Spørsmål til Henning og TB - Onsdag på Martins

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gj
    Seniormedlem
    • Nov 2003
    • 3360

    #41
    Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
    Pluss at man slipper evt. presse.
    Jeg tror tiden for å holde vanntette skott er forbi. Også medlemmer kan sitte på eksempelvis Twitter og kvittre underveis i møtet, selv om akkurat det mediet ikke har slått helt an blant fotballsupportere ennå.

    Det betyr ikke at jeg sier det ikke er riktig å kreve medlemskap for tilgang Martins i kveld, det er jeg enig i. Men å tro at man skal kunne holde "hemmeligheter" til det bundne tid og rom er passé.

    Kommentar

    • BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

      #42
      Opprinnelig skrevet av gj
      Jeg tror tiden for å holde vanntette skott er forbi. Også medlemmer kan sitte på eksempelvis Twitter og kvittre underveis i møtet, selv om akkurat det mediet ikke har slått helt an blant fotballsupportere ennå.
      All PR er god PR. Ikke akkurat flust med oppslag og innslag om LSK i riksdekkende media denne høsten.

      Kunne tenkt meg noe som følgende:
      "LSK vil vinne publikum tilbake - benyttet åpent folkemøte til å rydde opp blant døgenikter og sulliker i stallen og trenerteamet.

      LSKs Per Mathisen lovte på et åpent folkemøte å satse for fullt mot 2011. Resten av sesongen 2010 vil gå med til å la lokale unggutter prøve seg. En rekke spillere som ikke har vist seg tilliten verdig og/eller ikke har kontrakt for 2011 løses for sine forpliktelser og får anledning til å bruke resten av sesongen slik de har gjort alt for mye av allerede: gjøre ingenting.

      Videre starter LSKs et nytt proft opplegg for salg av sesongkort, alle som kjøper sesongkort til 2011 får billetter til resten av 2010 gratis."

      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

      Kommentar

      • KFL109
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1958

        #43
        Opprinnelig skrevet av KFL41
        Kan folk som har betalt i dyre dommer for sesongkort, men ikke er medlem av LSK eller KFL få møte?
        Svært mange av oss som er medlemmer i KFL og (også) LSK har også sesongkort. (Det er også noen som ikke kjøper rabatterte sesongkort, men betaler seg inn på hver eneste hjemmekamp. De betaler i dyre dommer.)

        I kveld er det medlemsmøte. Det synes jeg er all right. Noe skal man ha igjen for å være medlem.

        At ting som sies på møtet kommer på Facebook eller på Forumet som et referat er helt uproblematisk, og har vel alltid skjedd tidligere.

        Forøvrig har jeg en sterk mistanke om at presse vil være tilstede.
        Vidar Evje

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5916

          #44
          Du stiller vel på møtet for å foreslå noe av det du skisserer ovenfor, BennyLem?
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • gj
            Seniormedlem
            • Nov 2003
            • 3360

            #45
            Opprinnelig skrevet av BennyLem
            All PR er god PR. Ikke akkurat flust med oppslag og innslag om LSK i riksdekkende media denne høsten.
            Gjerne presseoppslag. Det ene hovedpoenget mitt var at den negative holdningen mot pressen og at den må holdes ute er umoderne. Ja, jeg vil si reaksjonær. Åpenhet er det nye mantra.

            Det andre hovedpoenget mitt er at klubben/KFL selv må ha anledning til å bestemme om de vil ha et åpent eller lukket møte. På den måten kommuniserer de også tydelig hvem som er målgruppen for møtet.

            Er det noe oppsiktsvekkende som kommer fram er for øvrig lukket eller åpent møte uansett offentlig nok til at det vil bli omtalt.

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              #46
              Fant ikke en mer passende tråd å poste dette i, men blir det mulig å betale for KFL-medlemskap i 2011 med kort på Martins?
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

                #47
                Opprinnelig skrevet av gj
                Gjerne presseoppslag. Det ene hovedpoenget mitt var at den negative holdningen mot pressen og at den må holdes ute er umoderne. Ja, jeg vil si reaksjonær. Åpenhet er det nye mantra.

                Det andre hovedpoenget mitt er at klubben/KFL selv må ha anledning til å bestemme om de vil ha et åpent eller lukket møte. På den måten kommuniserer de også tydelig hvem som er målgruppen for møtet.

                Er det noe oppsiktsvekkende som kommer fram er for øvrig lukket eller åpent møte uansett offentlig nok til at det vil bli omtalt.
                Personlig syntes jeg det virker helt urealistisk å holde et lukket møte, i den fortsant at ingenting skal spres ut videre med så mange involverte.
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

                Kommentar

                • KFL109
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1958

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Seb.R
                  Fant ikke en mer passende tråd å poste dette i, men blir det mulig å betale for KFL-medlemskap i 2011 med kort på Martins?
                  Vi disponerer en kortterminal, så jeg regner med at den er på plass.
                  Vidar Evje

                  Kommentar

                  • Yellow-not-jella
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2009
                    • 1606

                    #49
                    All pr er ikke god pr. Sullikk.

                    Kommentar

                    • sten
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2005
                      • 873

                      #50
                      Fikk ikke vært på martins i dag pga jobb, men håper noen kan fortelle litt om hva som ble sagt.Venter spent:-)

                      Kommentar

                      • Felt C
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2004
                        • 776

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                        Kanskje Lillestrøm Fans kan få i stand noe lignende for sine "tusenvis" av medlemmer.
                        Fortsett slik,flott det!

                        Kommentar

                        • T3X4C0
                          Juniormedlem
                          Bøffel
                          • Nov 2008
                          • 23

                          #52
                          Det kom mange spørsmål, vi var vel godt over 2timer tror jeg?

