Nå som Arild Sundgot stikker så kan Kippe muligens bli trener?
Frode Kippe - toppspillerutvikler
Collapse
X
-
-
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Siden du åpenbart har noe å fortelle oss som vi ikke har like inngående kunnskap om som deg, Fridtjof, så synes jeg du skal opplyse oss om det, men i dertil egnet tråd.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kippe viser sin styrke i dag, viktig man for å sette trussel i boksen offensivt. Med AE som trener er det naturlig å ha med Kippe en sesong til. Selv om Kippe har redusert lønnen kraftig ettersom alderen har økt drar han vel fortsatt snittet opp hva angår lønn. Så skjønner at det tar litt tid å bli enig om kontrakt.👍 1Kommentar
-
Jeg har ikke noen flere opplysninger enn resten. Etter siste serierunde ble det opplyst at det må kuttes 5-7 millioner. Jeg kan ikke begripe at det er så innmari vanskelig å skjønne hva det i praksis innebærer for virksomheten og dens personalpolitikk.
Hovedårsaken til Lillestrøm Sportsklubbs håpløse økonomiske og sportslige situasjon ligger ikke hos verken Tom Nordlie, Henning Berg, Magnus Haglund, Runar Kristinsson, Owe Halvorsen, Robert Lauritsen, Ståle Lindblad eller fandens oldemor. Den ligger hos alle oss supportere som til stadighet nekter å ta innover oss realitetene.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
👍 5
Kommentar
-
Fotball er på mange måter nokså likt prostitusjon, i begynnelsen av karriéren er det helt ubegripelig at det går an å tjene penger på noe man ha brukt tenåra på å drømme om, så går det noen år hvor man drømmer om store penger og utlandet, så innhentes man av yngre talenter,, strever med å holde kroppen i form, begynner å bli lei av å få i hue og ræva 2 x 45, sutrer over å måtte stille i lårkort i -5 og snø, for til sist å ende opp med å ikke kunne holde i en ball(e) engang uten å få lommeboka fylt opp til randen.👍 4Kommentar
-
Har signert ny kontrakt ifølge Per Morten Sødal (rb-journalist) på twitter. Kommer på rb.no. straks
edit: der ja http://mobil.rb.no/lsk/frode-kippe/a.../s/5-43-415936CustodesI med og motgang👍 8Kommentar
-
Kommentar
-
Det som i starten var om LSK skulle vrake Frode endte med et spørsmål om Frode skulle vrake LSK. Valgte LSK foran en god sivil jobb. En sann LSK legende. Eldst i eliteserien neste år. Går mot 400 kamper og utklassing på adelskalenderen.👍 8Kommentar
-
Frode den gode, klarerer vekk med hodet, han har det i blodet, ekte kanarifugl - aldri noe juggel! Neste år blir vårt år; 100 år!👍 1Kommentar
-
-
Ingen av kvisetrynene her inn har kommentert dette. Frode Kippe er en levende legende og han spiller neste år og dere diskuterer Lundemo, Gulbrandsen og Gabrielsen. Arne Erlandsen kommer til å sette skapet på plass når det gjelder Frode. Jeg driter i mangelen på titler, som spiller og karakter er det bare en mann som overgår Frode i LSK.👍 1Kommentar
-
Ingen av kvisetrynene her inn har kommentert dette. Frode Kippe er en levende legende og han spiller neste år og dere diskuterer Lundemo, Gulbrandsen og Gabrielsen. Arne Erlandsen kommer til å sette skapet på plass når det gjelder Frode. Jeg driter i mangelen på titler, som spiller og karakter er det bare en mann som overgår Frode i LSK.
Kippe er suveren for all del, men er mange jeg ville satt over han i LSKs historie.Kommentar
-
Hehe ingenting galt med et par kviser i fjeset. Kan moderere meg litt nå når jeg har blitt edruKommentar
Kommentar