Spørsmål til Henning og TB - Onsdag på Martins

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • El Caco
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2009
    • 2286

    Opprinnelig skrevet av Ola
    Jeg har ikke fått lest alt fra møtet... Men ble det sagt noe om Fredrik G under møtet, hvorfor han ikke får spille?
    Henning Berg poengterte at han bruker det laget han synes presterer best. Fredrik har gjort gode innhopp, men har ikke imponert slik på trening som har gjør på banen. Han sier også an motstanderen i forhold til hvem som spiller ving.

    Foruten dette forteller Berg at Fredrik er svært nære en startplass.
    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      hater hater hater tv2.

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6079

        Opprinnelig skrevet av El Caco
        Fredrik har gjort gode innhopp, men har ikke imponert slik på trening som har gjør på banen.
        Er litt kritisk til at man veier prestasjon på trening høyere enn prestasjon under kamp. Enkelte spillere er best i kamp og enkelte spillere er best på trening. Det jeg har sett av fredrik tyder på at han blir bedre jo større utfordringa er og er en spiller osm hever seg i kampsituasjon. Det burde tale for han.

        Kommentar

        • El Caco
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2009
          • 2286

          Opprinnelig skrevet av HSft
          Er litt kritisk til at man veier prestasjon på trening høyere enn prestasjon under kamp. Enkelte spillere er best i kamp og enkelte spillere er best på trening. Det jeg har sett av fredrik tyder på at han blir bedre jo større utfordringa er og er en spiller osm hever seg i kampsituasjon. Det burde tale for han.
          Men det er fortsatt vanskelig å satse på en som ikke presterer på trening til å starte en kamp. Ja, han har gjort gode innhopp - men så mange her inn har vært inne på, litt annerledes å komme innpå når motstanderne er kjørte, enn å spille fra start.
          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6079

            Opprinnelig skrevet av El Caco
            Men det er fortsatt vanskelig å satse på en som ikke presterer på trening til å starte en kamp. Ja, han har gjort gode innhopp - men så mange her inn har vært inne på, litt annerledes å komme innpå når motstanderne er kjørte, enn å spille fra start.
            Men så har de fleste på forumet her sett han spille fra start i 1. div og 3. div. Det siste året har jeg sett han spille tippeliga, 1. div, 2. div og junior. Slike jeg ser det har han prestert bedre jo høyere nivå han har spilt. Så om han presterer dårligst på trening så er det egentlig ikek så veldig overaskende.

            Men det hadde jo vært en fordel om han presterte godt på trening, det ville tydet på at han var mer jevn i prestasjonene.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              Ingen av dere som mener prestasjoner på trening bør ha noe å si for laguttaket? At dette kan ha noe å si for kvaliteten på treningene og opplevelsen av rettferdig kamp om plassene i spillergruppa?

              Noe sier meg at Bergs avveininger er adskillig mer mangesidige og komplekse enn de ressonementene som blir presentert her på forumet

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6079

                Opprinnelig skrevet av reka
                Ingen av dere som mener prestasjoner på trening bør ha noe å si for laguttaket? At dette kan ha noe å si for kvaliteten på treningene og opplevelsen av rettferdig kamp om plassene i spillergruppa?

                Noe sier meg at Bergs avveininger er adskillig mer mangesidige og komplekse enn de ressonementene som blir presentert her på forumet
                Hehe, "ingen av dere" ?? Hvem er "dere" her? Forumet begynner å bli rimelig tåpelig når alle skal bruke de samme formuleringene og herskerteknikkene når de ikke passer inn. Er vel bare jeg som uttaler meg om treningsprestasjoner vs prestasjoner i kamp her?

                At jeg er kritisk betyr ikke nødvendigvis at jeg mener han er helt bak mål og tar helt feil her. Treningsprestasjoner bør ha noe å si. Men i enkelte tilfeller har man spillere som ikke presterer likt i kamp og på trening.

                Jeg er mest interessert i at de som spiller best i kamp spiller kamp.

                Du mener kanskje at JPW er den beste spilleren i lsk de siste årene?

                Godt mulig at Henning har gode grunner, men om han mener Knudtzon eller Kiko skal spille fremfor Fredrik fordi de er bedre på trening(og ikke presterer i kamp) mens fredrik er best i kamp (og ikek så bra på trening) så mener jeg vi stiller med et lag som spiller dårligere i kamp. Om vi derimot skulle spilt trening mot brann så hadde saken vært en annen.

                Kommentar

                Working...