Lillestrøm Sportsklubb - Brann, Åråsen søndag 17.10 kl 18:00
Collapse
X
-
Liker ikke latter og tulling på vei ut på banen igjen.
FOKUS!!!!!!!
Kommentar
-
Krøkka Kiko er på vei ut av klubben. La oss nå slippe yngre krefter til.
Tre årsaker:
1. Bygge for fremtiden
2. Gjenvinne publikum
3. FG er en langt bedre kantspiller enn KikoModerate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Og der kasta Bakke inn håndkleet ja. Ikke så greit å holde en hel kamp etter en natt på fylla Eirik? Møkkamann!"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Hvis man ikke skal slippe til talenter på 3-0, hjemme, mot et bedritent bunnlag, når skal man slippe de til da?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Trener; -Da møtes vi for avreise til flyplassen her i morgen gutter, ta det rolig i kveld!
Bakke; -Trener, jeg reiser til Oslo i ettermiddag, skal møte noen kompiser og gå på Lady Gaga konsert. Blir bare cola på meg! Ses på Åråsen!
Pause i kampen på søndag:
Trener; -Bakke hva faen driver du med? Var du på fylla i går eller?!!
Bakke; Nei trener, tok tidlig kvelden..... "Wææææææææææææh", faen der kom pilsen opp igjen gitt!!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Virker som Fredrik er på tur inn. Godt Berg hører på ekspertene."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Fy faen RB.no brenn i helvete. Oppdaterte med 4-1 for så å rette til 3-2 brenne noe så inn i helvete."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Der kommer endelig Fredrik. Men hvorfor tar vi ut Bolly? Gjort en kjempekamp og han bidrar bakover.
Helvete nå rakner det faen meg igjen. Dette minner meg om hjemmekampen mot Enga. Nå skal jeg ha full innsats!!! Faen heller. Hvor ble det av gløden fra første omgang?I år så tar vi altKommentar
Kommentar