Noe antatt lag i RB?
Frode Kippe - toppspillerutvikler
Collapse
X
-
-
👍 7Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!👍 5Kommentar
-
Årets 10 siste kamper endte med 3 tap. Det var de tre kampen Frode IKKE spilte. Retter en stor takk til Kåsene og fysio. Dere reddet kontrakten.👍 2Kommentar
-
Kippe har hatt en god avslutning på en sesong som også for han har vært under middels. Gi ham gjerne ny kontrakt, sett ham som makker til Sandberg hvis klubben ikke klarer finne en klar forsterkning til neste sesong, men ha først og fremst fokus på å gi ham en plass i støtteapparatet slik at klubben kan fostre flere av den spillertypen han representerer.
For den arten har død ut også i LSK uten at noen har brydd seg.👍 1Kommentar
-
Kippe har hatt en god avslutning på en sesong som også for han har vært under middels. Gi ham gjerne ny kontrakt, sett ham som makker til Sandberg hvis klubben ikke klarer finne en klar forsterkning til neste sesong, men ha først og fremst fokus på å gi ham en plass i støtteapparatet slik at klubben kan fostre flere av den spillertypen han representerer.
For den arten har død ut også i LSK uten at noen har brydd seg.
Men....hvis Kippes sesong har vær under middels, vil jeg gjerne høre hvordan du beskriver sesongen til noen av de andre (for Kippe har etter min mening vært en av våre beste - nok en gang).👍 1Kommentar
-
Som jeg antydet i første setning, han har totalt sett hatt en under middels sesong som mer eller mindre resten av laget. Partnerskapet med Amundsen er langt fra ideelt og har i perioder kommet tydelig frem. Som når motstander har fått fart på kula og når de har kludret med pliktene sine og satt linja feil. To kjappe karantener i den viktige høstinnspurten også.
Nå passer det egentlig perfekt for ham å kombinere en back up-rolle med en posisjon i støtteapparatet. Ikke bare kan han ende karrieren på absolutt toppnivå med tross alt gode minner, man slipper også noe krøll rundt faktumet at laget nå har en naturlig avløser som kaptein i DAP.
Ingenting vil sannsynligvis noen gang rokke ved faktumet at Kippe er den nest største i LSK-historien.👍 1Kommentar
-
Frode er best i landet på det han er god på; knuser absolutt alt som kommer i luften. Problemet er når ballen kommer langs bakken. Frode sliter med små, tekniske og kjappe spisser. Jeg synes også at motstanderene har ofte kommet lett til i rommet bak venstrebacken når denne har måtte gå frem for å presse ballfører. Det samme har skjedd når Amundsen har måtte gå frem i presset og det har kommet løp bak han.
Når det er sagt, så håper jeg på nok en sesong, men da hvor han kan komme inn og krige mot Karadaz og hans like, og rydde unna når vi skal forsvare en ledelse.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Jeg forstår ikke at noen engang kan stille spørsmål ved hvorvidt Kippe er god nok for en sesong til. Han er langt foran både Anton og Amundsen, og en perfekt makker til Sandberg. Det er ikke tilfeldig at vi var i knestående de kampene Frode ikke spilte.👍 1Kommentar
-
Dette er dessverre en svakhet for LSK. Klubben burde ha minst en sterk utfordrer til ledervervet der bak som kan stå fram de dagene Frode ikke er tilgjengelig. Forhåpentligvis kan Sandberg på sikt ta opp hansken, men er nok litt tidlig å forvente dette allerede nå.
Kommentar
-
Han er ikke helt bak der, men Pedersen oser autoritet. Definitivt kapteinsemne, i hvert fall dersom vi klarer å lande en lengre kontrakt👍 1Kommentar
-
Lederskapet som Frode bidrar med kommer til å trengs til neste år også, spesielt med tanke på at Knudtzon og Smarason sannsynligvis forsvinner. Ta et år til a!Kommentar
-
KIPPE (SNART 41) FÅR NY ETTÅRSKONTRAKT – KLAR FOR LSK-SESONG NUMMER 20
https://www.vg.no/sport/fotball/i/a2...song-nummer-20
Frode Kippe (40) fortsetter toppspillerkarrieren og har fått ny ettårskontrakt med Lillestrøm.👍 13Kommentar
Kommentar