Spørsmål til Henning og TB - Onsdag på Martins
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hadde betraktet begge som LSK'ere.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
jeg ligger hjemme med feber og bihulebetennelse kan noen spørre om det er sant at Bergdølmo skal slutte og eventuelt hvor han skal begynne i ny jobb??? Hilsen Håvard Malones alias Tullebukk. Og er det sant at han skal slutte så er vel Sniper snart på Åråsen igjen da.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Selvfølgelig er alle i klubben glad i LSK. Herregud, vi har jo Per Mathisen. Mer elskelig gubbe finnes ikke. Dog er virkeligheten slik at de fleste spillere tross alt føler de er gift med jobben sin, og som alle gifte, arbeidende menn kan fortelle deg, så er det umulig å virkelig elske noen av delene.Kommentar
-
Hva med "Venstrebeint" venstreback\venstrekant spillereNå bosatt på Rasta !!!!!
-
Kommentar
-
Hvis du er av den oppfatning at treneren var likeglad med om Dahm hadde vært dritings den aktuelle kvelden, så tar du feil. Han sa kun at de hadde frihelg, men hva kroppspråket viste var særdeles tydelig.Knurr...Kommentar
-
Jeg var ikke der, men jeg tolket det som om Berg synes det var greit utifra endel av innleggene her inne. Hvis det var en mistolkning så beklager jeg det.I med- og motgang, vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Tviler på at Berg likte at Dahm var på nivå med det Emil B var i Odense! Var vel en som sitterte Berg på at drikkekultuturen til Occean var en av grunnene til at han ikke lenger er i klubben.Kommentar
-
Jupp, det var jeg som siterte han på det om occean. Det var også jeg som skrev at Berg sa det sikkert gjorde han godt å tanoen øl, men han tilføyde ogg at om han virkelig var drita så var det noe de skulle ta ved en senere anledning. (greit å ta dne talen på kammerset og ikke foran KFL og pressen)
Var slik jeg tolket Berg ihvertfall.Kommentar
-
Jupp, det var jeg som siterte han på det om occean. Det var også jeg som skrev at Berg sa det sikkert gjorde han godt å tanoen øl, men han tilføyde ogg at om han virkelig var drita så var det noe de skulle ta ved en senere anledning. (greit å ta dne talen på kammerset og ikke foran KFL og pressen)
Var slik jeg tolket Berg ihvertfall.Kommentar
-
Feige tv2
nå kjører tv2 sak fra møtet med store overskrifter som forteller at berg ikke er rett mann. jeg ville da sende en mail til journalisten som har skrevet artikkelen
å forsvare b&b, men de legger selvfølgelig ikke ved email adresse til vedkommende.
latterlig!Kommentar
-
Har vi fått en link til fullstendig skrevet referatet ennå?Nå bosatt på Rasta !!!!!
-
"Torsdag kveld møtte klubbformann Per Mathisen, Torgeir Bjarmann og Henning Berg fansen for å svare på kritikken fra frusterte supportere."Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Det er jo en bevisst lögn for å dekke over det at de var sjukt treige med saken."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar