Frode Kippe - toppspillerutvikler
Collapse
X
-
-
Episke fylleinnlegg. Må ikke modereres. Heller rammes inn.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av dollyhollyFrode Kippe er grunnen til at Lillesrøm fortsatt er en toppklubb. Dra til helvete dere er en gjeng selvopptatte drittsekkerOpprinnelig skrevet av dollyhollyDere kan faen meg dra til helvete, jeg har blitt hetset nok på dette fora. Hvis du har lyst på en stor pikk, så må dere snake om hva faen dere vil, Frode Kippe er grunnen til at LSK fortsatt er i toppen,Opprinnelig skrevet av dollyhollyBeklager er drita fullOpprinnelig skrevet av dollyhollyJeg vil herved benytte anledningen til å hetse alle på dette foraet som har hetset Frode, Dere kan dra til helvete LOL
Jeg er uenig i at alle skal hetses, men jeg er enig med deg at Kippe er viktig. I post Tommy tid så er han der oppe sammen med Legenden. To av lillestrøms viktigste spillere de siste 20 årene.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Og hvor har du gjort av min venn Torgeir oppi det hele? Frode er stor, men Bjar er større i min bok. UanzI år så tar vi altKommentar
-
Kommentar
-
"For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
- Ivar HoffKommentar
-
Verdt å merke seg at Kippe kan tangere eller gå forbi Bjarmann i antall seriekamper mot Aalesund (Det bør vel bli kamp nr. 306 eller 307, avhengig av evt. karantene). Bør markeres!En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Drittlei av å ikke score på cornere! Ny taktikk:
1: Frode steller seg ved keeperen
2: Frode løper i fullt firsprang mot cornerflagget på motsatt side og tar med seg de 8 som mansmarkerer han
3: 10 mot 3 i boksen. Østli scorerAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Dette er jo en veldig god tanke. Frode Kippe blir ofte markert av 2 mann, så det at man kanskje bør fokusere mer på at bevegelsen hans skal skape rom for noen andre tror jeg definitivt vil lønne seg for oss i en periode i alle fall. Østli, Palmason og Helstad er alle kapable til å score mål på dueller i feltet som dette.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Trenger 10 kamper til, så troner han overs på lista over spillere som har spilt flest kamper i serien for LSK.Årets supporter 2010!!