Spørsmål til Henning og TB - Onsdag på Martins

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Arind
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2006
    • 459

Jeg syns møtet i kveld fikk bra med masse gode kommentarer og innspill fra fansen, samtidig som Henning, Torgeir og Per svarte godt for seg. De fikk til tider kjørt seg, men jeg syns spesielt Henning svarte utfyllende og godt!

Stor honør også til Mads Dahm som stilte og svarte for seg! Håper den ballen legges død, for nå blir det bare fyllerør hvis det fortsetter.

Jeg er sikker på at Henning er rett mann for klubben i dag. Vi har en situasjon hvor det er skrallt med ressurser og spillerstallen er ung. Vi ønsker oss en ugjennom trengelig back rekke, en rask venstrekant med pasningsfoten til Beckham og vi ønsker oss en offensiv ballsikker midtbanespiller som skyter som en hest, men når kassa er tom, så må treneren bare ta ut de han har som han tror kan gjøre det best mulig. Det tviler ikke et sekund på at Henning gjør!

Vi som sitter på utsiden og ser på kampene, kan sikkert med god grunn stille spørsmål om laguttak osv, men jeg tror faktisk at det er så enkelt at alternativene er for dårlige eller ustabile.

Samtidig håper at Henning og Per klarte å avlive ryktene om splid og maktkamp innad i LSK....slike rykter ingen tjent med, og ingen kan fortelle hvor ryktene kommer fra. Vi har en hovedtrener som skal ha tillit i hele organisasjonen, jeg vet at det nedlegges masse arbeid på samhold og samarbeid i spillergruppa.

FORZA FUGLA
    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

Igjen; kan vi få et mer sportslig vinklet referat?
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Arind
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2006
        • 459

Sportslig......ingen penger til nye spillere. Det jobber hver dag med å skyte pressist og finne formasjoner som fungerer. Det er et ønske om å forsterke med en rask venstrekant og en offensiv midtbane, men det finnes ikke penger å betale med.
        Henning sa klart og tydelig at mange av spillerne er alt for ustabile, og at hans oppgave er å prøve å ta ut de han tror vil være mest stabile til neste kamp. Det hevdes at de jobber mye med psyken til spillerne, men her tror jeg det er et stykke vei å gå....

Årets klare uttalte ambisjon er 4. plassen og vi skal banke bydelslaget. Neste år er ambisjonene de samme - top 6 eller bedre, men i løpet av 2 år skal vi være med å kjempe om seriegull!
        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• ulfpulf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2509

Opprinnelig skrevet av holmiz
          Å skylde på fylla holder rett og slett ikke. Da utviser du både feil holdninger, og tyr til litt for billige unnskyldninger og enkle snarveier. Absolutt ikke bra.
          Sikkert ikke bra, men fyren er 22 år. Jeg har både sagt og gjort dummere ting i fylla mens jeg var mye eldre enn det. Fordelen min er selvsagt at jeg ikke - uforståelig for meg - har supportere som publiserer vrøvlet mitt på internett.
          At Mads Dahm har sagt noe han angrer på etter for mange øl er noe jeg kan identifisere meg med, og fint kan leve med. Skulle det bli en vane for ham å si at han hater Lillestrøm, skal jeg vurdere å bli indignert, men jeg tipper han har lært nå.

Kommentar

• KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

Det er en sak i papiravisen til RB om møtet,der noen spørsmål og svar er referert. De som ikke orker å vente på referatet, kan kjøpe e-avisa for idag.

Kommentar

• knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9537

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
              Sikkert ikke bra, men fyren er 22 år. Jeg har både sagt og gjort dummere ting i fylla mens jeg var mye eldre enn det. Fordelen min er selvsagt at jeg ikke - uforståelig for meg - har supportere som publiserer vrøvlet mitt på internett.