                          Kan ta Mads Dahm saken.

                          Dahm kom sammen med de 3 andre, og satte seg ned forran oss.
                          Han var tydelig nervøs og utilfreds med å være der. Så mye ned i gulvet og hadde skiftende blikk.

                          Vidar tok opp denne saken først, og ga ordet rett til Mads.
                          Mads konkluderte med at han hadde vært på fylla, i Oslo, og møtte på vedkommende Lillestrøm Supporter.
                          De hadde kommet i en uenighet og han innrømmet å ha sagt at han hatet Lillestrøm.
                          Det var vist ment som en spøk, og han beklaget dette veldig.
                          Han sier riktignok at han ikke husket mye fra denne kvelden.

                          Henning berg fikk ordet og bare roset Mads og mente han ikke var så uproff at han hatet laget han spillte for.

                          Så kom Kissi_Fjellhamar opp på podiet og var veldig direkte med Dahm og mente han husket mye mer av saken, og at det Dahm sa var litt å bortforklare det.
                          Han forklarte at Dahm hadde kalt han en Lyn Supporter, noe som Kissi tok som en fornærmelse, og en stund etter det bryter bare Dahm ut at han hater Lillestrøm.
                          Kissi følte at det ikke var noe spøk.

                          Kissi beklaget at han hadde kalt Dahm "Klubbhore" og endel andre stygge ord.

                          Nå tror jeg det hele endte med at Dahm beklaget seg, mente det var en spøk og tok Kissi i hånda.
                          Han fikk så forlate podiet til mye klapping og lovord om at han hadde vært tøff for å stille opp.
                          Jeg så også Kissi og Dahm ta en prat og en handshake lenger bak i rommet.


                          Håper det var en liten og enkel ref av Dahm saken

                          Kommentar

                          • Loddet
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2004
                            • 325

                            #53
                            Litt for sent med et referat nå, og jeg var tillegg ikke tilstede under Kissi/Dahm seansen, men kan si noe kort.

                            Møtet var etter mitt skjønn veldig bra. Mange fikk luftet sin frustrasjon, meg selv ikke minst. Syns de tre på podiet kom veldig godt fra det, selv om de til tider ble satt under et ganske sterkt press. Særlig Henning Berg syns jeg var bra, mye mer offensiv og ærlig en de triste intervjuene vi ser etter kamp. De fortjener skikkelig ros for at de kom, selv om det ikke endrer min mening om tingenes tilstand i klubben.

                            Kudos også til Vidar Evje, som jeg syns ledet møtet på en meget god måte.

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              #54
                              Er ikke overrasket hvis Berg klarte seg mye bedre enn slik han fremstår i media. Når han har vært med i EM/VM studio for TV2 har han vært langt mer konkret og klar. Da syntes jeg han har vært ganske flink. Men i intervjuer som LSK-trener har han fremstått som en tåkefyrste.

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                #55
                                Kan vi få et referat av den sportslige diskusjonen som foregikk på mötet?
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  #56
                                  Du kan følge med på aftenposten.no. Hvordan var medlemssjekken i døra?

                                  Kommentar

                                  • holmiz
                                    The kjøkken-kanariz
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6064

                                    #57
                                    Jeg stusset litt over svaret fra Dahm, ihvertfall det som andre på forumet har referert til her:
                                    Opprinnelig skrevet av T3X4C0

                                    ...
                                    Vidar tok opp denne saken først, og ga ordet rett til Mads.
                                    Mads konkluderte med at han hadde vært på fylla, i Oslo, og møtte på vedkommende Lillestrøm Supporter. De hadde kommet i en uenighet og han innrømmet å ha sagt at han hatet Lillestrøm.
                                    Det var vist ment som en spøk, og han beklaget dette veldig.
                                    ...
                                    Han sier riktignok at han ikke husket mye fra denne kvelden.
                                    Stemmer virkelig dette?

                                    Isåfall anser jeg det som meget lite proft av fyren å drikke seg sanseløs midt i sesongen, samtidig som han spiller for en klubb som sliter for å si det pent, for så å bruke fylla som unnskyldning for sleivete kommentarer om sin arbeidsgiver ovenfor tilhengere av Sportsklubben. Rett og slett en lite imponerende av en fotballproff med fet lønnspose. Å skylde på fylla holder rett og slett ikke. Da utviser du både feil holdninger, og tyr til litt for billige unnskyldninger og enkle snarveier. Absolutt ikke bra.

                                    Når det er sagt, jeg var selv ikke tilstede (da jeg bor der jeg bor), men jeg ser gjerne frem til å få høre mer om hva som ble sagt, særlig med tanke på det sportslige. For der har vi en kjempejobb å gjøre.
                                    Last edited by holmiz; 13.10.2010, 22:49. Begrunnelse: presisering
                                    Hilsen Anders

                                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                    Kommentar

                                    • ChriZza
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 4265

                                      #58
                                      Henning kommenterte det selv og han sa at han hadde fri den helgen og ingen trening lørdagen. Og at det sikkert var greit at han tok seg noen øl.

                                      Kommentar

                                      • King_Raymond
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4987

                                        #59
                                        Nå har man fått fram begge sidene av saken så da er det bare å velge hvem man vil tro på.

                                        Jeg tror ikke noe på at Dahm mente det som en spøk og jeg gleder meg til den dagen han forlater Åråsen.
                                        Ultras Felt C Lillestrøm

                                        Kommentar

                                        • SAEDbeger
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2006
                                          • 421

                                          #60
                                          om mads dahm hater lillestrøm eller ei, vi spiller ikke bra fotball om dagen, hva hadde berg å si til dette? hva er planene fremover?

                                          Kommentar

                                          Working...