Lillestrøm Sportsklubb - Brann, Åråsen søndag 17.10 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Kamptråd Lillestrøm Sportsklubb - Brann, Åråsen søndag 17.10 kl 18:00

    Etter et langt gjesp av en kamp mot hvalene står Brann for tur hjemme på Åråsen. Vi har vært svake hjemme i år, og det toppa seg i førsteomgangen mot Molde der ingenting stemte offensivt.

    De siste 5 kampene har vi tatt 8 poeng, mens Brann har 7 poeng som gir oss 6. plass på formtabellen, mens Brann har 8. plass.

    Satser på dette laget:

    Logi

    Esset-SP-Kippe-LKE

    Fredrik-Kiko-Nosa-Bolly

    Arild-Ujah
    Tipper på dette laget:
    Logi

    Esset-SP-Kippe-LKE

    Kiko-Søgård-Nosa-Bolly

    Arild-Ujah
    Edwin er ute med karantene, og etter Bollys innsats mot SF gir venstrekanten seg selv.

    Usikkerthetsmomentet blir høyrekanten, og Kiko/Espen ved siden av Nosa. Syns Fredrik skal få starte en kamp nå så velger han på høyrekanten, mens jeg velger Kiko ved siden av Nosa iom at han er noe bedre med ball. Skal vi få i gang et offensivt angrepsmønster trenger vi noen som er i stand til å fordele passninger og syns Kiko er hakket bedre en Espen der.

    På tide å ta tilbake fortet!
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Geirfugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 561

    #2
    Gi meg dette laget, som vi gi en god balanse:

    Logi
    Essediri - Steinar - Kippe - Eriksen
    Fredrik - Kiko - Søgård - Bolly
    Nosa
    Ujah

    Gi Sundgot en pause. Eneste grunnen til at Kiko og Søgård spiller, er ønsket om balanse og to "sittende" midtbanespillere. Det gir plass for friske, offensive kanter.

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #3
      Viktig at Bolly får fornyet tillit. Ellers så håper jeg på Kiko og Nosa sentralt, samt Erling/Fredrik på høyre.

      -----------Logi-----------
      Karim-Steinar-Kippe-Eriksen
      --------Nosa--Kiko--------
      --Erling/FG----------Bolly--
      ----------Arild/BBS--------
      ------------Ujah----------
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #4
        Opprinnelig skrevet av Geirfugl
        Gi meg dette laget, som vi gi en god balanse:

        Logi
        Essediri - Steinar - Kippe - Eriksen
        Fredrik - Kiko - Søgård - Bolly
        Nosa
        Ujah

        Gi Sundgot en pause. Eneste grunnen til at Kiko og Søgård spiller, er ønsket om balanse og to "sittende" midtbanespillere. Det gir plass for friske, offensive kanter.
        Du ønsker altså å gi Søgård en ny sjanse etter en miserabel kamp mot Sandefjord, samtidig som du vil sette Legenden på benken etter å vært den eneste av våre menn som evner å både gjøre seg spillbar og å levere ballen til en med samme farge?

        -------------------Logi------------------------
        Essediri------Steinhard-----Kippe--------Eriksen
        Fredrik------Kiko---------Nosa----------Bolly
        ---------Ujah------------Sundgot------------
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • Geirfugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 561

          #5
          [QUOTE=superbøffel;424404]Du ønsker altså å gi Søgård en ny sjanse etter en miserabel kamp mot Sandefjord, samtidig som du vil sette Legenden på benken etter å vært den eneste av våre menn som evner å både gjøre seg spillbar og å levere ballen til en med samme farge?
          QUOTE]Svaret er ja, men det visste du vel allerede..
          Begrunnelse: Framtid. 1. Jeg vil se Nosa i den rollen. 2. Jeg vil se Bolly og Fredrik, og da trenger vi sittende midtstoppere - men prøv gjerne noen andre hvis vi har.

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #6
            Opprinnelig skrevet av Geirfugl
            Svaret er ja, men det visste du vel allerede..
            Begrunnelse: Framtid. 1. Jeg vil se Nosa i den rollen. 2. Jeg vil se Bolly og Fredrik, og da trenger vi sittende midtstoppere - men prøv gjerne noen andre hvis vi har.
            Det hjelper lite med to sittende midtbanespillere om ingen av de evner å gjøre noe med ballen selv eller å levere den i bakrom til Bolly eller FG.

            Når du så på pasningsspillet til Kiko og Søgård mot Sandefjord, så du mange pasninger i bakrom?

            Det er faktisk bare Sundgot (og delvis Nosa) som har vist noen som helst evne til å slå pasninger i bakrom mot vingene - om vi skal stille med FG og Bolly mot Brann må vi spille de gode - det evner dessverre ikke Kiko og Søgård for øyeblikket.
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • dollyholly
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2007
              • 965

              #7
              Er optimist foran denne kampen. Tror Brann motiverer laget, og en 3 poenger her blir viktig før vi som vanlig skal slå VIF på Ullevål (gleder meg allerede). Deretter er det Viking hjemme (lenge siden vi har tapt mot dem hjemme) og Godset i Drammen har vi jo taket på! Fullt mulig å bli nr. 4 i serien, den beste plasseringen siden 2001. Henning tar laget til nye høyder neste år!!!