Jævlig uheldig å dra på fylla under en "prøve-kontrakt" IMO, men alle kan gjøre feil. Sånn bortsett fra meg her jeg sitter på internett

Kommentar

• HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6099

Opprinnelig skrevet av Arind
                Det jobber hver dag med å finne formasjoner som fungerer. Det er et ønske om å forsterke med en offensiv midtbane,
                Disse svarene overaska meg litt. Synes det ser ut som om det er større behov for en defensiv midtbane så lenge vi har Nosa. Har heller ikke sett noe til at vi er på utkikk etter ny formasjon. Trodde formasjonene vår var støpt fast og uaktuell å forandre.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

Opprinnelig skrevet av HSft
                  Disse svarene overaska meg litt. Synes det ser ut som om det er større behov for en defensiv midtbane så lenge vi har Nosa. Har heller ikke sett noe til at vi er på utkikk etter ny formasjon. Trodde formasjonene vår var støpt fast og uaktuell å forandre.
                  Stussa på dette selv. Kan det være at denne offensive midtbanespillern skal være indreløper i 4-3-3?

Ny spiller-kiko/espen-Nosa
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• kimmern
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 1174

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Ny spiller-kiko/espen-Nosa
                    Bjarmann sa: "kiko har vi ikke hatt samtaler med"
                    tolker det dit hen at han forsvinner ut porten.

Kommentar

• GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

Det er som kjent fra fulle folk og småunger man får sannheten. Prisverdig av Dahm å stille opp å ta støyten, det skal han ha, men forklaringa kjøper jeg ikke. Han er her på grunn av HB etter at klubben i hans hjerte endte opp i en umulig situasjon, og det er greit nok i min bok. Håper han ikke blir med videre, jeg tror dette vil henge ved ham og skape for mye mistenksomhet.

Har fortsatt tillit til Berg, og jeg ser heller ikke poenget med å sparke ham når alternativene er ikke-eksisterende. Og selvfølgelig må han ta ut laget han mener er best, men han kan ikke gjøre det uten å ha fremtidens LSK i bakhodet når man attpåtil er pengelens.

Også enige med de som stusser litt ved ønsket om en offensiv midtbanespiller når vi har Nosa. Vi trenger en Annantype og har det kanskje allerede i stallen på sikt, i form av Sesay. Kort sagt trenger vi bedre ballferdigheter over hele fjøla.

Kommentar

• 100%Lund
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • May 2008
                        • 13

Fy Faen - bare at det står i avisen er nok.

"Likevel var supporteren opprørt over at mente Dahm hadde sagt at han hatet LSK og at det også var flere andre spillere i klubben som gjorde det samme. Den eneste som var oppriktig glad i klubben skulle i følge Dahm være midtbanekrigeren Espen Søgård. "

Ingen røk uten ild, av unger og fulle folk skal du høre sannheten... mye her som passer på Dahm.
                        Men for pokker - at det i det heletatt står på trykk er nok. Det skal Rb ha når de tidligere har skrevet om at det er mye negativitet rund LSK om dagen. Det er altså så mye sutring rundt klubben at en kan bli helt matt. "Pengelense, formasjonsproblemer, holdningsproblemer..........."

Dette viser at man har seriøse holdningsproblemer i LSK - dette kan ikke Lillestrøm leve med om det så kun er et øøøørlite snev av sannhet i det. Dette er direkte ødeleggene for klubben og burde umiddelbart føre til benken, så oppsigelse av kontrakt og deretter kjølhaling ut av portene på Åråsen. NÅ MÅ Per og co stå opp og vise at man har litt brystkasse. NOEN må stå opp for klubben vår.

Fy faen - bare å lese avsnittet satte i gang akutt omgangsyke her. Dette er faktisk noa av det mer jævlige jeg har lest av en spiller i LSK på 25 år +.

Kommentar

• okb
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2377

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                          Nå har man fått fram begge sidene av saken så da er det bare å velge hvem man vil tro på.

Jeg tror ikke noe på at Dahm mente det som en spøk og jeg gleder meg til den dagen han forlater Åråsen.
                          Vel. Han er ikke den eneste som i noen sekunders idioti har satt klubben i forlegenhet på fylla. Eller hva?

Mads Dahm og Kissi har gjort opp seg i mellom. Hvorfor velger du å tro på noe annet enn det? Hva annet kan man tro på enn det som ble sagt i går?
                          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

Aftenposten har et referat fra møte:

Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• kimmern
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2005
                              • 1174

det er uansett ikke sikkert at mats dahm er her neste år. det ble sagt at man søker en ny midtstopper og at dahm er under vurdering. så slik jeg ser det så vil det si at enten blir dahm og ingen ny stopper kommer inn, eller så går han og klubben vil lete etter en ny en.

