben idag tidlig, bare så jeg kunne ligge i sengen og sutte på den deilige karamellen av å slå de ekle bergenserne. nam.

Men, får vel komme emg igang, og som alle andre begynne å se mot lørdag!

Undring jeg har fra kampen, så at RB hadde gitt kiko en 5 på børsen...
                          kan noen forklare til meg hvordan han fortjente den? synes han var direkte dårlig 50% av matchen, og ganske usynlig de resterende 50. mulig jeg bare er litt negativ til gutten generelt for tiden, vet jo at han kan være jævelig god når han først har dagen. men på høyrekant altså... aiiaiiai, nei, kan noen vennligst lysmale situasjonen litt slik at jeg selv med kiko, igjen kan bli uber optimist!?
                          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• Rune
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 1229

RB gir en ok begrunnelse:

KHALED MOUELHI 5
                            Oppofrende og god i den defensive jobben. Flytter beina raskt og gjorde en kjempejobb foran Essediri. Rolig og god med ball de første 45 min. Ikke like god de gangene han slo innlegg. Flott forarbeid til Bollys store sjanse i 2. omg. God kamp selv om han ikke er en naturlig kant.

Rune
                            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 2988

1 omg. i går varmer. Da er det innsatsvilje, mye godt spill og glød i laget igjen. Det er deilig. Vi er klart best fram til Brann skårer og da virker det som vi blir redde og rygger veldig mye. Rygginga til Pedersen før han setter fram rævva på første målet er latterlig. Det andre målet til Brann er også svakt av forsvaret. Etter dette har Brann mye ball men skaper vel ikke så mye. Denne kampen burde vi ha vinni mer, så jævlig irriterende at vi skal gjøre det så utrolig spennende. Forøvrig bra innsats av fansen også
                              I år så tar vi alt

Kommentar

• El Caco
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2009
                                • 2286

Synes vi også skal gi Henning Berg skryt. Laget ligger like høyt gjennom hele kampen, og til tross for mål imot fortsetter laget å være aggressive i kontringene og ikke redd for å satse når vi har ballen.
                                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

Opprinnelig skrevet av El Caco
                                  Synes vi også skal gi Henning Berg skryt. Laget ligger like høyt gjennom hele kampen, og til tross for mål imot fortsetter laget å være aggressive i kontringene og ikke redd for å satse når vi har ballen.
                                  Ja, en slående kontrast til flere hjemmekamper før, og da spesielt den mot MFK sist.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

Opprinnelig skrevet av general
                                    Nosa i midten er utvilsomt best. Ikke at dagens kamp var noen bunnsolid opptreden. Men i dag evnet vi å holde ball, ikke bare kælke, vri spillet (kan bli bedre) og spille oss til fine kombinasjoner. Lenge siden vi har sett det! Nosa på en dårlig dag er fortsatt en av våre beste.

Bergmann leverer også godkjent og må satses på. Så får Legenden avslutte karrieren som supersub. Den unge islendingen tilbyr mange aspekter til det offensive spillet i tillegg til å matche de bidragene AGS stiller med. Den dagen prestasjonene blir stabile og gode sitter vi på gull. Det samme gjelder for vår nr 10.
                                    Tror faktisk dette kan være litt av nøkkelen til suksess fremover. Når bergmann er på sitt beste, er han bare så fantastisk mye bedre enn superlegenden. Han bringer LSk opp på et helt annet nivå, en modernere, mer gjennombruddshissig fotball. Dessverre mangler islendingen litt av Arilds coolness foran kassa. Det kan forhåpentlig læres videre?

Er enig i at Islendingen bør starte oftere og oftere, og Arild heller brukes i de kamper vi trenger en hengende spiss og fantastisk god ballfordeler som Arild jo er.

Ujah er selvskreven, så lange han er i form og vi vi får beholde han. Det samme kan forsåvidt sies om Nosa.

Edwin bør også få sine sjanser, på kant fra start eller som innbytter på topp.

Ellers så jeg kampprogrammet mot Brann, så lagoppstillingen vår, og tenkte at "denne vinner vi".
                                    Noenlunde stabil 11'er med mye kvalitet. Men det vil være strategisk klokt å beholde Duracell-rabbit Søgård som defensiv-anker, og bytte ut Kiko med en spiller som både har mere offensiv-fiber i føttene, og som belaster lønnsbudsjettet litt mindre...
                                    Last edited by Hamburg & Kanari; 20.10.2010, 12:49.
                                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                      ...og en dårlig dommeravgørelse unna 4-2
                                      Ja, stusset innmari over den. Hva var det egentlig som skjedde? Fikk med meg at Steinar Pedersen vant en luftduell med ca. 1 meter, og ble klippet ned nedenfra av Brann-spilleren som sto igjen på bakken. Dømmer du ikke frispark til LSK der, har man ikke mye som dommer å gjøre. Hisset meg så mye opp at jeg glemte å følge skikkelig med på situasjonen med Fredrik Gulbrandsen rett etterpå-for han gjorde vel ikke så mye galt?

I likhet med Kippe's 2-1 scoring på overtid mot Molde, så jeg ingenting galt med den heller.
                                      LSK Norges beste lag

Kommentar

• El Caco
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2009
                                        • 2286

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                        Ja, stusset innmari over den. Hva var det egentlig som skjedde? Fikk med meg at Steinar Pedersen vant en luftduell med ca. 1 meter, og ble klippet ned nedenfra av Brann-spilleren som sto igjen på bakken. Dømmer du ikke frispark til LSK der, har man ikke mye som dommer å gjøre. Hisset meg så mye opp at jeg glemte å følge skikkelig med på situasjonen med Fredrik Gulbrandsen rett etterpå-for han gjorde vel ikke så mye galt?

I likhet med Kippe's 2-1 scoring på overtid mot Molde, så jeg ingenting galt med den heller.
                                        Dommeren så vel ikke noe frispark (rart), men blåste hovedsaklig pga hodeskaden til Cato Hansen.

Fredrik var HELT alene med keeper, og en treg Brann-stopper 2 meter bak seg allerede på midtbanen.
                                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 3006

Opprinnelig skrevet av Skinke
                                          Hvem faen er venstrekant i lillestrøm?
                                          Foreslår at vi lar Edwin prøve seg litt oftere på den plassen.
                                          Evt Bolly, hvis han fortsetter fremgangen.
                                          LSK Norges beste lag

Kommentar

Working...