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2925

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Edwin er ute med karantene, og etter Bollys innsats mot SF gir venstrekanten seg selv.
                Gjør det? Berg er ikke akkurat kjent for å belønne de norske unggutta med eliteseriespill etter gode prestasjoner.
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av bjarmann
                  Gjør det? Berg er ikke akkurat kjent for å belønne de norske unggutta med eliteseriespill etter gode prestasjoner.
                  Nevn gjerne noen ungutter som har starta en kamp å vært gode for så å ikke spille neste kamp. Jeg husker ingen...
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2925

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Nevn gjerne noen ungutter som har starta en kamp å vært gode for så å ikke spille neste kamp. Jeg husker ingen...
                    Fredrik har hvertfall kommi inn i flere kamper og utretta mer enn nesten hele laget på 15 min, enn de har klart på 75 min. Det holder for meg
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      #11
                      Håper Kfl og Ufc kan samarbeide på denne kampen ,faen så bra det var mot Sandefjord.

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6079

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av bjarmann
                        Fredrik har hvertfall kommi inn i flere kamper og utretta mer enn nesten hele laget på 15 min, enn de har klart på 75 min. Det holder for meg
                        Synes ikke ruben gjorde seg bort når han fikk muligheten heller.

                        Kommentar

                        • El Caco
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2009
                          • 2286

                          #13
                          Ut med Kiko, inn med Erling/Fredrik. Utenom det - samme lag som mot Sandefjord for min del hvertfall!
                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                          Kommentar

                          • Mauer
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2007
                            • 270

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av dollyholly
                            Fullt mulig å bli nr. 4 i serien, den beste plasseringen siden 2001. Henning tar laget til nye høyder neste år!!!
                            Siden 2001? http://kfl.no/wiki/index.php/LSK_sesonger

                            Vi tok jo 4. plass både 2005, 2006 og 2007!

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5916

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Mauer
                              Siden 2001? http://kfl.no/wiki/index.php/LSK_sesonger

                              Vi tok jo 4. plass både 2005, 2006 og 2007!
                              Altså den beste plasseringen siden 2001!!
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                Altså den beste plasseringen siden 2001!!
                                Hadde vi kommet på tredje plass så hadde det vært den beste siden 2001.

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  #17
                                  Forsvaret blir Karim,Kippe,Pedersen,LKE.Midtbanen blir 99%sikker denne Bolly,Nosa,Espen,Kiko. og spissa Ujah og Legenden. Bra lag. Så håper jeg Henning bytter inn Fredrik for Kiko og så hadde det vært spennende og sett Edwin på topp sammen med Ujah...

                                  Kommentar

                                  • rugbar
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Apr 2007
                                    • 152

                                    #18
                                    blir nok ingenmannsland i år desverre...

                                    Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                    Er optimist foran denne kampen. Tror Brann motiverer laget, og en 3 poenger her blir viktig før vi som vanlig skal slå VIF på Ullevål (gleder meg allerede). Deretter er det Viking hjemme (lenge siden vi har tapt mot dem hjemme) og Godset i Drammen har vi jo taket på! Fullt mulig å bli nr. 4 i serien, den beste plasseringen siden 2001. Henning tar laget til nye høyder neste år!!!
                                    Ville vel byttet ut "Fullt mulig" med "teoretisk mulig". Ikke for å være pessimist, jeg har selv troa at Sportsklubben hver kamp! Men har enda ikke sett en endeløs seiersrekke…

                                    For at LSK skal ta 4. plassen må vi vinne de 4 siste kampene, samt at de 6 lagene fra 9-4 plass må avgi poeng. Det er ikke naturlig å tro at et lag som har vunnet 30% av kampene sine i tippeligaen 2010, altså sjeldnere enn hver 3 kamp, skal makte å avslutte sesongen med 5 strake seiere? Enda verre er det at Lillestrøm kun står med 3 seiere på de 14 siste spilte! Dessverre ingen ting annet enn hjertet som tilsier at det skal bli 5 strake seier og 4. plass.

                                    Kommentar

                                    • Roll75
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2007
                                      • 834

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av rugbar
                                      Ville vel byttet ut "Fullt mulig" med "teoretisk mulig". Ikke for å være pessimist, jeg har selv troa at Sportsklubben hver kamp! Men har enda ikke sett en endeløs seiersrekke…

                                      For at LSK skal ta 4. plassen må vi vinne de 4 siste kampene, samt at de 6 lagene fra 9-4 plass må avgi poeng. Det er ikke naturlig å tro at et lag som har vunnet 30% av kampene sine i tippeligaen 2010, altså sjeldnere enn hver 3 kamp, skal makte å avslutte sesongen med 5 strake seiere? Enda verre er det at Lillestrøm kun står med 3 seiere på de 14 siste spilte! Dessverre ingen ting annet enn hjertet som tilsier at det skal bli 5 strake seier og 4. plass.
                                      Nå er det vel slik at Lsk kan ta 4. plassen uten å vinne alle fire kampene, men da er man ennå mer avhengig av at de andre kampene ender i Lsks favør. Brann må slås! Det har vi en god mulighet til å klare. Også får vi se om vi kan ta Søpla.

                                      Kommentar

                                      • Forza
                                        Juniormedlem
                                        Bøffelpromp
                                        • Oct 2010
                                        • 11

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av stray cat
                                        altså den beste plasseringen siden 2001!!
                                        fail!!!

                                        Kommentar

                                        Working...