Kommentar

• bird
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Nov 2009
                                • 91

Opprinnelig skrevet av Arind
                                Sportslig......ingen penger til nye spillere. Det jobber hver dag med å skyte pressist og finne formasjoner som fungerer. Det er et ønske om å forsterke med en rask venstrekant og en offensiv midtbane, men det finnes ikke penger å betale med.
                                Henning sa klart og tydelig at mange av spillerne er alt for ustabile, og at hans oppgave er å prøve å ta ut de han tror vil være mest stabile til neste kamp. Det hevdes at de jobber mye med psyken til spillerne, men her tror jeg det er et stykke vei å gå....

Årets klare uttalte ambisjon er 4. plassen og vi skal banke bydelslaget. Neste år er ambisjonene de samme - top 6 eller bedre, men i løpet av 2 år skal vi være med å kjempe om seriegull!
                                Jeg oppfattet ikke at Torgeir sa offensiv midtbane, men sentral midtbane. Dette er også mer i tråd med våre behov om dagen.

Kommentar

• kimmern
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2005
                                  • 1174

leste aftenposten artikkelen, det kom selvfølgelig fram at en ikke mente at berg var rett man. men hva med han som mente berg ER rett man? neida ingenting selvfølgelig.. jævla media.

for min egen del så kan jeg si at jeg velger å stole på at b&b gjør det rette, selv om jeg ikke altid er helt enig i spillestilen.

Kommentar

• King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

Opprinnelig skrevet av okb
                                    Vel. Han er ikke den eneste som i noen sekunders idioti har satt klubben i forlegenhet på fylla. Eller hva?

Mads Dahm og Kissi har gjort opp seg i mellom. Hvorfor velger du å tro på noe annet enn det? Hva annet kan man tro på enn det som ble sagt i går?
                                    Regner med du sikter til Fredrikstad episoden hvor jeg kastet flagg i vannet og fikk 15 kampers utestengelse? Etter min mening er det værre at en LSK spiller drikker seg drita og sier han hater LSK enn at en supporter drikker seg drita og kaster FFK flagg i vannet.

Beklagelsen Mads Dahm la fram i går kom kun fordi han har fått beskjed om å si unnskyld av LSK. Dahm er en middelmådig fotballspiller som kjemper om å få en ny kontrakt i LSK og da gjør han selvfølgelig det klubben sier han skal gjøre.
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5918

Opprinnelig skrevet av siljelille
                                      skal fi eg et referat jeg
                                      Siljelille, min egen referent...hvor blir du av? :-)

Det jeg egentlig lurer på er om noen tok på seg jobben som referent i går og om det kommer noe referat snart? Hadde vært greit med noe annnet enn aviser og mer eller mindre halvkvedede viser fra diverse forumfolk.
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                        Regner med du sikter til Fredrikstad episoden hvor jeg kastet flagg i vannet og fikk 15 kampers utestengelse? Etter min mening er det værre at en LSK spiller drikker seg drita og sier han hater LSK enn at en supporter drikker seg drita og kaster FFK flagg i vannet.

Beklagelsen Mads Dahm la fram i går kom kun fordi han har fått beskjed om å si unnskyld av LSK. Dahm er en middelmådig fotballspiller som kjemper om å få en ny kontrakt i LSK og da gjør han selvfølgelig det klubben sier han skal gjøre.
                                        Kjemper for og få kontrakt sier du,kan du da svare meg på hva han hadde og tjene på og si at han hata klubben han kjemper for og få kontrakt med...Bruk hodet ditt littegrann og skjønn at dette bare var tull.

Kommentar

• Tony
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4737

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          Kjemper for og få kontrakt sier du,kan du da svare meg på hva han hadde og tjene på og si at han hata klubben han kjemper for og få kontrakt med...Bruk hodet ditt littegrann og skjønn at dette bare var tull.
                                          La nå folk ha forskjellig syn på saken da. Du må respektere at andre ikke godtar det han sier, mens de som ikke godtar det må respektere de som godtar.

SÅ får vi se om han får fortsette i klubben eller ikke...

Kommentar

Working...