Etter sitt 41. mål for klubben(Knutzon puster ham i nakken), vil jeg benytte anledningen til å minne dere om hvor mye dere betyr for ham og hva denne klubben har gjort ham. Elsker LsK!!!!!!
Frode Kippe - toppspillerutvikler
Collapse
X
-
-
Frode har blitt en klubblegende, og er kanskje den nest viktigste spilleren i klubbens historie. Han holder fremdeles ES-standard, og som duellspiller og hodespiller er han fremdeles blant de aller beste. Og – han representerer klubben i media og andre sammenhenger på en veldig god måte.👍 7Kommentar
-
Nå nærmer det seg 20-årsjubileet for vår store hærførers tilstedeværelse på toppnivået i Norge. Debuten skjedde altså 23. juli 1997, hjemme mot blåsmurfene. 8 dager før denne datoen spiller vi i år også hjemme mot pappaguttene fra Bærum.
Markering, anyone? (Sjøl er jeg dessverre på andre breddegrader den dagen)👍 1Kommentar
-
Ikke fått noe tilbud ennå, står det i denne gode artikkelen: http://www.vg.no/sport/fotball/elite...en/a/24148022/Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Ikke fått noe tilbud ennå, står det i denne gode artikkelen: http://www.vg.no/sport/fotball/elite...en/a/24148022/
Kommentar
-
Jeg mener fortsatt Frode Kippe har mye å bidra med, selv om jeg synes at Antonijevic nå er på høyde med ham ferdighetsmessig, og bør nok roteres nå og da. Om Frode passerer 400 kamper... Kippe i bronse på Lillestrøm Torv.Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
Elska þetta félag👍 7Kommentar
-
Avhengig av å ha Frode på laget de 4 siste kampene. Har startet 15 kamper som har gitt 22 poeng. Et snitt på 1,46. 9 poeng på 11 uten. Et snitt på 0,81. Tilfeldig? Neppe👍 5Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Mener å ha sett et bilde fra mange år tilbake hvor Frode har bandasje rundt hodet og står ved sidelinjen..
Noen som husker å ha sett noe slikt?
Klarer ikke å søke det opp....*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
«Gule Kippe»: – Inntrykket folk har av meg, er at jeg er en uspiselig type
Om ikke annet så beviser vel denne videoen at "Gule Kippe" slett ikke er noen skitten spiller.
76 gule
8 røde
17 sesonger
4,47 gule per sesong
0,47 røde per sesong
487 kamper
0,15 gule per kamp = gult ca. hver sjette kamp
0,012 røde per kamp = rødt ca. hver 83. kamp👍 3Kommentar
Kommentar